Djungelvrål Skrevet 14. november 2021 #81 Del Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): De billigdosetene og dusjhode er er elendige, så bedre å ha et I kvalitet og vaske det. Tror du hoteller og andre steder med mye folk bytter ut disse tingene hver dag? Anonymkode: ef9cc...cd4 De bytter ikke ut dynene engang...de bytter bare noen ganger i året. Stoffmøbler blir heller ikke vasket etter hver gjest, og er det tepper blir de bare støvsugd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda79 Skrevet 14. november 2021 #82 Del Skrevet 14. november 2021 Det er selvfølgelig bra nok å vaske dosete og legge dusjhode i klorin. Hvis ikke forstår jeg ikke hvordan sykehusene og institusjoner klarer det økonomisk siden de da må bytte ut absolutt alt av utstyr før det kommer nye pasienter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 14. november 2021 #83 Del Skrevet 14. november 2021 Har aldri bytta toalettsete, men har bytta dusjhodet et par ganger i forbindelse med flytting. En gang fordi det hodet som var der var slitt og funka dårlig, og da vi flytta hit vi bor nå, fordi det hadde stått tomt og ubrukt en stund. Da er det en viss fare for legionella i dusjhodet, så vi kjøpte nytt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #84 Del Skrevet 15. november 2021 On 11/13/2021 at 11:20 PM, AnonymBruker said: Så jeg som er hysterisk 😂 Et toalettsete i plast koster 100 kr, samme gjør et dusjhode. Det er ikke snakk om å bruke mangfoldig tusen kroner, da hadde jeg så klart vasket. Men det koster såpass lite. Synes det er ekkelt å ikke vite hvor gammelt dusjhodet er og samme med toalettsete. TS Anonymkode: 92ac4...9c6 Du ser jo fort hvor gammelt et dusjhode er, og jeg vet ikke med deg, men de dusjhodene vi har hatt kostet mer enn enn par hundrekroner- Vi går for kvalitet. Anonymkode: 8c0f1...f3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #85 Del Skrevet 16. november 2021 Galskapen kjenner ingen grenser på KG ser jeg. Hva skjer forresten om man setter seg på et dosete som ikke er 100 % rent? Ingenting! Man blir ikke smitta av noe. Det er bare i hodet til folk dette rører seg sammen, det har ingen helsemessig fare. Anonymkode: e98eb...985 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 16. november 2021 #86 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (På 13.11.2021 den 23.09): Ei venninne fortalte at da hun flyttet, så skiftet hun ikke ut dosetet eller dusjhodet. Det var det første jeg gjorde da jeg flyttet inn i ny leilighet. Er det vanlig å ikke skifte ut dosete og dusjhodet? Hva gjorde du? Anonymkode: 92ac4...9c6 Nå må jeg nesten spørre om du bare dusjer og går på do hjemme, eller om du har med dusjhode og dosete på besøk, jobb og ferier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #87 Del Skrevet 16. november 2021 Rev hele badet jeg. Æsj. Gjør det hver gang. Jeg leier forresten. Omg Anonymkode: 5a2fd...b67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2021 #88 Del Skrevet 17. november 2021 AnonymBruker skrev (På 13.11.2021 den 23.09): Ei venninne fortalte at da hun flyttet, så skiftet hun ikke ut dosetet eller dusjhodet. Det var det første jeg gjorde da jeg flyttet inn i ny leilighet. Er det vanlig å ikke skifte ut dosete og dusjhodet? Hva gjorde du? Anonymkode: 92ac4...9c6 Det flytter mennesker inn og ut av boliger på daglig basis i Norge. I 2018 flyttet 600 000 mennesker - det tilsvarer i overkant av 1500 mennesker hver dag. Hvis hver husholdning som flyttet hadde i gjennomsnitt 3 personer, vil det tilsvare at 500 boliger bytter beboere daglig. Med din tankegang bør minst 500 toalettseter og dusjhoder byttes daglig på grunn av flytting, nesten 200 000 årlig, og 2 000 000 i løpet av 10 år. Tenk deg det søppelberget hvis alt dette blir samlet på en plass! De gangene jeg har kjøpt nytt toalettsete har det vært fordi festene på det gamle har blitt ødelagt, eller det må byttes av andre grunner. Anonymkode: 6bf7f...c52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå