AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #21 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Okei 😊 Jeg har kjøpt inn arr krem, og teip selv da jeg hadde en kikhull operasjon i slutten av august! Opplever kremen som bra, men ikke teipen. Klisteret sitter fast over arrene, og jeg ender opp med å måtte rense det vekk med saltvannsløsning hver gang jeg må bytte dem. (Silketeip). Er det noen andre teiper som ikke gjør dette evt? Og det siste du nevnte så har jeg hørt flere lignende historier, at man blir satt opp/eller heiset opp til sittestilling i stolen for å se hvordan det ser ut når man sitter også. Hadde jo blitt dumt om de bare skulle sett hvordan det ser ut mår man ligger 😂 Da er de jo helt annerledes! Tusen takk for svar!! Anonymkode: 39e21...479 Bruk denne. Anonymkode: 54c06...aaa
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #22 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du hadde sett de puppene jeg har, med rynker og skrukker i en alder av noen-og-30 så hadde du forstått hvorfor noen ønsker operasjon. Jeg klarer ikke å vise meg naken for noen, noe som er kjedelig når man gjerne kunne tenkt seg å være i et forhold. Jeg kan ikke engang gå i en singlet på sommeren fordi rynkene på puppene vises. Anonymkode: c76f2...a7d um det var jeg som sa du burde ta proteser men droppe brystløft. Anonymkode: bee7a...8dd
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #23 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): um det var jeg som sa du burde ta proteser men droppe brystløft. Anonymkode: bee7a...8dd Sorry, da misforsto jeg innlegget ditt 😊 Anonymkode: c76f2...a7d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #24 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): um det var jeg som sa du burde ta proteser men droppe brystløft. Anonymkode: bee7a...8dd Hvorfor droppe brystløft? Er det bedre å ha store hengepupper enn små? Anonymkode: 54c06...aaa
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #25 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vel, planen min var kun implantat med noe som heter Motiva Ergonomisk! ( anbefaler å søke dette opp). Men etter som jeg har hatt jo-jo vekt hele ungdomstiden min, å tidlig inn i 20 årene så behøvde jeg brystløft i tillegg. Og det ble en smule dyrere enn jeg hadde planlagt. Og jeg fikk heller ikke implantatene jeg ønsket, da disse er veldig myke og bevegelig. Og det var risiko for at disse ville begynne å skli inni ned i brystet. Kun Implantat - 42000 Tillegg om jeg skulle ha Ergonomisk - 6000 (om jeg husker riktig 😬) Brystløft med implantat 54000. MEN! Om dette er noe du vurderer, så anbefaler jeg som sagt på det sterkeste at du legger inn de ekstra 6000 for Motiva ergonomisk implantat, de beveger seg naturlig med kroppen og ser virkelig naturlige ut! Anonymkode: 39e21...479 Jeg har Motiva Ergonomisk, og de er altså så myke og gode 🙊😌 Og jo, det ser naturlig ut og føles veldig naturlig og, kunne ikke drømt om mer faktisk. De er faste men myke og former seg med kroppen. Hvis bare mannfolka hadde skjønt hvor mange som har silikon, tror de hadde blitt bra overraska - mange man ikke ser det på 😌 Lykke til med operasjonen din, håper du blir like fornøyd som meg 😁 Anonymkode: bac2e...477
MammaMums Skrevet 9. november 2021 #26 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (På 8.11.2021 den 9.10): Det er jeg helt enig i. Jeg tok bare brystløft, og ja det gir arr ( små tynne streker du må stå 50 cm unna for å se). De ville prakke på meg implantater også men da byttet jeg bare klinikk. Var på jobb igjen som spl 10 dager etterpå. Det gikk helt fint. Anonymkode: 54c06...aaa Hva betalte du for brystløftet?- om det er greit jeg spør? Sparer til samme sak selv
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #27 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har Motiva Ergonomisk, og de er altså så myke og gode 🙊😌 Og jo, det ser naturlig ut og føles veldig naturlig og, kunne ikke drømt om mer faktisk. De er faste men myke og former seg med kroppen. Hvis bare mannfolka hadde skjønt hvor mange som har silikon, tror de hadde blitt bra overraska - mange man ikke ser det på 😌 Lykke til med operasjonen din, håper du blir like fornøyd som meg 😁 Anonymkode: bac2e...477 Åå, da er du heldig! 😍 Som du sikkert leste over her så var det ønsket mitt også, men kirurgen anbefalte det ikke pga formen på brystene mine fra før av ville gjort det vanskelig + jeg må ha løft i tillegg 😖 Spurte et par ganger om det ikke var mulig i det hele tatt for meg, og han sa til slutt at han kunne utføre det, men da hadde han måttet legge inn netting som holdt implantatet på plass, og det er sånt de vanligvis utgjør på pasienter med tidligere brystkreft, ut ifra sånn jeg forsto det. men men, jeg tror det blir fint uansett jeg 😊 Og ja! Det har du helt rett i!! Er nok mange gutter som blir lurt der tror jeg, tog tror heller ikke det er mange gutter som vet hvordan naturlige bryster egentlig ser ut 😂 Og tusen takk 🥰 Anonymkode: 39e21...479
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #28 Skrevet 9. november 2021 MammaMums skrev (6 timer siden): Hva betalte du for brystløftet?- om det er greit jeg spør? Sparer til samme sak selv 3-4 pr siden. Betalte 44000 inkludert en overnatting. Fikk noe prosenter på grunn av at noen kjente noen… Er superfornøyd. Veldig flink kirurg som ga meg små spretne pupper. Anonymkode: 54c06...aaa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå