AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #21 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så jeg som er hysterisk 😂 Et toalettsete i plast koster 100 kr, samme gjør et dusjhode. Det er ikke snakk om å bruke mangfoldig tusen kroner, da hadde jeg så klart vasket. Men det koster såpass lite. Synes det er ekkelt å ikke vite hvor gammelt dusjhodet er og samme med toalettsete. TS Anonymkode: 92ac4...9c6 Originale toalettseter og ikke ræl koster mye mer enn en 100-lapp. Samme med dusjhode. Putt dusjhodet opp i en bøtte med vann med klorin i. Anonymkode: d13ae...0a3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #22 Del Skrevet 13. november 2021 Det er opp til deg. Men hva tenker du om offentlig dusjer eller offentlige toaletter, de byttes ikke ut etter hver person? Ei heller rengjøres mellom hver person- satt på spissen. Hvis det er rengjort og fungerer så spiller det ingen rolle. Den som flytter ut vasker ut, den som flytter inn vasker inn. Hadde det vært snakk om ikke å rengjøre dusj og toalett fra topp til sluk hadde det vært noe annet... Men for all del, hvis du føler det er fresht med nytt dusjhode og toalettsete så kjør på. Anonymkode: db786...0d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 13. november 2021 #23 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så jeg som er hysterisk 😂 Et toalettsete i plast koster 100 kr, samme gjør et dusjhode. Det er ikke snakk om å bruke mangfoldig tusen kroner, da hadde jeg så klart vasket. Men det koster såpass lite. Synes det er ekkelt å ikke vite hvor gammelt dusjhodet er og samme med toalettsete. TS Anonymkode: 92ac4...9c6 Hvem bruker de jalla setene av plast til en hundrings? Æsj;) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 13. november 2021 #24 Del Skrevet 13. november 2021 miss summers skrev (3 minutter siden): Ribber selvsagt hele leiligheten ned til beinet, og setter inn alt nytt. River du ikke bygget en gang? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #25 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du med eget dosete på besøk eller på offentlig toaletter? Værre der, men man bruker di fordiom 😊 med klor når man flytter inn så blir det rent og klart 😊👍 Anonymkode: cb3bb...0c8 fordiom er ikke noe ord!!! Verre der, men man bruker de for det. Anonymkode: d13ae...0a3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #26 Del Skrevet 13. november 2021 Bakterie-hysteriet når stadig nye høyder her på KG. Anonymkode: f91c0...aad 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 13. november 2021 #27 Del Skrevet 13. november 2021 PetterKanin skrev (Akkurat nå): River du ikke bygget en gang? Satte fyr på det en gang. Det ble ikke godt mottatt av brannvesenet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #28 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, selvfølgelig er det vanlig. Hvis en jeg kjenner hadde sagt de hadde skiftet dette når de flyttet inn hadde jeg alvorlig talt blitt litt bekymret for om de hadde utviklet ocd med bakteriefobi, eller noe sånt. Det er jo en veldig merkelig ting å gjøre. Man vasker jo, og da blir det rent. Anonymkode: 14894...a11 Jeg har faktisk ocd, men tror ikke ocd'en er årsaken til det for min del 😂 TS Anonymkode: 92ac4...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #29 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Toalettsetet sitter man bare på, men tenker kanskje det er mer aktuelt å bytte dusjhode da det ofte benyttes til klitorisstimuli, i alle fall her i huset. Anonymkode: f130a...305 What? Jeg bruker ikke dusjhodet, jeg bruker vannstrålen. Dusjhodet kommer sjelden borti klitoris m.m. her. Og selv om det hadde gjort det hadde jeg ikke vært fryktelig bekymret med så mye vann involvert. Underlivet mitt er ganske rent etter en dusj, altså, og enda renere etter en runde stimuli. Og om det er rent nok til sex er det rent nok til at det ikke setter igjen skumle bakterier på et dusjhode. Anonymkode: 42655...e9a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 13. november 2021 #30 Del Skrevet 13. november 2021 miss summers skrev (1 minutt siden): Satte fyr på det en gang. Det ble ikke godt mottatt av brannvesenet. Ikke? Fortalte du ikke at du var nyinnflyttet og ville begrense bakteriene? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #31 Del Skrevet 13. november 2021 Eneste gangen jeg skiftet.... og da skiftet jeg hele doen, var fordi han som bodde i leiligheten før meg, døde på do likte ikke helt tanken på den. Utenom det hadde jeg aldri tenkt tanken engang. Anonymkode: ed5c5...ebc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #32 Del Skrevet 13. november 2021 Jeg bytter alltid dosete og dusjhode når jeg flytter. Godt vi er fler, trodde det bare var meg 😂 Anonymkode: 944de...e66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #33 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): What? Jeg bruker ikke dusjhodet, jeg bruker vannstrålen. Dusjhodet kommer sjelden borti klitoris m.m. her. Og selv om det hadde gjort det hadde jeg ikke vært fryktelig bekymret med så mye vann involvert. Underlivet mitt er ganske rent etter en dusj, altså, og enda renere etter en runde stimuli. Og om det er rent nok til sex er det rent nok til at det ikke setter igjen skumle bakterier på et dusjhode. Anonymkode: 42655...e9a Er helt enig med deg der 🙂 Bruker selvfølgelig vannstrålen. Anonymkode: f130a...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 13. november 2021 #34 Del Skrevet 13. november 2021 Jeg bytter det aldri ut når jeg flytter. Vasker det bare veldig godt.🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 13. november 2021 #35 Del Skrevet 13. november 2021 miss summers skrev (7 minutter siden): Satte fyr på det en gang. Det ble ikke godt mottatt av brannvesenet. Æsj. Kjøper dere eiendommer som er brukte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 13. november 2021 #36 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eneste gangen jeg skiftet.... og da skiftet jeg hele doen, var fordi han som bodde i leiligheten før meg, døde på do likte ikke helt tanken på den. Utenom det hadde jeg aldri tenkt tanken engang. Anonymkode: ed5c5...ebc Skjønner deg godt at du byttet hele doen da.❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #37 Del Skrevet 13. november 2021 Har du med deg eget dosete og dusjhode når du bor på hotell også? Anonymkode: ee539...4db 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #38 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så jeg som er hysterisk 😂 Et toalettsete i plast koster 100 kr, samme gjør et dusjhode. Det er ikke snakk om å bruke mangfoldig tusen kroner, da hadde jeg så klart vasket. Men det koster såpass lite. Synes det er ekkelt å ikke vite hvor gammelt dusjhodet er og samme med toalettsete. TS Anonymkode: 92ac4...9c6 Ja du er hysterisk. Det er et miljøaspekt også her, som oppegående mennesker burde kjenne til i dagens samfunn. Anonymkode: a98a5...b54 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #39 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har faktisk ocd, men tror ikke ocd'en er årsaken til det for min del 😂 TS Anonymkode: 92ac4...9c6 Åja da skjønner jeg. Anonymkode: a98a5...b54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #40 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har faktisk ocd, men tror ikke ocd'en er årsaken til det for min del 😂 Tror alle har "noe" 😉 Anonymkode: db786...0d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå