Gå til innhold

Om man dør hjemme, kan katten/hunden spise deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dette er en bekymring, ha en stor åpnet sekk med mat til de lett tilgjengelig. Så spiser de nok den først.

Anonymkode: 9777f...02e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hunder og katter er ikke åtseletere. 

Anonymkode: 0c361...edd

Både hund og katt er åtseletere fra naturens side jo.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

De begynner ikke å savne eieren sin da?

Anonymkode: c2d17...35a

Det kommer nok til et punkt der savnet etter mat blir større. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kommer litt an på hvilken hunde rase det er. Tror alikevel ikke verken enn hund eller en katt begynner å spise av deg med mindre du har vært død så lenge at det ikke er tilgang til noen annen mat ? Da spiser vi mennesker åsså hva som helst hvis sulten tar overhånd. 

men som noen sier så kanskje en katt vil fortere gjøre noe sånnt enn hunden ? Men det vet jeg ikke for sikkert.

ex kjæresten min overtok en Stoor hund som hadde vært alene i 9 dager med sin døde eier,men ikke rørt han. Tror dyr har mye følelser og kanskje rett og slett sørger ved siden av eieren ? Det er jo lederen og den som gir mat,vann,lek,tur osv .. tror ikke hunden glemmer det med en eneste gang å begynner å tygge på eieren etter 3 dager ? Er jo ikke en ulv ? Hehe 

Anonymkode: 2248e...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en relevant grøsserhistorie til dere, nå sent på kvelden 😨 Basert på en sann historie.

Anonymkode: 1d7f1...d01

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg ikke bryr meg så mye om hva som skjer etter jeg er død.

Kan den døde kroppen min redde katten min fra å dø av sult, er det helt greit for meg. 

Anonymkode: 060e6...bff

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk igjennom en glassdør som liten, og mista følgende en del av min venstre hånd. I panikken hvor resten av familien løp for å stoppe blødningene mine så hadde vi på den tiden en katt som gomlet effektivt opp håndbiten som falt av. Så.. Ja, jeg vil garantert tro at husdyr vil kunne spise opp sine eiere. 😂

Anonymkode: 7c795...3fc

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
soulma skrev (27 minutter siden):

Jeg håper det!! Heller en at dyret dør av sult og tørst. Jeg er jo død.

Igjen med de eldgamle trådene 😂

Anonymkode: e0d59...1b9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Igjen med de eldgamle trådene 😂

Anonymkode: e0d59...1b9

Ja! Noen leser gamle tråder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjente som jobbet som obduksjonstekniker fortalte at de hadde flere tilfeller hvor dyr spiste eierne sine hvis de døde, både hunder og katter. De starter med øynene, deretter videre på ansiktet 🤢

Anonymkode: 1615d...2fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter benytter sjansen ganske kjapt, de spiser kroppen din mens den er "fersk". Hunder venter til de begynner å sulte, det kan gå dagesvis.

Anonymkode: 14147...a0e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hund muligens katt nei katten min er så lat at han gidder ikke en gang og ta rotter/mus 😀 😻

IMG_20241008_232229_604.jpg.2fa3d1d4f293572f456c0293aaec0f19.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (6 minutter siden):

Hund muligens katt nei katten min er så lat at han gidder ikke en gang og ta rotter/mus 😀 😻

IMG_20241008_232229_604.jpg.2fa3d1d4f293572f456c0293aaec0f19.jpg

Flott pus ❤️

Må si at når du parkerer tøflene dine for godt blir det enklere for pus å forsyne seg. Du ligger jo der som et koldtbord 👀

Katter er de første til å spise sin avdøde eier. 

Dette er noe jeg er inneforstått med og aksepterer.

Jeg bare ber og håper at ingen av mine kjære finner meg halvt oppspist. Og ingen hevnaksjoner mot min pusekatt takk.

Anonymkode: 5e9c6...91d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Flott pus ❤️

Må si at når du parkerer tøflene dine for godt blir det enklere for pus å forsyne seg. Du ligger jo der som et koldtbord 👀

Katter er de første til å spise sin avdøde eier. 

Dette er noe jeg er inneforstått med og aksepterer.

Jeg bare ber og håper at ingen av mine kjære finner meg halvt oppspist. Og ingen hevnaksjoner mot min pusekatt takk.

Anonymkode: 5e9c6...91d

Takk takk Tuss er søt ligger på magen min nå og snorker kg maler 😻😻 de er det ja de er jo ganske så små så litt rart i grunn ☹️ aksepterer det jeg også nei håper ikke jeg blir funnet oppspist heller ☹️ nei hevnaksjoner mot puser skal vi ikke ha ☹️☹️😻😻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 8.11.2021 den 19.53):

Når man er desperat av sult, spiser man det som er tilgjengelig. Det gjelder både dyr og mennesker. 

Det er en ganske kjent historie om et flykrasj for mange år siden. Da spiste de overlevende noen av dem som var døde. 

Anonymkode: 060e6...bff

Så fordi noen i det flykrasjet gjorde det, så antar du at alle mennesker er i stand til å spise menneskekjøtt? Vi er ikke dyr, og heller ikke kanibaler. Mange hadde godtatt skjebnen, heldigvis. 

Anonymkode: 3618d...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter, relativt kjapt. Hunder er mer lojale og sørger lenge før de begynner å spise. 

Anonymkode: 83d65...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kunne bare spist meg, hvis det betydde at de hadde overlevd. Mamma hadde matet dere en siste gang 🙈 

Anonymkode: 5b3af...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så fordi noen i det flykrasjet gjorde det, så antar du at alle mennesker er i stand til å spise menneskekjøtt? Vi er ikke dyr, og heller ikke kanibaler. Mange hadde godtatt skjebnen, heldigvis. 

Anonymkode: 3618d...258

Du Aner ikke hva du er i stand til om du hadde vært så uheldig å komme i den situasjonen. Jeg tror faktisk at jeg hadde spist menneskekjøtt om det var det eller å ikke komme hjem til barna og livet mitt. Blir kvalm av å skrive det, men for meg er livet kjært og jeg hadde gjort nesten hva som helst for å overleve 

Anonymkode: 83d65...2b6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...