Gå til innhold

1,4 millioner er single i Norge

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kvinner kan vel endelig velge hva slags menn de vil ha😁 

Anonymkode: cd2cd...a4d

Menn er desperate etter sex, ikke etter forhold. 🤷‍♂️

Anonymkode: e08db...0b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sånn bitter, mannehatende sutring om at "ingen menn er bra nok" gjør ikke at du får draget for å si det sånn 🤮

Anonymkode: 46891...a26

Hvem sier at ingen menn er bra nok? 

Er du sur for at kvinner ikke tar til takke med hvem som helst? 

Har du aldri vært i forhold før så du ikke skjønner at man skal klaffe på maaaange områder for å kunne leve sammen resten av livet, så da kan man ikke bare bli sammen med hvem som helst ledig 

Anonymkode: 0f2d8...5a9

Skrevet

1,4 mill, såpass. Lurer på hvor mange av disse som er som meg, frivillig singel?

Jeg er m43 og ferdig med alt det styret der.

Anonymkode: 0bdeb...a69

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Oi, trodde det var mange fler! Syns det er vanskelig nok å finne en aktuell kandidat for meg, og hvis under 1/5 er single så skjønner jeg jo hvorfor det er så vanskelig å finne noen :(

Men det er 1,4 millioner muligheter... 

Anonymkode: 89242...753

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

1,4 mill, såpass. Lurer på hvor mange av disse som er som meg, frivillig singel?

Jeg er m43 og ferdig med alt det styret der.

Ganske mange vil jeg tro, i min mors omgangskrets er alle damene lykkelig skilte og ferdig med menn, 

Og i min egen omgangskrets er vi også mange sporty damer som klarer oss selv og ikke higer etter noen partner. 

Nå er det til og med blitt trendy å velge  med kvinnekollektiv og kvinneborettslag for voksne enslige fremfor det å velge å bo og leve med en partner. For mange er det rett og slett too much hazzle og for kvinners del tror jeg mange føler at mange menn er som å ta vare på et voksent barn, de må lage mat til, vaske for, ikke irritere, må få viljen sin, gidder ikke bli med på andre ting enn ting han selv har interesse for og gir lite i forholdet. Da er det bedre å ikke ha den ekstra jobben som mansbebis mor 😛 No offence til alle menn, men en del menn er sånn 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ganske mange vil jeg tro, i min mors omgangskrets er alle damene lykkelig skilte og ferdig med menn, 

Og i min egen omgangskrets er vi også mange sporty damer som klarer oss selv og ikke higer etter noen partner. 

Nå er det til og med blitt trendy å velge  med kvinnekollektiv og kvinneborettslag for voksne enslige fremfor det å velge å bo og leve med en partner. For mange er det rett og slett too much hazzle og for kvinners del tror jeg mange føler at mange menn er som å ta vare på et voksent barn, de må lage mat til, vaske for, ikke irritere, må få viljen sin, gidder ikke bli med på andre ting enn ting han selv har interesse for og gir lite i forholdet. Da er det bedre å ikke ha den ekstra jobben som mansbebis mor 😛 No offence til alle menn, men en del menn er sånn 

Det må være fantastisk å tilbringe tid med dere, uten å ha det forholdsjaget lurende i buskene. Bare oppføre seg som vanlige folk, venner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn er desperate etter sex, ikke etter forhold. 🤷‍♂️

Anonymkode: e08db...0b3

Javel?

Anonymkode: e04b5...a86

Skrevet

Syntes de glemte helt å skrive om ufrivillige singel menn  i 30 og 40 årene som ingen norske kvinner ønsker å ha. Det er de som faktisk er de største "taperne" i samfunnet.

Men sånn blir det, når det er en kvinnelig journalist som skriver artikkelen. Mest empati for sine single medsøstre.

Anonymkode: b1d9a...946

Skrevet

Masse single menn med bra utseende på nett ihvertfall.

Anonymkode: fa00f...f7e

Skrevet
Tone83 skrev (6 timer siden):

Teller de med de under 18 kanskje? 🤣

Nei. 

Anonymkode: 515b4...ddc

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Syntes de glemte helt å skrive om ufrivillige singel menn  i 30 og 40 årene som ingen norske kvinner ønsker å ha. Det er de som faktisk er de største "taperne" i samfunnet.

Men sånn blir det, når det er en kvinnelig journalist som skriver artikkelen. Mest empati for sine single medsøstre.

Artilkelen handler ikke om hvem som er taper, hverken kvinner eller menn. 

Anonymkode: 515b4...ddc

Skrevet

Disse tallene innholder f.eks enker. Kvinner lever som kjent lenger enn menn. Men disse 80 år gamle damene er nok ikke på sjekkemarkedet.

I tillegg er det en del som er single på papiret for å få ekstra trygd.

Og så har vi en stor innvandrerbefolkning som stort sett består av enslige menn.

Så tro ikke at det i Norge går en hel masse single tilgjengelige damer i 20-årene rundt og ikke finner seg noen, som noen later til å tro.

Anonymkode: e9601...f4b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vil du heller være de 1 av 10 damene som blir voldtatt, eller 1 av 10 damene som utsettes for grov partnervold og blir så traumatisk skadet at de aldri klarer å leve i nær relasjon eller ha sex noen sinne igjen? 

Menn er ikke "taperne" her. Kvinner mishandlet av menn e, og de er ikke få.. 

Skrevet

Er en del single menn som ikke har sjans på dame!

Anonymkode: fa00f...f7e

Skrevet

Hei vi bor jo i Norge som ligger på utroskapstoppen i Norge skjønner godt at både kvinner og menn foretrekker singellivet.

Vi har blitt ett bruk og kast samfunn når det gjelder mennesker og hjelper heller ikke at vi er en nasjon med iskalde mennesker heller.

Er ikke overrasket at flere bare sier til helvete med forhold bare problemer med det uansett.

Anonymkode: 5e895...c4d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor er alle disse single?

En stor andel av de single er nok enker i 70- 80- og 90-årene.

Anonymkode: 955e4...ccf

Skrevet

Men altså. Hvordan vet de sivilstatus til folk? Er det aleneboende de regner? 

Er jo mange folk som ikke bor sammen med kjæresten, inkludert meg. 

Anonymkode: f7e3e...dcb

• Liker 1
Skrevet

Enig, hvor er de? Absolutt alle jeg kjenner har mann/kone/samboer/noen 

Anonymkode: 202f5...1ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jaja, ingen norske vil ha....Les: norske kvinner er bedre enn andre. Ikke sant? 

Anonymkode: 202f5...1ca

Skrevet

Tror folk har for høye forventninger, og gir opp for fort. De har dannet seg et urealistisk bilde på forhånd, og forholdet går i dass. Nissen blir med på lasset i neste forhold. 

Anonymkode: 7e5e7...4dd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...