AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #41 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg trykket meg inn på tråden, kom hit og begynte å skrive at vi burde lage et register for single, slik at single folk kan møtes. Og registeret burde ha en app, slik at vi slipper å gå ut for å møte på folk tilfeldig. Vi har allerede et slikt register. Det kalles for nettdating. 🤦♀️ Noen ganger så blir jeg sjokkert over dum jeg er. At jeg får lov å pusse tenner uten en støttekontakt til stede er for meg en gåte. Anonymkode: 93f97...8ba Så nedlatende. Halvparten av «nettdatere» er gifte menn eller folk som er ute etter et ligg. Anonymkode: 202f5...1ca
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #42 Skrevet 10. november 2021 ABM skrev (12 timer siden): Trolig det samme som er feil med massevis av kvinner...sitter hjemme i sofaen og venter på at drømmeprinsen skal ringe på...? Vel, jeg er aldri på byen eller på nettdating. Kjæresten får man som regel via venner eller jobb. Anonymkode: 202f5...1ca
Druid Skrevet 10. november 2021 #43 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jaja, ingen norske vil ha....Les: norske kvinner er bedre enn andre. Ikke sant? Anonymkode: 202f5...1ca De samme som har konservative syn på kjønnsrollemønster, har konservative syn på etnisitet. Og de forventer at folk har konservativt verdisyn. Og det er i denne gruppen man finner problemet. Og de sliter seriøst i et likestilt, liberalt samfunn. Det de dog verdsetter i vårt liberale samfunn, er at relasjon og ekteskap i Norge er en emosjonell relasjon, mens i store deler av resten av verden, er det i stor grad en økonomisk kontrakt. Og derfor kommer ofte «norske kvinner» opp: man ønsker å være ettertraktet som menneske, ikke som økonomisk trygghet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå