Legolas Skrevet 9. oktober 2002 #1 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg og jenta som jeg har vært ute med i 2 uker nå skulle ha sex i går kveld, vi ligger og koser, å hun er godt fornæyd. Så når jeg tar av meg boxeren så ser hun at jeg er litt utstyrt og sier til meg at dette ikke vil gå, jeg er for stor..... UTEN å prøve.... Dette har skjedd før med meg, men jeg blir ikke klok på dette, jeg har hatt sex siden jeg var 13 år og har siden det hatt sex ganske hyppig, første gang dette skjedde var i februar, før i år.... Blir penis for stor, UTEN å prøve, noen gang? Jeg mener selv at dette ikke er et MONSTER, men den er 17-18 cm lang og 15-16 cm i omkrets. Noen som kan svare på dette!?! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 9. oktober 2002 #2 Del Skrevet 9. oktober 2002 Ikke for stor etter min mening, for min samboer er i samme liga, ++, og han er perfekt for meg, fyller veldig bra opp for å si det sånn :oops: Men kanskje jenta ikke var vant med store, kanskje hun bare har hatt små før, eller kanskje hun var jomfru? Jeg var jomfru første gangen med min samboer, og det var noe inni H***** vondt de to-tre første gangene Hvis det er et problem, kanskje du burde prøve deg på de litt eldre damene da, i 30-50 årsalderen? Mange av dem er litt videre enn oss unge :oops: (Ikke ta dette fornærmende opp KG damer, dere er sikkert kjempetrange assa ) Du finner nok ei dame som synes den er helt perfekt en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legolas Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 9. oktober 2002 hun hadde hatt sex fire ganger før sa hun..... Jeg har hatt sex siden jeg var 13, ganske hyppig... Og jeg har aldri hatt noe problem med å utføre et samleie som har vært altfor vondt for kvinnen. Men har opplevd to ganger før i går kveld at en jente blir skremt av lille-legolas.... FØR vi har prøvd, å jeg vil ikke pushe for mye på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 9. oktober 2002 #4 Del Skrevet 9. oktober 2002 Har en evne til å tilpasse meg storleken tror jeg, noe som jeg antar andre også har. Er voksen, og hatt noen forhold, men uansett størrelse har det vært fint. Pluss at ting og tang blir en vane... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mango Skrevet 9. oktober 2002 #5 Del Skrevet 9. oktober 2002 Okay, denne kjenner jeg meg igjen i altså... :-? Jeg og typen min låg og koste og skulle e n d e l i g gjøre "det". Boxeren for av og det synet da!! herregud... og da sa jeg bare at dette går ikke! det bare glapp ut av meg uten å tenke på at det kanskje såret han... :oops: Men vi var sammen 6mnd+, og det ble ingen sex på meg oss nei...prøvde veeeldig ofte, men den var for stor, rett & slett. Det jeg antageligvis gjor feil, var at jeg låste meg med den tanken (at dette ikke går) og så strammet jeg igjen. Det var utrolig kjipt... Så vær smart og ikke push på lego take it slow... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 9. oktober 2002 #6 Del Skrevet 9. oktober 2002 Den er ikke spesielt stor, om den er slik du sier. Normal vil jeg si. Om hun bare har hatt sex 4 ganger forklarer vel det endel av det vil jeg tro, 4 ganger, hva er det ? Ikke så rart hun er redd og usikker. MÅ dere ha samleie da, kan dere ikke ta det gradvis til hun føler seg tryggere ? Hun er jo rykende fersk på området, så jeg skjønner godt at hun er redd jeg.. Hilsen en som tegna munn og nesa på første penisen hun var borti, for å gjøre den mindre skremmende...ligna en delfin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 9. oktober 2002 #7 Del Skrevet 9. oktober 2002 Aaaaaaner ikke Legolas.... kan ikke hjelpe deg..... har aldri opplevd noe lignende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legolas Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 9. oktober 2002 Fine svar dere kommer med! Hun ringte å forklarte seg litt i dag.... vi skulle prøve igjen i morgen!!! :D Jeg skal ikke pushe på jentene selvfølgelig!! Må jo kose LEEENGE førrst med henne Nok en gang TAKK for svara...... Elsker dere alle!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mango Skrevet 9. oktober 2002 #9 Del Skrevet 9. oktober 2002 Det er bra at dere snakker om det Lykke til i morgen da , og for all del ikke bli skuffa om det ikke går an med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legolas Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 9. oktober 2002 har hatt dette problemet før.. ;D Tross alt ikke første gangen min Skal nok gå bra skal være Gentel ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mogens Skrevet 10. oktober 2002 #11 Del Skrevet 10. oktober 2002 Kan garantere deg at du ikker har for stor for henne! Om den er 12 eller 20 cm lang er jo det samme m.t.p. å "få den inn", men det er omkretsen som teller. Den er nok litt over middels men ikke noe gedigne greier. Det går så bra :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå