Gå til innhold

Flere som er i kryptomarkedet nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

oi oi oi... om jeg bare hadde penger til å kjøpe i dippen. Fantastisk mulighet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
klondrik skrev (57 minutter siden):

Blir litt mer inn nå ja! 

Anonymkode: f1ade...0e2

• 3 uker senere...
Skrevet

klondrik skrev (På 4.12.2021 den 10.38):

Håper du ikke kjøpte mer 4.12?

Anonymkode: e921b...556

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.12.2021 den 19.14):

Håper du ikke kjøpte mer 4.12?

Hva var galt med å kjøpe i dippen 4/12?

• Liker 1
Skrevet
On 11/16/2021 at 8:20 PM, AllahBallah said:

Men altså,

hvordan skal man drive business med en valuta der verdien endrer seg så ekstremt fra uke til uke? I verste fall fra minutt til minutt.

Jeg tror aldri det kommer til å stabilisere seg. Jeg tror bitcoin (med flere) kommer til å forbli en gambling-valuta. Er jo slik dere snakker om det og, «ikke satse mer enn man har råd til å tape».

Nettopp. En svært dyr gambling når man ser på det ekstreme totale strømforbruket det har krevd. Mye av det kullbasert. Man kunne like gjerne gamblet på fotball eller været.

Anonymkode: 5784b...ec8

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Driver ikke med kjøp og salg, men har en miningrigg som bare står og går. Den miner vel ca et par tusenlapper pr mnd da jeg ikke har så stor rigg

Har fått meg kryptokort som jeg kan bruke så det blir enklere. Greit å dra det når jeg handler klær og mat

Anonymkode: 3c81e...10d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp Luna!!!

🤣🤣🤣

Anonymkode: c9410...502

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehehehehehehe :) Litt av en kollaps i kryptomarkedet nå ja.

Anonymkode: 9e2cd...fa7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det skjer jo hele tiden. Derfor jeg aldri investerer, men heller miner. Taper ikke noe på det, bare sitter rolig og venter på at det stiger igjen

• Liker 1
Gjest Hippokrates
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ikke bare kryptomarkedet som kollapser nå. Børsene har rast mye, sånn bortsett fra Norge egentlig. 

Er det en ting man vet så er det at markedet kommer opp igjen. 

Så fremt man ikke selger seg ut og da realiserer tapet, så eier man verdiene selv om verdiene har falt i verdi. 

Fin tid å kjøpe mer. Man får verdiene på billigsalg! 

AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Det skjer jo hele tiden. Derfor jeg aldri investerer, men heller miner. Taper ikke noe på det, bare sitter rolig og venter på at det stiger igjen

Strømregningen din fra minerne er større enn hva de tjener. Kun svære fabrikker med gode strømavtaler kan mine lønnsomt nå. Såvidt og kanskje ikke de engang.

AnonymBruker
Skrevet
On 12/1/2021 at 11:41 PM, AnonymBruker said:

Jeg ser på kryptovaluta litt som Lotto, men med veldig mye høyere sannsynlighet for gevinst. I tillegg har også mange kryptovalutaer en reell nytteverdi, mens lotto i bunn og grunn er taxation of the poor.

Anonymkode: 8676e...8f6

Også likheter med pyramidespill der alle som vil tjene noe er avhengig av at en even bigger sucker kommmer inn senere.

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Kjøp Luna!!!

🤣🤣🤣

Bare navnet alene burde fått folk til å hodle seg unna.

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Kjøp Luna!!!

🤣🤣🤣

Hva er Luna ...?

Hvis prisen er lavere enn før, er det kanskje nå det er på tide å investere, da det kan være potensiale for stor gevinst i tiden framover; en jeg kjenner som har greie på kryptovaluta, har sagt dette.

Anonymkode: 08fcd...826

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis prisen er lavere enn før, er det kanskje nå det er på tide å investere, da det kan være potensiale for stor gevinst i tiden framover; en jeg kjenner som har greie på kryptovaluta, har sagt dette.

Det er feil, generelt sett, men

i dette tilfelle er det ekstremt feil,

pris per mynt, sier ingenting om noe som helst, når antall mynter eksploderer

Det var 18 millarder dollar i "obligasjoner" til folk (UST-"penger"), men, når mange av disse ba om å få sine 18 milliarder dollar samtidig, så var spørsmålet hvem skal punge ut?, og gruppen som "skulle" punge ut var de som holdt Luna myntene , gjennom inflasjon deres verdier skulle krympe gjennom å starte pengrepressa, flere Luna mynter skulle printes og gis til UST folka som betaling, som så selger Luna for å få ekte penger. Alle som holder Luna, skjønner da at her er det bedre å selge, fordi inflasjonen og salsgpresset på Luna mynten kommer til å bli skyhøy så hvorfor sitte å vente på å miste alle penga sine bedre å selge med en gang. Og jo fler som selger jo større blir inflasjonen fordi kursen synker så flere mynter må printes for å betale "UST" folka.

Med mindre DU har lyst til å betale UST folka, 11 milliarder dollar som de per nu har "rett" på, fra Luna holdere, så er det ingen vits å kjøpe Luna. Dersom du sitter på 11 milliarder dollar  og vil redde verden, kjør på.

PS: Krypto er fullt av ponzi aktige greier og utnytter dumme folk for å berike smarte/onde folk. Om du ikke er veldig smart er det best å holde seg til regulerte markeder hvor staten kan holde deg i hånda, ikke for å være slem men mange folk som tok livet sitt etter å ha falt for denne greia, fordi de trodde ting som du virker tro. Ting har synket det må gå opp, det er ikke sånn verden funker og onde folk vil utnytte folk som tenker slik. Advar vennen din også du før han blir en del av statistikken.

Lykke til

Anonymkode: a470f...ea8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Krypto har «dødd» mange ganger, men har overlevd over 10 år og har vært igjennom korona-krasjet, finansiell ustabilitet og nå krig med mer. Er hysterisk å se aviser som NRK som absolutt skal påpeke hvor mye folk har «tapt» (som regel urealisert tap) når prisene stuper. Når prisene når nye høyder, ja da skal du se hvor de skriver om alle som har tjent seg gode penger. Folk flest har absolutt null peiling på økonomi og kapitalisme og holder seg dermed unna nå, når alt er på billigsalg, så begynner de å kjøpe på topp når nyhetene er positive. Så krasjer markedet selvfølgelig igjen og slik fortsetter vanlige folk å bli lurt.

Anonymkode: 546a7...41b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2022 den 17.47):

Kjøp Luna!!!

🤣🤣🤣

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er Luna ...?

Hvis du hadde kjøpt luna igår og solgt i dag kunne du tjent veldig mye penger!

Anonymkode: f1ade...0e2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2022 den 15.20):

Driver ikke med kjøp og salg, men har en miningrigg som bare står og går. Den miner vel ca et par tusenlapper pr mnd da jeg ikke har så stor rigg

Har fått meg kryptokort som jeg kan bruke så det blir enklere. Greit å dra det når jeg handler klær og mat

Tusen takk for at du bidrar til miljøsvineriet.

Anonymkode: cfabc...fb9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Strømregningen din fra minerne er større enn hva de tjener. Kun svære fabrikker med gode strømavtaler kan mine lønnsomt nå. Såvidt og kanskje ikke de engang.

Nei, har full kontroll på strømregningen og det drar så lite strøm at jeg tjener greit på det

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk for at du bidrar til miljøsvineriet.

Anonymkode: cfabc...fb9

You’r welcome 🤷‍♀️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...