Gå til innhold

Hun byttet ikke ut dosetet eller dusjhodet da hun flyttet, ekkelt? ​ 😳 ​

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:

F. eks. kan personen ha spist kebab og dermed fått TURBODIARE, som dekker hele doen med brunt lag, både inni og utenpå. Slik går ALDRI vekk, uansett hvor mye du vasker. Det bare SER UT som det er borte.

Anonymkode: ac404...937

Da holder det ikke bare med å bytte sete da må hele dassen bort😉

Anonymkode: a099a...829

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du hvis du blir innlagt på sykehus ? Her er det ikke eget toalett på hvert rom,men et fellestoalett for alle pasienter på gangen.

Anonymkode: 33759...bfc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (6 timer siden):

Så man skal bytte ut hele toalettet sitt hver gang man har diare?

Sånn gjør vi. Har et lager av nye toaletter i garasjen i tilfelle familien får omgangssyke. Pakker også med toalett når vi skal på ferie og bytter ved hvert toalettbesøk. Kan jo ha vært noen med diaré der en gang. 

Anonymkode: f99ca...b60

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ei venninne fortalte at da hun flyttet, så skiftet hun ikke ut dosetet eller dusjhodet. Det var det første jeg gjorde da jeg flyttet inn i ny leilighet. 

Er det vanlig å ikke skifte ut dosete og dusjhodet? Hva gjorde du?

Anonymkode: 92ac4...9c6

Det er ingen som skifter det ut før de flytter. Er de nye eierne så hysteriske på det at de ikke takler at det vaskes, men må byttes, så får nye eiere/leieboere kjøpe nytt selv.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bodd i ganske mange leide leiligheter/hybler opp gjennom livet og bytte av dosete og dusjhode sto aldri på dagsordenen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrur av dosetet med lokk og legger det i klorbad over natten. Problem solved. 

Anonymkode: 68b31...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar man med seg eget dosete og dusjhode på offentlige toaletter og dusjer også? 

Anonymkode: 2fb1d...19d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tar man med seg eget dosete og dusjhode på offentlige toaletter og dusjer også? 

Nei. Man tar med seg en stor hundepose, bæsjer i den, knytes igjen og legger den i lomma. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har byttet ut dusjhode en gang  når jeg har flyttet inn fordi den som var der fra før var  alt for dårlig kvalitet. Men ellers har jeg ikke tenkt tanken på på at man må bytte. Om ikke vask er godt nok, hva da med alle håndtak og knotter på dører, skap og skuffer og så lysbrytere i boligen?Hvem vet hvilken basselusker som har satt seg der. Bytter du de også ut? 

Anonymkode: 03798...c07

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg som er hysterisk 😂 Et toalettsete i plast koster 100 kr, samme gjør et dusjhode. Det er ikke snakk om å bruke mangfoldig tusen kroner, da hadde jeg så klart vasket. Men det koster såpass lite. Synes det er ekkelt å ikke vite hvor gammelt dusjhodet er og samme med toalettsete. 

TS

De billigdosetene og dusjhode er er elendige, så bedre å ha et I kvalitet og vaske det.

Tror du hoteller og andre steder med mye folk bytter ut disse tingene hver dag? 

Anonymkode: ef9cc...cd4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei. Man tar med seg en stor hundepose, bæsjer i den, knytes igjen og legger den i lomma. 

Dagens 😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør du hvis du blir innlagt på sykehus ? Her er det ikke eget toalett på hvert rom,men et fellestoalett for alle pasienter på gangen.

Anonymkode: 33759...bfc

På gastro...

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg har byttet ut dusjhode en gang  når jeg har flyttet inn fordi den som var der fra før var  alt for dårlig kvalitet. Men ellers har jeg ikke tenkt tanken på på at man må bytte. Om ikke vask er godt nok, hva da med alle håndtak og knotter på dører, skap og skuffer og så lysbrytere i boligen?Hvem vet hvilken basselusker som har satt seg der. Bytter du de også ut? 

Anonymkode: 03798...c07

Tenk på alle de som ikke vasker hendene når de har vert på do 😂

Anonymkode: 170e6...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leier fortiden. Her var det urinsten på sete. Lar seg jo vaske i eddik og klorin bad osv, men jeg kjøpte nytt. Setter det gamle tilbake når jeg flytter. Får sikkert kjeft for dårlig vasking men 🙄🤣

Ellers har jeg vel alltid kjøpt nytt i andre eide hus også 👍

Anonymkode: a4880...642

Så i stedet for å vaske et skittent sete, har du demontert det og har det stående - fortsatt skittent? Hvordan er det mindre ekkelt...?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi og jeg som trodde at jeg er unormalt redd for bakterier 😂

Men seriøst: Doen er vel et av de reneste stedene i huset. Lett å klore den. Fikse dusjhodet med eddikblanding hvis det er mye kalk? 

Anonymkode: 2efc9...d03

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så jeg som er hysterisk 😂 Et toalettsete i plast koster 100 kr, samme gjør et dusjhode. Det er ikke snakk om å bruke mangfoldig tusen kroner, da hadde jeg så klart vasket. Men det koster såpass lite. Synes det er ekkelt å ikke vite hvor gammelt dusjhodet er og samme med toalettsete. 

TS

De færreste av oss har vel dusjhoder og toalettseter til en hundrelapp? 

Anonymkode: ca5c8...359

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

F. eks. kan personen ha spist kebab og dermed fått TURBODIARE, som dekker hele doen med brunt lag, både inni og utenpå. Slik går ALDRI vekk, uansett hvor mye du vasker. Det bare SER UT som det er borte.

Anonymkode: ac404...937

Selvfølgelig går det vekk, klorin er tingen😊 

Anonymkode: 14894...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...