AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Jeg bor fortsatt hjemme hos foreldre mens jeg studerer siden dette er det billigste alternativet, men det er et stort problem. Broren min som er noen år yngre har romm rett ved siden av. Veggene er nesten som papp når det gjelder lydisolasjon. Når han sitter og gamer til kl. 1 på natta er det vel ikke rart jeg blir frustrert, desuten er han et sånt menneske som hele tiden er forkjølet, uansett årstid og jeg har i løpet av de siste fem årene bygd opp et har mot folk som hoster. Heller ikke gulvet er lydtett, så jeg kan våkne opp på natta fordi noen må slippe ut katten. JEG TRENGER LYDISOLASJON PÅ ROMMET! Jeg kan ikke akkurat bygge rommet på nytt, håper at noen har noen lifehack eller vet om noe som kan hjelpe. Anonymkode: 990ce...962
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Beste løsning: https://www.farmasiet.no/catalog/helse-og-livsstil/sovn-og-avslapning/quies-orepropper-voks-81,5001207 Anonymkode: 1f69c...359 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Beste løsning: https://www.farmasiet.no/catalog/helse-og-livsstil/sovn-og-avslapning/quies-orepropper-voks-81,5001207 Anonymkode: 1f69c...359 Takk, får prøve det ut👍 Anonymkode: 990ce...962 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 Det høres i grunn ut som det er på tide å flytte ut, selv om det ikke er det mest økonomisk gunstige. Du skal tross alt overleve det hele også, det hjelper lite med EK om du har blitt drevet til vanvidd. Anonymkode: 44985...1eb 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det høres i grunn ut som det er på tide å flytte ut, selv om det ikke er det mest økonomisk gunstige. Du skal tross alt overleve det hele også, det hjelper lite med EK om du har blitt drevet til vanvidd. Anonymkode: 44985...1eb Hvordan hjelper det å flytte ut, egentlig? Med mindre han har nok egenkapital til å kjøpe enebolig, må han forholde seg til andres bråk. Anonymkode: 6e55e...1b2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #6 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan hjelper det å flytte ut, egentlig? Med mindre han har nok egenkapital til å kjøpe enebolig, må han forholde seg til andres bråk. Anonymkode: 6e55e...1b2 Det er ofte litt bedre isolert mellom forskjellige leiligheter enn det er mellom rom i en leilighet eller et hus. Anonymkode: 5cdfb...786 3
Duff Skrevet 9. november 2021 #8 Skrevet 9. november 2021 Ett lag med gips på veggene og vegg til vegg teppe. Det fikser du på en helg.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #9 Skrevet 9. november 2021 *host* *host* Anonymkode: 66f20...67c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #10 Skrevet 9. november 2021 Duff skrev (2 timer siden): Ett lag med gips på veggene og vegg til vegg teppe. Det fikser du på en helg. Gips demper vel ikke stort gjør det? Det som demper er betong og glava men dette er selvsagt veldig dyrt... Du får ta opp at du ønsker nattero regler i huset og ingen spilling etter kl 24 Anonymkode: 9d60f...6b5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #11 Skrevet 9. november 2021 Snik deg inn på rommet til broren din og putt eggkartonger på alle veggene. Anonymkode: 06d47...e52
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #12 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg bor fortsatt hjemme hos foreldre mens jeg studerer siden dette er det billigste alternativet, men det er et stort problem. Broren min som er noen år yngre har romm rett ved siden av. Veggene er nesten som papp når det gjelder lydisolasjon. Når han sitter og gamer til kl. 1 på natta er det vel ikke rart jeg blir frustrert, desuten er han et sånt menneske som hele tiden er forkjølet, uansett årstid og jeg har i løpet av de siste fem årene bygd opp et har mot folk som hoster. Heller ikke gulvet er lydtett, så jeg kan våkne opp på natta fordi noen må slippe ut katten. JEG TRENGER LYDISOLASJON PÅ ROMMET! Jeg kan ikke akkurat bygge rommet på nytt, håper at noen har noen lifehack eller vet om noe som kan hjelpe. Anonymkode: 990ce...962 Du kan lime masse kork på veggen, da blir det god lydisolering. Og be broren din om å bruke øretelefoner. Anonymkode: 3f059...d83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå