AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Del Skrevet 11. november 2021 Altså, jeg har klart å misforstå info fra klinikken. Har byttet om tidspunktene for sprøytene. Har tatt Bemfola på morgenen (skulle tas ettermiddag) og Fyremadel ettermiddag (skulle tas på morgenen). Er løpet kjørt nå? Anonymkode: c0b30...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Del Skrevet 11. november 2021 Ring klinikken i morgen. Anonymkode: 07a1c...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. november 2021 #3 Del Skrevet 11. november 2021 Neida, løpet er ikke kjørt. Men informer klinikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Del Skrevet 11. november 2021 Ring dem og forklar, det går nok fint. Jeg tok mine begge på kvelden, etter hva klinikken anbefalte Anonymkode: 84ef9...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #5 Del Skrevet 12. november 2021 Takk for svar! Jeg kom ikke gjennom på tlf til klinikken i dag, og har hatt det så hektisk på jobb at jeg ikke har kunnet ringe dem opp flere ganger. Jeg regner med det beste er å fortsette slik jeg har gjort til nå, kan vel bli kluss om jeg plutselig snur om på det? Skal på kontroll på mandag. TS. Anonymkode: c0b30...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #6 Del Skrevet 13. november 2021 Det går nok bra. På min klinikk skal man ta begge to om morgenen, jeg går og på bemfola og fyremadel. Men min første bemfola ble satt på kvelden omtrent, siden dette skjedde litt spontant.. Alt går likevel helt fint 😊 Ta det opp med dem på mandag, du får ikke gjort all verden fra eller til nå uansett. Anonymkode: 3276f...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #7 Del Skrevet 13. november 2021 Det er sikkert ingen krise 😊 Jeg tok begge deler på morgenen (bemfola og fyremadel). Anonymkode: 0613b...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #8 Del Skrevet 22. november 2021 TS her, vil bare oppdatere om at det gikk helt fint😊 Hadde innsett i dag og krysser fingrene 🤞🏻 Anonymkode: c0b30...dce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #9 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS her, vil bare oppdatere om at det gikk helt fint😊 Hadde innsett i dag og krysser fingrene 🤞🏻 Anonymkode: c0b30...dce Lykke til! 🤗 Anonymkode: 83ee9...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå