Gå til innhold

Damer, er lengde eller omkrets på penis viktigst?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det slik at det er bare omkretsen som betyr noe? Eller lengden og? Ønsker ærlige svar.

Er vel bedre å ha 13/14 penis enn 18/12? Noen tanker her?

Anonymkode: 4d287...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Omkrets.

Det kunne du ha funnet ut ved å google.

Anonymkode: 3cf97...f78

Så du bryr deg null om lengden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omkrets mest.. Men så klart lott lengde på, men mitt livs verste sex var med lang og tynn penis. Det gav meg lite utover ubehag når han dundret løs på livmortappen 

Anonymkode: 0ceb7...2d8

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det slik at det er bare omkretsen som betyr noe? Eller lengden og? Ønsker ærlige svar.

Er vel bedre å ha 13/14 penis enn 18/12? Noen tanker her?

Omkrets er hakket viktigere, men akuratt med eksemplene dine her så ville jeg heller valgt 18/12 enn 13/14. 

For 12 er en helt grei omkrets, men 13 i lengde syns jeg er litt for lite til at det gir meg det jeg trenger. Den perfekte penisen for meg er ca 16-18/12,5-13

Anonymkode: 988e5...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ann, Å skrev (32 minutter siden):

Lengden . Hadde en med 28 inni her en kveld . Mørk mann 😍😜

Du målte den nøyaktig?........

Anonymkode: 68823...aae

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann, Å skrev (33 minutter siden):

Lengden . Hadde en med 28 inni her en kveld . Mørk mann 😍😜

Trollemor

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha et ærlig svar, kan du sjekke dildoen til dama... det er den størrelsen hun egentlig foretrekker, men ikke tør å si til mannen. Kvinner tenker ofte over konsekvenser før de svarer, så det er ikke alltid at sannheten er best. En dildo størrelse kan de velge, men de velger ikke en mann etter kukstørrelse?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil definitivt si omkrets for min del. Jeg hadde en partner som var ganske lang, men penisen var så liten i omkrets at det føltes mer ut som en ubehagelig gynekolog undersøkelse enn sex. Fikk ærlig talt mer nytelse av fingring.

Anonymkode: 2d385...836

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig spørsmål..

En lang og tynn kan gjøre veldig vondt fordi den bunner lett.

En altfor tykk gjør også vondt.(følelse av å revne)

Så en mellomting passer fint☺

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Skal du ha et ærlig svar, kan du sjekke dildoen til dama... det er den størrelsen hun egentlig foretrekker, men ikke tør å si til mannen. Kvinner tenker ofte over konsekvenser før de svarer, så det er ikke alltid at sannheten er best. En dildo størrelse kan de velge, men de velger ikke en mann etter kukstørrelse?

Feil. Hvorfor trur du dette? 

Anonymkode: f70c6...fe5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Feil. Hvorfor trur du dette? 

Hva skal jeg tru når jeg ikke vet hva som er feil?😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Tror det er noe sant i dette dama slengte ut en sånn bemerkning til meg når hun var irritert, jeg var helt rolig og bare sa beklager kan ikke gjøre noe med akkurat det og er du såpass misfornøyd der er døra sa jeg.

Tonen hennes skiftet fra irritert til nei nei nei det mente jeg ikke jeg var bare stressa sa hun, spontan ærlighet med andre ord sa jeg.

Den var sårene og hun skjønte fort at hun hadde tråkka i salaten.

SlemUlv skrev (4 minutter siden):

Hvordan den brukes er viktigst. 

Jo har hørt det men hvor sant er dette egentlig og alle kvinnene som sier dette skryter at mennene deres har kjempepikk eller langt over snittet.

Anonymkode: 72270...a6d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo har hørt det men hvor sant er dette egentlig og alle kvinnene som sier dette skryter at mennene deres har kjempepikk eller langt over snittet.

Anonymkode: 72270...a6d

Det er sant for de som sier det. Vi er, merkelig nok, alle forskjellige. Kvinner er ikke en homogen gruppe.
Ja, det finnes kvinner som liker større, både i lengde og omkrets. Også finnes det kvinner som foretrekker mindre, og det finnes kvinner som vil ha midt på treet. Og det finnes kvinner som ikke bryr seg. (Og det finnes de som ikke vil ha penis i det hele tatt). 

Jeg har ikke partner med kjempepikk, nokså sikker på at den ligger akkurat på gjennomsnittet. Men det har ikke noe å si, fordi han vet hvordan han bruker den! (Jeg har hatt partnere med både større og mindre penis, og sa akkurat det samme da). 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omkrets er viktigst. Og det er en god nyhet for de med tynn penis, man kan nemlig kjøpe en tykk og knudrete penismansjett for å få en god omkrets og friksjon. Det gir også økt nytelse for mannen i og med at det strammer. Mansjett er bedre enn sleeve, for sleeve dekker hele penis, mens en mansjett bare øker tykkelsen på stangen og lar hodet være fritt, dermed får man følelsen av hud mot hud, i tillegg til at han kan komme inni henne.

Anonymkode: 9278b...d23

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg omkrets. Har hatt sex med en mann, og stakkars han tenker jeg. Han hadde lengde, men ingen omkrets. 

synes synd på han, er en kjekk flott mann. Men desverre, det gav meg absolutt ingenting 

Anonymkode: 790b1...3cc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Hva skal jeg tru når jeg ikke vet hva som er feil?😂

Det som er feil er at vi kjøper dildo etter hvilken kukstørrelse vi foretrekker. 

For det første må en dildo være lenger, for at det ikke skal være upraktisk å holde og styre den. 

For det andre er det lett å kjøpe for stor omkrets, fordi vi ikke leser godt nok på pakken. Men så bruker vi jo selvsagt det vi har kjøpt. Men det betyr kun at vi harkjøpt akkurat den. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...