AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Dette leste jeg på nrk.no for noen dager siden. Hvor er alle disse single? Jeg er skilt og har barn. Synes alle har partner bare ikke meg. Hvis noen blir skilt her i området så går det ikke lenge før de finner seg en ny. Føler meg nesten unormal som har vært single i 3 år. Hva er galt med meg som ikke klarte å finne en ny kjæreste? Anonymkode: c3e73...c4c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Oi, trodde det var mange fler! Syns det er vanskelig nok å finne en aktuell kandidat for meg, og hvis under 1/5 er single så skjønner jeg jo hvorfor det er så vanskelig å finne noen Anonymkode: 0f2d8...5a9 1
Gjest supernova_87 Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 Vet ikke helt hva temaet ditt for tråden er, om det generelt er single folk, eller tips til hva som er galt med deg. Første spørsmål: dater du aktivt? Nye partnere kommer ikke rekende på ei fjøl. Andre spørsmål: hvis du dater aktivt, er du tydelig om hva du søker?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette leste jeg på nrk.no for noen dager siden. Hvor er alle disse single? Jeg er skilt og har barn. Synes alle har partner bare ikke meg. Anonymkode: c3e73...c4c Hvor? Det kommer nok mest an på om de har barn, eller ikke. Du får få deg noen nye venner hvis alle du kjenner er like. Anonymkode: 515b4...ddc
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Oi, trodde det var mange fler! Syns det er vanskelig nok å finne en aktuell kandidat for meg, og hvis under 1/5 er single så skjønner jeg jo hvorfor det er så vanskelig å finne noen Anonymkode: 0f2d8...5a9 Det kommer nok an på hvilke aldersgrupper du ser etter partner i, og hvor du bor. Blant ungdom, studenter og pensjonister er det mange single. Litt færre i 30- og 40-årene. Anonymkode: 515b4...ddc
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #6 Skrevet 9. november 2021 Kvinner kan vel endelig velge hva slags menn de vil ha😁 Anonymkode: cd2cd...a4d 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #7 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner kan vel endelig velge hva slags menn de vil ha😁 Anonymkode: cd2cd...a4d Nei det kan vi ikke. Anonymkode: 82d6d...04b 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #9 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kvinner kan vel endelig velge hva slags menn de vil ha😁 Anonymkode: cd2cd...a4d Nei, de beste er tatt og det er utrolig mange rare menn, ikke minst menn med dårlige holdninger til politiske spørsmål som kvinnekamp og likestilling så vi kan ikke velge "hva slags" menn vi vil ha. Eller såklart kan vi velge hva vi vil ha og ikke ha men det betyr ikke at det vi vil ha er enkelt å finne av de single som er igjen Anonymkode: 0f2d8...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #10 Skrevet 9. november 2021 Jeg var eneste single moren i barnehagen og eneste single moren på skolen (riktignok første klasse), eneste single i vennegjengen som er ganske sprøtt da jeg har mange venninner, nesten eneste single på jobb i selskap med to andre kvinner og en mann på 23 år. Så skjønner heller ikke hvor alle disse single er hen. Har så immari lyst på flere barn så håper jeg treffer på en av dem 😄 Anonymkode: 656b0...1ff
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #11 Skrevet 9. november 2021 De single er jo ikke jevnt fordelt utover aldersgrupper, kjønn, sted etc. Det er veldig mange single, unge menn feks. Men ikke like mange når man blir eldre Anonymkode: 46891...a26 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #12 Skrevet 9. november 2021 Jeg trykket meg inn på tråden, kom hit og begynte å skrive at vi burde lage et register for single, slik at single folk kan møtes. Og registeret burde ha en app, slik at vi slipper å gå ut for å møte på folk tilfeldig. Vi har allerede et slikt register. Det kalles for nettdating. 🤦♀️ Noen ganger så blir jeg sjokkert over dum jeg er. At jeg får lov å pusse tenner uten en støttekontakt til stede er for meg en gåte. Anonymkode: 93f97...8ba 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #14 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg trykket meg inn på tråden, kom hit og begynte å skrive at vi burde lage et register for single, slik at single folk kan møtes. Og registeret burde ha en app, slik at vi slipper å gå ut for å møte på folk tilfeldig. Vi har allerede et slikt register. Det kalles for nettdating. 🤦♀️ Noen ganger så blir jeg sjokkert over dum jeg er. At jeg får lov å pusse tenner uten en støttekontakt til stede er for meg en gåte. Anonymkode: 93f97...8ba Hahaha Anonymkode: 0f2d8...5a9
Gjest ABM Skrevet 9. november 2021 #15 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dette leste jeg på nrk.no for noen dager siden. Hvor er alle disse single? Jeg er skilt og har barn. Synes alle har partner bare ikke meg. Hvis noen blir skilt her i området så går det ikke lenge før de finner seg en ny. Føler meg nesten unormal som har vært single i 3 år. Hva er galt med meg som ikke klarte å finne en ny kjæreste? Anonymkode: c3e73...c4c Trolig det samme som er feil med massevis av kvinner...sitter hjemme i sofaen og venter på at drømmeprinsen skal ringe på...?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #16 Skrevet 9. november 2021 ABM skrev (3 minutter siden): Trolig det samme som er feil med massevis av kvinner...sitter hjemme i sofaen og venter på at drømmeprinsen skal ringe på...? Foruten nettdating, hvilke arenaer har vi for å møte noen egentlig? Javisst kan jeg møte drømmepartneren på butikken eller bussen, men sjansen er jo veldig lav? Anonymkode: ee606...301
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #17 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner kan vel endelig velge hva slags menn de vil ha😁 Anonymkode: cd2cd...a4d Det eneste kvinner kan velge, er hvilke menn neste generasjons kvinner skal få å velge mellom. Jeg innser at de menn som har vokst opp parallelt med meg fra gen x og nyere, ikke akkurat har blitt oppdratt med tanke på å bli ansvarlige familiefedre, eller andre attraktive egenskaper. Det finnes rett og slett ikke mange nok reale mannfolk igjen til at kvinner endelig kan velge, som du så lettvint påstår. Anonymkode: 7bfd3...3ad 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #18 Skrevet 9. november 2021 Sånn bitter, mannehatende sutring om at "ingen menn er bra nok" gjør ikke at du får draget for å si det sånn 🤮 Anonymkode: 46891...a26 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #19 Skrevet 9. november 2021 ABM skrev (2 timer siden): Trolig det samme som er feil med massevis av kvinner...sitter hjemme i sofaen og venter på at drømmeprinsen skal ringe på...? Nei. Jeg har faktisk tatt initiativ til date og det var ikke via sjekkeapper. Jeg bare lurer på hvor single menn i 40-årene er? Er det sånn at de ikke finnes? Klarer de ikke å være alene? Anonymkode: c3e73...c4c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #20 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette leste jeg på nrk.no for noen dager siden. Hvor er alle disse single? Jeg er skilt og har barn. Synes alle har partner bare ikke meg. Hvis noen blir skilt her i området så går det ikke lenge før de finner seg en ny. Føler meg nesten unormal som har vært single i 3 år. Hva er galt med meg som ikke klarte å finne en ny kjæreste? Anonymkode: c3e73...c4c Ha med meg da? Aldri hatt kjæreste m30. Anonymkode: de864...436
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå