BigFoot Skrevet 8. november 2021 #1 Del Skrevet 8. november 2021 Hvilke klær går dere med når dere skal på lang flyreise (typ 24 timer), mellomlanding og fra kaldt til varmt? 🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Del Skrevet 8. november 2021 Tights :) Ta med en ekstra joggebukse du kan ha utenpå (pga trekk i flyet), eller ta med en ekstra varm genser/ tynt pledd og legg over beina :) Eller så kan du jo bare ha på den en kjole og ta med tynt pledd og genser, om det er enklere. God tur! Hvor skal du? Anonymkode: 48938...49a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 8. november 2021 #3 Del Skrevet 8. november 2021 En komfortabel bukse og genser, en tynn jakke, eventuelt et sjal jeg kan ta rundt meg hvis jeg blir kald. Har også alltid med ekstra sokker da jeg ofte blir kald på beina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #4 Del Skrevet 8. november 2021 BigFoot skrev (58 minutter siden): Hvilke klær går dere med når dere skal på lang flyreise (typ 24 timer), mellomlanding og fra kaldt til varmt? 🙉 Blir kaldt på flyet ville bare hatt noe tynnere under sånn jeg kunne revet av ytterste lag når jeg kom fram. Pluss sats på komfort og husk støttestrømper fra apoteket for å unngå blodpropper. Anonymkode: a6ccd...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Del Skrevet 8. november 2021 Langt, ankelsidt bomullsskjørt over ullstrømpebukse. Strømpebuksa tas av når jeg kommer frem til varmen. Skoene tar jeg alltid av på fly, og tar på tykke sokker. Anonymkode: d1786...1bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 9. november 2021 #6 Del Skrevet 9. november 2021 Tights med halvlangt skjørt eller veldig enkel kjole. Stor og komfortabel genser. Komfortable sko (f.eks. Sketchers). Kompresjonssokker, men har også med vanlige sokker. Om det kan bli litt kaldt, har jeg med stort skjerf og ekstra sokker. Veldig kaldt, jakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #7 Del Skrevet 9. november 2021 Jeg ville valgt en form for kofte, og uten undertøy. Jeg fløy fra Stockholm til India en gang, og etter 5 timer begynte musa å stinke svett fårikål. Etter det har jeg utelukkende flydd kommando, og da holder kroppslukta seg fresh. Kofta holder samtidig overkroppen varm. Vinn vinn Anonymkode: 2a915...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BigFoot Skrevet 9. november 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ville valgt en form for kofte, og uten undertøy. Jeg fløy fra Stockholm til India en gang, og etter 5 timer begynte musa å stinke svett fårikål. Etter det har jeg utelukkende flydd kommando, og da holder kroppslukta seg fresh. Kofta holder samtidig overkroppen varm. Vinn vinn Anonymkode: 2a915...6e5 😂😂😂👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 9. november 2021 #9 Del Skrevet 9. november 2021 Ta på noe behagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BigFoot Skrevet 9. november 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 9. november 2021 Villfisker skrev (1 minutt siden): Ta på noe behagelig. Behagelig blir det, men vil ikke se ut som jeg er på loffen 😂👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 9. november 2021 #11 Del Skrevet 9. november 2021 BigFoot skrev (Akkurat nå): Behagelig blir det, men vil ikke se ut som jeg er på loffen 😂👌 Det hadde ikke jeg brydd meg om, men skjønner at det er viktig for andre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 9. november 2021 #12 Del Skrevet 9. november 2021 Hos meg blir det en pen joggebukse, sokker fra apoteket, tynn genser og en deilig ullgenser over. Tar med meg et ekstra undertøyskift, et skjerf, tykke sokker og en t-skjorte. Skifter til t-skjorten når vi kommer frem. Vans slip on, enkel på, enkelt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 9. november 2021 #13 Del Skrevet 9. november 2021 BigFoot skrev (19 timer siden): Hvilke klær går dere med når dere skal på lang flyreise (typ 24 timer), mellomlanding og fra kaldt til varmt? 🙉 Jeg har hatt med skift i håndbagasjen, og forsøkt å ikke dra meg meg varm vinterjakke på flyet men heller en ullcardigan eller noe sånt Kan være kaldt inne på flyet og ved mellomlanding så godt å ha en jakke. Jeg har hatt med meg en tynn og myk joggedress til å sove i, og en topp og eventuelt en tynn bukse til jeg kommer frem. Kanskje sandaler også, hvis du kommer frem på den varmeste delen av dagen. Hvis du kommer frem natt/kveld/morgen og det ikke er kokvarmt vil sikkert vanlige sneakers funke fint til du kommer helt frem. Ta med undertøysskift, tannbørste og tannkrem i håndbagasje og kanskje deo og hårbørste. Utrolig digg å "freshe" seg bittelitt opp etter en lang dag og natt på reise, syns jeg da. Husk små nok størrelser til at det passerer sikkerhetskontrollen bare l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 9. november 2021 #14 Del Skrevet 9. november 2021 7 hours ago, BigFoot said: Behagelig blir det, men vil ikke se ut som jeg er på loffen 😂👌 Det er bare å sette seg ned på en hvilken som helst stor flyplass og observere folk som går forbi og hva de har på seg. Etter å ha gjort det er jeg ALDRI flau over eget antrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #15 Del Skrevet 9. november 2021 dillyduzit skrev (7 timer siden): Hos meg blir det en pen joggebukse, sokker fra apoteket, tynn genser og en deilig ullgenser over. Tar med meg et ekstra undertøyskift, et skjerf, tykke sokker og en t-skjorte. Skifter til t-skjorten når vi kommer frem. Vans slip on, enkel på, enkelt av. Sokker fra apoteket altså Anonymkode: b4a9c...406 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 9. november 2021 #16 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sokker fra apoteket altså Anonymkode: b4a9c...406 kompresjonsstrømpe, hadde en liten hikke i dag tidlig og fikk ikke til stavingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå