AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Del Skrevet 8. november 2021 Om man blir liggende død en stund, vil katter og hunder da begynne å spise en når de blir desperate etter mat? Anonymkode: a602a...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. november 2021 #2 Del Skrevet 8. november 2021 Tror ikke katten venter til du er helt død en gang🤷♀️ Men ja, de gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Del Skrevet 8. november 2021 Det må isåfall være om du blir liggende så lenge at dyret blir desperat er min mening. Jeg tror ikke hunder og katter spiser eierne sine over en lav sko. Anonymkode: 268e5...259 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #4 Del Skrevet 8. november 2021 Selvfølgelig vil de gjøre det. De er jo rovdyr og dødt kjøtt er jo mat. Anonymkode: a7eb9...fdf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venom31 Skrevet 8. november 2021 #5 Del Skrevet 8. november 2021 Ja, så en dokumentar en gang om de som vasker åsteder. Om en mann som døde helt alene med to katter og de hadde vært der såpass lenge med ham, at de hadde begynt å spise deler av ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #6 Del Skrevet 8. november 2021 Vil tro at katter har lavere terskel for å spise døde eiere enn hunder. Anonymkode: 76da9...847 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #7 Del Skrevet 8. november 2021 Når man er desperat av sult, spiser man det som er tilgjengelig. Det gjelder både dyr og mennesker. Det er en ganske kjent historie om et flykrasj for mange år siden. Da spiste de overlevende noen av dem som var døde. Anonymkode: 060e6...bff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 8. november 2021 #8 Del Skrevet 8. november 2021 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 8. november 2021 #9 Del Skrevet 8. november 2021 Ja, det behøver ikke å gå så veldig lang stund før de gjør det heller. Hvorfor skulle det være noe rarere enn at folk spiser dyrekjøtt egentlig? Sånn er naturen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #10 Del Skrevet 9. november 2021 Kattene mine hadde aldri spist meg. De spiser knapt maten sin, og liker virkelig ingenting annet. De hadde aldri tygget seg gjennom et menneske. Anonymkode: f8db6...1a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #11 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kattene mine hadde aldri spist meg. De spiser knapt maten sin, og liker virkelig ingenting annet. De hadde aldri tygget seg gjennom et menneske. Anonymkode: f8db6...1a4 Samme her. Katten min er alt for kresen og fin på det, den hadde nok spist potteplantene og sofaen før den hadde orka å begynne på meg. Om den hadde orka, så tror jeg ikke den hadde klart det. Den klarer ikke å spise patéen sin en gang uten at jeg hakker den opp først. Anonymkode: 835b6...484 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #12 Del Skrevet 10. november 2021 Leste en plass at katter begynner å spise på deg ca 2 dager etter du er død og en hund vil begynne å spise på deg ca en uke etter.. Men katter kan faktisk også begynne å spise på deg for du er død om du er døende og ute av stand til å bevege deg noe særlig 😬 Det skal visst være mange slike ille lik som har blitt funnet 😮 Anonymkode: 47420...70e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #13 Del Skrevet 10. november 2021 De begynner ikke å savne eieren sin da? Anonymkode: c2d17...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #14 Del Skrevet 10. november 2021 Familien min adopterte en hund via dyrebeskyttelsen som hadde blitt funnet ved siden av sin døde eier. Mildt sagt alvorlig separasjonsangst og man kunne ikke lukke en dør uten at han ble hysterisk.❤ De mente eieren må ha vært død en 3-4 dager, hunden hadde ikke rørt ham. Anonymkode: 8365f...576 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #15 Del Skrevet 10. november 2021 Svogeren min hentet to jakthunder i ett hus hvor eier hadde ligget død i en uke. De hadde ikke spist av eier men de hadde klart å velte forboksen og spist av den. Anonymkode: f04bb...ff4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #16 Del Skrevet 10. november 2021 Nei, nå får jeg mareritt i natt. Så ekkelt! Anonymkode: 59aa1...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #17 Del Skrevet 10. november 2021 Blir de desperate så kanskje. Hunder og katter spiser vel generelt ikke mat ( dyr / åtsler ) som er døde av sykdom? Anonymkode: 03ffa...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #18 Del Skrevet 10. november 2021 Hunder og katter er ikke åtseletere. Anonymkode: 0c361...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rytz Skrevet 10. november 2021 #19 Del Skrevet 10. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Blir de desperate så kanskje. Hunder og katter spiser vel generelt ikke mat ( dyr / åtsler ) som er døde av sykdom? Anonymkode: 03ffa...f5f Jeg kan ikke så mye om katter, men jeg har hatt en del å gjøre med sledehunder. De ble foret med vom og det var nesten sånn at jo gamlere (jo mer lukt) det var på vommen, jo mer glupske ble de. Hunder kan fint spise åtsel også. Jeg har hørt flere historier om hunder som har begynt å spise på eierne sine. Fellesnevneren her er at de har vært døde lenge, og hunden har naturligvis da gått lenge uten mat. Endret 10. november 2021 av Rytz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HegeMarie Skrevet 10. november 2021 #20 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (På 9.11.2021 den 20.33): Kattene mine hadde aldri spist meg. De spiser knapt maten sin, og liker virkelig ingenting annet. De hadde aldri tygget seg gjennom et menneske. Anonymkode: f8db6...1a4 Har du prøvd å ikke gi kattene mat i en uke? Ikke prøv det, altså, men de hadde nok spist det de fant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå