AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #41 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du med deg eget dosete og dusjhode når du bor på hotell også? Anonymkode: ee539...4db Det du trodde var en dokumentmappe eller PC-veske er egentlig et reisesett med toalettsete og dusjhode. Anonymkode: 42655...e9a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 13. november 2021 #42 Del Skrevet 13. november 2021 tarantulla skrev (6 minutter siden): Æsj. Kjøper dere eiendommer som er brukte?? Ikke nå lenger. Ble slitsomt og dyrt i lengden å rive og brenne ned alt. Kjøpte flunka nytt hus. Dassen var attpåtil teipet igjen ved overtakelse. Helt ubesudlet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #43 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Har aldri tenkt tanken at jeg skulle byttet det Anonymkode: 8c0f1...f3d Hahaha, ikke jeg heller. Kanskje jeg burde tenke på det Anonymkode: c4762...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #44 Del Skrevet 13. november 2021 Kjøper alltid en helt ny do og en helt ny dusj. Det må alle gjøre. Anonymkode: ed5ab...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #45 Del Skrevet 13. november 2021 Sånn gjør du: Bøtte. Flaske med klor. Fyll resten opp med vann. Dusjhode oppi bøtte. La stå i ti timer. Skyll. Skru på plass. Der her du lært at det går an å vaske og rengjøre, og ikke bare kjøpe nytt. Anonymkode: 2f903...c59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella-2 Skrevet 13. november 2021 #46 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det du trodde var en dokumentmappe eller PC-veske er egentlig et reisesett med toalettsete og dusjhode. Anonymkode: 42655...e9a 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #47 Del Skrevet 13. november 2021 I all verden, tanken slo meg ikke en gang. Jeg vasket ikke da jeg flyttet inn heller, i noen av leilighetene jeg har bodd i.. de har jo blitt vasket før jeg flyttet inn og alt så rent ut liksom. Anonymkode: c9bb8...943 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #48 Del Skrevet 13. november 2021 Dusjhoder bytter jeg ut, men doseter kan man vel bare vaske? Anonymkode: 5d777...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #49 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 😂😂😂😂😂 er du gal? Det holder i massevis å vaske det. Anonymkode: d13ae...0a3 Nei! Anonymkode: ac404...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #50 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Byttet selve doene. Og begge dusjhoder. Anonymkode: 5e46d...41a Veldig lurt! En do koster ikke mye heller. Bare tenk på alt det faenskapet tidligere beboer har gjort med doen 😨 Anonymkode: ac404...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #51 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Veldig lurt! En do koster ikke mye heller. Bare tenk på alt det faenskapet tidligere beboer har gjort med doen 😨 Anonymkode: ac404...937 Alt det faenskapet? Altså... vært på do? På doen? 😂 Anonymkode: 14894...a11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #52 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alt det faenskapet? Altså... vært på do? På doen? 😂 Anonymkode: 14894...a11 F. eks. kan personen ha spist kebab og dermed fått TURBODIARE, som dekker hele doen med brunt lag, både inni og utenpå. Slik går ALDRI vekk, uansett hvor mye du vasker. Det bare SER UT som det er borte. Anonymkode: ac404...937 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #53 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): F. eks. kan personen ha spist kebab og dermed fått TURBODIARE, som dekker hele doen med brunt lag, både inni og utenpå. Slik går ALDRI vekk, uansett hvor mye du vasker. Det bare SER UT som det er borte. Anonymkode: ac404...937 Men mange av disse såpene dreper jo 99,99% av bakteriene sies det da.. Anonymkode: 5d777...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #54 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Sånn gjør du: Bøtte. Flaske med klor. Fyll resten opp med vann. Dusjhode oppi bøtte. La stå i ti timer. Skyll. Skru på plass. Der her du lært at det går an å vaske og rengjøre, og ikke bare kjøpe nytt. Anonymkode: 2f903...c59 En hel flaske med klor? I en bøtte?😱 Anonymkode: fa4bd...223 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #55 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Første gange jeg har hørt om folk som bytter ved hver flytting. Hva gjør du om du leier? Men hadde jeg oppleved det som utslitt eller dårlig rengjort hadde jeg byttet Anonymkode: 63256...2d4 Jeg leier fortiden. Her var det urinsten på sete. Lar seg jo vaske i eddik og klorin bad osv, men jeg kjøpte nytt. Setter det gamle tilbake når jeg flytter. Får sikkert kjeft for dårlig vasking men 🙄🤣 Ellers har jeg vel alltid kjøpt nytt i andre eide hus også 👍 Anonymkode: a4880...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #56 Del Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg leier fortiden. Her var det urinsten på sete. Lar seg jo vaske i eddik og klorin bad osv, men jeg kjøpte nytt. Setter det gamle tilbake når jeg flytter. Får sikkert kjeft for dårlig vasking men 🙄🤣 Ellers har jeg vel alltid kjøpt nytt i andre eide hus også 👍 Anonymkode: a4880...642 Leier fortiden? Hva med nåtiden da? Anonymkode: f6107...6aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #57 Del Skrevet 14. november 2021 Bra du tenker på miljøet TS. Anonymkode: c02ef...a54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #58 Del Skrevet 14. november 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Så jeg som er hysterisk 😂 Et toalettsete i plast koster 100 kr, samme gjør et dusjhode. Det er ikke snakk om å bruke mangfoldig tusen kroner, da hadde jeg så klart vasket. Men det koster såpass lite. Synes det er ekkelt å ikke vite hvor gammelt dusjhodet er og samme med toalettsete. TS Anonymkode: 92ac4...9c6 Har du med deg ditt eget toalettsete og dusjhode på hotell også? Hvorfor er det ekkelt om det er gammelt? Anonymkode: a099a...829 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. november 2021 #59 Del Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sånn gjør du: Bøtte. Flaske med klor. Fyll resten opp med vann. Dusjhode oppi bøtte. La stå i ti timer. Skyll. Skru på plass. Der her du lært at det går an å vaske og rengjøre, og ikke bare kjøpe nytt. Anonymkode: 2f903...c59 En hel flaske klor? Hvorfor det? Og hvorfor 10 timer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. november 2021 #60 Del Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): F. eks. kan personen ha spist kebab og dermed fått TURBODIARE, som dekker hele doen med brunt lag, både inni og utenpå. Slik går ALDRI vekk, uansett hvor mye du vasker. Det bare SER UT som det er borte. Anonymkode: ac404...937 Så man skal bytte ut hele toalettet sitt hver gang man har diare? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå