Gå til innhold

Flere som er i kryptomarkedet nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er veldig spennende for tiden - prisene stiger jo voldsomt nå :) 

Hvor høyt tror dere Bitcoin går? Og når tror dere bear market kommer?

Anonymkode: 315c1...dfa

Skrevet

Har $50, kjøpte på 63k. Har snart tjent $5.

Ikke akkurat onkel Skrue 😀

Skrevet
stan skrev (39 minutter siden):

Har $50, kjøpte på 63k. Har snart tjent $5.

Ikke akkurat onkel Skrue 😀

Så spennende.  Det har jo vanligvis pleid å krasje i desember, blir spennende å se hva som skjer denne gangen.. 😄 

Skrevet

Opprettet nylig en konto på Firi med noen hundre kroner jeg har råd til å tape. Det stiger voldsomt så det frister å kjøpe mer. Problemet er selvsagt å vite når man skal selge...

Anonymkode: 0fa0a...dae

• Liker 1
Skrevet

🙋🏻‍♀️Ja - det er veldig spennende! Endelig bikket 2 mill igjen nå. Gikk inn med i underkant av 300K.

Anonymkode: 0ed71...537

• Liker 2
Skrevet

Yes! Startet i februar. Skrev et innlegg her og ble nedstemt😂 Angrer hvertfall ikke. Har tjent x 3 av det jeg gikk inn med allerede. Skal la de stå flere år. 

Anonymkode: 85b1a...a07

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Opprettet nylig en konto på Firi med noen hundre kroner jeg har råd til å tape. Det stiger voldsomt så det frister å kjøpe mer. Problemet er selvsagt å vite når man skal selge...

Anonymkode: 0fa0a...dae

Historisk sett har det krasjer i desember, så plaben min er å ta ut litt da tenker jeg... å samtidig ha litt igjen i markedet :)  Noen som påstår at markedet vil vare til mars-mai, men kjedelig om ikke..

Anbefaler å følge cryptorus på YouTube denne perioden, han er veldig genuin og ærlig :) 

Skrevet

Gikk inn med 250000 på begynnelsen av året og har nå 15 mill, spennende.

Anonymkode: 3dd20...b69

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er veldig spennende for tiden - prisene stiger jo voldsomt nå :) 

Hvor høyt tror dere Bitcoin går? Og når tror dere bear market kommer?

1 mill til desember sier "folk". Lurer fælt altså. Venter og veeeenter på dip, men det blir kanskje ikke mere dip? Hvem vet. Ingen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

🙋🏻‍♀️Ja - det er veldig spennende! Endelig bikket 2 mill igjen nå. Gikk inn med i underkant av 300K.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Yes! Startet i februar. Skrev et innlegg her og ble nedstemt😂 Angrer hvertfall ikke. Har tjent x 3 av det jeg gikk inn med allerede. Skal la de stå flere år. 

Oi, gratulerer begge to 😄 Jeg startet litt sent, men har fått en 50% stigning så langt, håper på 100% innen desember - da er jeg superfornøyd og skal starte å kjøpe på bunnen ved neste bear market 😄 .. spennende å se :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Historisk sett har det krasjer i desember, så plaben min er å ta ut litt da tenker jeg... å samtidig ha litt igjen i markedet :)  Noen som påstår at markedet vil vare til mars-mai, men kjedelig om ikke..

Anbefaler å følge cryptorus på YouTube denne perioden, han er veldig genuin og ærlig :) 

Kjedelig å selge når det bare stiger og stiger da. Klart det går ned litt men det går jo opp igjen. Hold! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

1 mill til desember sier "folk". Lurer fælt altså. Venter og veeeenter på dip, men det blir kanskje ikke mere dip? Hvem vet. Ingen. 

Det flere spekulerer i er at det vil falle i desember en gang, og at markedet vil ta seg opp og rulle til mars-mai før krasjet kommer. Men, dette er jo ganske risky..

Skrevet

Kjedelig å selge når det bare stiger og stiger da. Klart det går ned litt men det går jo opp igjen. Hold! 

Ja, men samtidig kjedelig å ikke ha penger når markedet faller igjen. For min del skal jeg ta ut litt når det stiger til 90k og 100k dollar hvertfall...  :) 

Angret for noen dager siden på at jeg kjøpte Litecoin, men den er on fire 😄 

Skrevet

Oi, gratulerer begge to 😄 Jeg startet litt sent, men har fått en 50% stigning så langt, håper på 100% innen desember - da er jeg superfornøyd og skal starte å kjøpe på bunnen ved neste bear market 😄 .. spennende å se :) 

Sykt morsomt. Ser meg aldri tilbake 😂 Gøy, tar det som en hobby. Hadde håpa å få no bitcoin for under 300 igjen jeg da, men det blir kanskje aldri igjen? Sitter å venter på dip til under 500 den siste uka, men skjer jo ikke det heller. Ser ut som bullrun all the way 👀👀 Har ikke sett så mye på predictions for neste år, men det er jo ingen som kan si noe sikkert. Jeg vil uansett si at det er ganske sikkert at det øker og øker 😅😅😅 Mye bra samarbeid som skjer om dagen. Ene etter det andre dukker opp. Det er unstoppable🤑 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det flere spekulerer i er at det vil falle i desember en gang, og at markedet vil ta seg opp og rulle til mars-mai før krasjet kommer. Men, dette er jo ganske risky..

Klar for dip jeg 💪 Skal ikke selge noe uansett så. Bare kjøpe på salg 😅🤑 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk! Ja det er utrolig spennende og ikke minst gøy🤩 Jeg startet i fjor sommer. Jeg har mesteparten i bitcoin og cardano - sistnevnte var jeg heldig med. 50% er jo kjempebra, særlig sammenlignet med veldig mye annet🙊

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Takk! Ja det er utrolig spennende og ikke minst gøy🤩 Jeg startet i fjor sommer. Jeg har mesteparten i bitcoin og cardano - sistnevnte var jeg heldig med. 50% er jo kjempebra, særlig sammenlignet med veldig mye annet🙊

Ja, er det jeg også tenker :) 

Også har jeg lært veldig mye - var veldig lei meg fordi jeg ikke hadde penger til å kjøpe i dippet i sommer, - og så pengene bare forsvinne, så hadde opprinnelig siktet meg inn på neste bull run. Så dette er en uventa bonus kan man si. Skal hvertfall aldri mer være i en situasjon der jeg ikke har penger til å kunne kjøpe når markedet faller.

Har sett litt på Polygon og Solana (til neste bull run) - hva tenker dere om de? 😄

Skrevet

Hva er vitsen, bankene nekter jo å ta i mot midler de kan dokumentere komme fra bitcoin. Det har med know your customer policier og at man ikke vil finansiere terror osv. Var en artikkel om det tidligere i sommer.

Anonymkode: 63140...783

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er vitsen, bankene nekter jo å ta i mot midler de kan dokumentere komme fra bitcoin. Det har med know your customer policier og at man ikke vil finansiere terror osv. Var en artikkel om det tidligere i sommer.

Anonymkode: 63140...783

Bare å bytte bank det, så er de poenga hvitvasket?

Anonymkode: 0b1b0...360

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Bare å bytte bank det, så er de poenga hvitvasket?

Misforsto, tenkte lån. Jeg har uansett overført 100 000 fra coinbase , en kryptobørs, uten problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...