AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #21 Del Skrevet 25. november 2021 On 11/13/2021 at 6:25 PM, AnonymBruker said: Tror du det er negativt på oppkjøringen hvis jeg saktner ned farten før et gangfelt, og personen bare fortsetter å gå forbi gangfeltet, og dette skjer flere ganger? Litt redd for at jeg blir altfor forsiktig… Anonymkode: 748a9...d5a Skjedde på min oppkjøring, at en person som var tilsynelatende på vei mot overgangfelt, snudde 180 grader rett før, og gikk motsatt vei. 🙄😅 Da måtte jeg humre, "Huh, det så jo da virkelig ut som han skulle over.?" Sensoren var enig, og sa ja, det så jo da virkelig ut slik. begynte å lure om det var en som så kjøreskolebil og tenkte å kødde litt. 🧐 Anonymkode: 7d55f...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #22 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Strøk på det? Det blir for dumt 😏 Syntes man skal applaudere elever som kjører forsiktig mot gangfelt…ikke straffe dem. Anonymkode: 748a9...d5a Ja, du kan tro jeg ble overrasket. Her var sensor uenig med kjørelærer for å si det mildt. Å være veldig forsiktig rundt forgjengere er slik jeg har blitt opplært til å kjøre. I eller på vei uti et fotgjengerfelt er det ingenting å diskutere, da har fotgjenger prioritet (det står i forskriften til vegtrafikkloven § 9 andre avsnitt). I slike tilfeller skulle jeg ønske jeg hadde klagerett på vegvesenet, faktisk. Jeg har snart ny oppkjøring, håper det går bedre 🙂 Anonymkode: 19dd4...bd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #23 Del Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, du kan tro jeg ble overrasket. Her var sensor uenig med kjørelærer for å si det mildt. Å være veldig forsiktig rundt forgjengere er slik jeg har blitt opplært til å kjøre. I eller på vei uti et fotgjengerfelt er det ingenting å diskutere, da har fotgjenger prioritet (det står i forskriften til vegtrafikkloven § 9 andre avsnitt). I slike tilfeller skulle jeg ønske jeg hadde klagerett på vegvesenet, faktisk. Jeg har snart ny oppkjøring, håper det går bedre 🙂 Anonymkode: 19dd4...bd5 Du kan da ikke stryke bare på det ene der? Det blir for dumt... Anonymkode: 5ab54...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå