AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #21 Del Skrevet 9. november 2021 En lue fra Adidas, en fra Nike. Bruker sjelden luer, mest når jeg henter ved eller måker hjemme. Hansker har jeg ikke kjøpt enda, klarer alltid å miste dem, så vanligvis billigste par av noe fleecegreier fra Eurokjøp eller hva de heter. Anonymkode: c65b3...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #22 Del Skrevet 12. november 2021 Dytte Anonymkode: 3bfb9...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. november 2021 #23 Del Skrevet 12. november 2021 Har en nike lue, en bergans lue, diverse pannebånd fra kari traa og et fra bergans. hansker fra bula, votter fra johaug, + noen tynne fra hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #24 Del Skrevet 12. november 2021 Jeg har noen luer fra Holzweiler som jeg liker godt. Favorittvottene mine er et par mørkebrune skinnvotter med lammeull inni, kjøpt i en skobutikk for mange år siden. Anonymkode: 48bd2...4e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariande Skrevet 13. november 2021 #25 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (På 8.11.2021 den 23.46): Hvorfor spør du om jeg har satt meg inn i det når du åpenbart ikke har det? Kose deg med lue som er et produkt av lidelse. Du unnskylder deg med overskuddsproduksjon. Hvor dum går det egentlig an å bli? Anonymkode: fd349...a36 Kanskje du kunne lagt med noen kilder om du bryr deg så voldsomt og ikke ønsker at folk kjøper produkter derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #26 Del Skrevet 30. november 2021 Jeg bruker ikke lue, bruker skjerf eller hette. Vottene mine er fra Cala Jade, veldig deilige skinnvotter: https://calajade.com/collections/mittens-hats/products/mila-cuff-dark-olive Anonymkode: fd5df...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #27 Del Skrevet 2. desember 2021 Moncler har mye fint Anonymkode: bcf9a...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 2. desember 2021 #28 Del Skrevet 2. desember 2021 Jeg liker luene til Kari Traa. Hansker kjøpte jeg sist på apoteket. Hjemmestrikket er å foretrekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #29 Del Skrevet 2. desember 2021 Luer har jeg ca alt for mange av🤣. Har en bror som jobber i innkjøpsavd. for sportsbransjen. Men, hansker derimot. Jeg bruker enten hjemmestrikkede fingervotter eller votter, og så har jeg Hestra skinnhansker med innebyggede varmetråder. Går på batteri, og holder meg VARM på fingrene uansett hvor kaldt det er! De er dyre, men det er så verdt det! Anonymkode: 989a6...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. desember 2021 #30 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 8.11.2021 den 21.28): Det er jeg egentlig veldig enig i, men håpte likevel at noen kanskje hadde noen varme og anbefale, da jeg må bruke de når jeg går med hunden også. Orker ikke å drive å ta av meg vottene hver gang jeg må bruke godbiter eller lignende. Men det er bare å anbefale votter også, det blir jeg bare glad for😊 Anonymkode: 18479...f38 Apropos hund så har jeg lekkerbiskenen av en lue fra Kjell & Company Kanskje ikke den varmeste lua på markedet, men jeg ser både bikkja (Og etterlatenskapene...) uten å måtte ty til lomme- eller hodelykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 2. desember 2021 #31 Del Skrevet 2. desember 2021 tonebelinda skrev (På 8.11.2021 den 23.40): Jeg bruker Oslolue, strikket selv. Varm og god Bruker også votter jeg har strikket selv Jeg og Bruker Oslolua mohair edition. Noe har jeg/min mor strikket, har og kjøpt en på Tise. Så har jeg rilleruth sitt twist hodebånd og et par hodebånd fra Gutten og strikkemor. Sistnevnte blir VARMT og superlett å strikke for helt nybegynner. Votter er type selbuaktige votter som min mor strikket. Garantert mange som selger på nett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 2. desember 2021 #32 Del Skrevet 2. desember 2021 De er fra Europris😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 2. desember 2021 #33 Del Skrevet 2. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 8.11.2021 den 21.07): Noen som kan anbefale noe? 😊 Sorte skinnhansker fra Hestra 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 2. desember 2021 #34 Del Skrevet 2. desember 2021 Jeg har to hansker (semsket og skinn) og et par votter () fra Hestra og kan definitivt anbefale derfra. Lue har jeg fra Arnie Says. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #35 Del Skrevet 3. desember 2021 Ullue fra Morild Ullue fra Kappahl x 3 Ullue fra Reflex Handsker fra Accessories Handsker fra husfliden x3 Handsker fra Janus Handsker fra XXL Bruker mest lua fra Morild Anonymkode: 27059...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå