Madison Skrevet 9. oktober 2002 #1 Del Skrevet 9. oktober 2002 Tilbake etter en deilig ferie i spania Gleder meg til å lese nye innlegg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 10. oktober 2002 #2 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hola senorita! Uno cerveza, por favor? doriano - god i spansk...not Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hola Amigo :D "Spansken" min er nok enda dårligere enn din..hehe..skjønte ikke spm engang :oops: Men har lyst til å lære, et halvt år der nede hadde vært toppers Men du er velkommen til å lære meg du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 10. oktober 2002 #4 Del Skrevet 10. oktober 2002 Madison Uno = en cerveza = øl por favor = vær så snill Hvilket utgjør dorians bruks-spansk... dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 10. oktober 2002 #5 Del Skrevet 10. oktober 2002 Holder det dorian, man kommer langt med den setningen der :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 13. oktober 2002 Hehe, takker for spanskopplæringen Dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #7 Del Skrevet 14. oktober 2002 Velkommen tilbake til kalde Norge! :D Har nettopp kommet tilbake etter 4 uker i spania selv. Var i Albir, rett ved Benidorm. Kjempehææærlig!!!!!!!!!! Hvor i Spania har du feriert forresten? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 14. oktober 2002 Takk:) Velkommen hjem til deg også Jeg var ikke fastlandet i spania jeg da, var på mallorca. Skikkelig charter-turistferie denne gangen. Men har lyst til å reise til Spania senere, først og fremst Barcelona. Men også andre byer. Kunne tenkt med et år der ende/evt et annet spansktalende land. Veldig lyst til å lære språket :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 14. oktober 2002 #9 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jammen nå kan du i alle fall the mest nødvendige, Madison dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hehe, nå er min neste ferie i Spania reddet vettu Dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå