AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #21 Del Skrevet 11. november 2021 Dette var rett og slett en problemstilling jeg ikke ante at eksisterte. For min del er det helt selvfølgelig at det er greit å strikke over alt, bortsett fra i kirken, begravelse, viktig møte og når man er aktiv på jobben osv. En pause er jo til for å slappe av. Klart man kan strikke. Eller spise, drikke kaffe, se på mobilen eller hva man enn vil. Jeg strikker på bussen, på gaten et cetera. Har aldri hørt noe negativt. Anonymkode: ff503...9c2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #22 Del Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.11.2021 den 1.16): Hvorfor sier man ikke de samme tingene til de som trykker på mobil? Hehehe, sitter du der for deg selv å trykker på tlf? Ser ut som du koser deg heheheh» eller «heheh, ser ut som du trykker på tlf hele tiden heheheh» Er det så voldsomt stort at noen velger å strikke enn å sitte på tlf? Jeg er 25 år btw vist det har noe å si. Anonymkode: 027d9...a3e Fordi å trykke på tlf ikke regnes som noe positivt, og det er mer en uvane de fleste har. De synes vel du er flink til å strikke da. Anonymkode: 94c37...133 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 12. november 2021 #23 Del Skrevet 12. november 2021 Jeg ville tenkt at det er kjempefint om noen strikker framfor å sitte med mobilen. Det kommer litt an på hva du strikker også da, det går an å overraske . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 12. november 2021 #24 Del Skrevet 12. november 2021 Hva er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #25 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.11.2021 den 17.46): Dette var rett og slett en problemstilling jeg ikke ante at eksisterte. For min del er det helt selvfølgelig at det er greit å strikke over alt, bortsett fra i kirken, begravelse, viktig møte og når man er aktiv på jobben osv. En pause er jo til for å slappe av. Klart man kan strikke. Eller spise, drikke kaffe, se på mobilen eller hva man enn vil. Jeg strikker på bussen, på gaten et cetera. Har aldri hørt noe negativt. Anonymkode: ff503...9c2 På gaten?😮 Anonymkode: 24667...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #26 Del Skrevet 18. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.11.2021 den 1.09): Jeg har en lidenskap for å strikke, å dette har blitt min nye hobby. Jeg lærte meg å strikke for et år siden ca, å har nå strikket en del plagg. Jeg liker å ta med meg strikketøyet mitt på jobb for å strikke i pausen. Jeg synes det nesten er flaut. Er mange damer som jobbet jeg jeg jobber, er noen menn også. For litt siden så på en måte lo en dame (hyggelig latter) over at jeg velger å strikke i pausen. For noen dager siden kommenterer en mannlig kollega dette også «Du strikker så fort, det virker som du strikket hele tiden, for sist gang var det bare en liten lapp» så sier jeg «jeg strikker ikke hele tiden. Det går fort fordi jeg strikket med tykt garn og tykke pinner». Altså, tør snart ikke strikke på jobb lengre jeg. Anonymkode: 027d9...a3e Det er ikke mer eller mindre flaut å strikke enn å drive med andre hobbyer blant andre. Om du noen gang er i tvil kan du spørre deg selv om du ville lest Donald eller bygget lego i situasjonen du er i. Ville du ikke det så er det ikke ok å strikke. Av en eller annen grunn har kvinner (som strikker) bedre gangsyn når det gjelder lego enn strikking. Men de er altså helt like for oss som ikke strikker. Føler du det er ok å strikke så vil jeg ha frihet til å bygge lego. Anonymkode: 0cc30...51f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #27 Del Skrevet 18. november 2021 Har en svigerinne som strikker når hun er på besøk hos oss eller andre i familien. Syntes det er litt spesielt å sette seg ned og strikke Når man er på besøk hos andre og ikke bidra i samtalen. Men hun er uansett litt spesiell. Anonymkode: 9e8aa...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 19. november 2021 #28 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er ikke mer eller mindre flaut å strikke enn å drive med andre hobbyer blant andre. Om du noen gang er i tvil kan du spørre deg selv om du ville lest Donald eller bygget lego i situasjonen du er i. Ville du ikke det så er det ikke ok å strikke. Av en eller annen grunn har kvinner (som strikker) bedre gangsyn når det gjelder lego enn strikking. Men de er altså helt like for oss som ikke strikker. Føler du det er ok å strikke så vil jeg ha frihet til å bygge lego. Anonymkode: 0cc30...51f Det gjør meg ingen ting om du velger å bygge lego i lunsjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. november 2021 #29 Del Skrevet 19. november 2021 Synes det er helt greit å strikke i pausen på jobb så lenge en er med i samtalen rundt bordet. Det er noe annet hvis du sitter med nesen nedi strikketøyet i full konsentrasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #30 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har en svigerinne som strikker når hun er på besøk hos oss eller andre i familien. Syntes det er litt spesielt å sette seg ned og strikke Når man er på besøk hos andre og ikke bidra i samtalen. Men hun er uansett litt spesiell. Anonymkode: 9e8aa...4b4 Folk jeg kjenner som har strikketøyet med "overalt" strikker uten å se på. De ser tv, eller på folka rundt seg,bidrar i samtaler osv👌 Anonymkode: 6fef8...139 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #31 Del Skrevet 19. november 2021 På min arbeidsplass er det mange som sitter å strikker i pausen sin, mens de snakker/drikker kaffe. Helt normalt, hadde ikke tenkt noe over det om jeg så det. Høres ut som de prøvde å være hyggelige, og starte en samtale med deg om strikking. Høres ikke negativt ut i det hele tatt. Anonymkode: c551d...16f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå