AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Del Skrevet 10. november 2021 Har vært på radioen sikkert minst de siste 1-2 årene, men jeg har ikke fått med meg hvem som har den. Det er en mann med lys stemme som synger refrenget, tror det går "and i give you aaa-aa-aal .." ettellerannet. Litt sånn rytme i låten også tror jeg, kanskje det er Aviici eller noen sånne mixeartister? Noen av dere må ha hørt den 😄 Anonymkode: bff36...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 11. november 2021 #2 Del Skrevet 11. november 2021 Er det John Legend med All of Me? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #3 Del Skrevet 12. november 2021 Sally-Go-Round skrev (21 timer siden): Er det John Legend med All of Me? Ja, den var det! Takk! Den var ganske annerledes enn jeg husket den, eller så har jeg hørt en eller annen eurotrance-mix spesial sent på kveld 😄 Anonymkode: bff36...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celtic Heart Skrevet 19. november 2021 #4 Del Skrevet 19. november 2021 AnonymBruker skrev (På 12.11.2021 den 10.57): Ja, den var det! Takk! Den var ganske annerledes enn jeg husket den, eller så har jeg hørt en eller annen eurotrance-mix spesial sent på kveld 😄 Anonymkode: bff36...7b1 Tiesto har remixet denne og den er ganske annerledes da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå