Gå til innhold

Dus - noen som har smakt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

høres i allefall bare ekkelt ut

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Får gufne barndomsminnebackflash her. Hva er poenget når appelsinjuice er godt i seg selv?

Skrevet

Jeg får bare minner om den gangen noen lurte meg til å drikke en "blowjob revenge". Baileys først, så sitronbrus etterpå, mens du fortsatt holder baileysen i munnen. Usj.....

Skrevet

Den var faktisk ikke så verst. Smakte litt Sanasol, bare. Merket ingen annen konsistens enn vanlig juice...

Skrevet

Likte det jeg smakte, men minte meg mye om saft egentlig...

Skrevet

Hadde en sånn liggende en hel uke i kjøleskapet etter at sambo fikk en gratis en som ble utdelt i byn. Men ingen av oss "turde" å smake på den så den ble tilslutt kastet. Melk og juice høres bare så vemmelig ut.

Skrevet

Nå har jeg drukket enda en! Jeg synes Dus er kjempegodt, det smaker mild juice, og ikke melk! Jeg blir ofte uvel av å drikke appelsinjuice for eksempel, det virker som det er for surt for magen min, men Dus virker mer "skånsom".

Skrevet

Høres vemmelig og guffent ut spør du meg! Jeg tør ikke smake.

Skrevet

Jeg får vel kvinne meg opp til å smake på den i lunsjen på mandag. ;)

Skrevet

Jeg syns det smakte veldig godt! Skjønner ikke hva som er galt med konsistensen. Jeg tror det er forestillingen om melk og jus i lag som gjør at folk får vegringer. Men det smaker veldig godt. Ungene elsker dus, og det gjør vi og.

Skrevet

Har bare smakt den med sitrus, men den er snaddergod :sikle:

Skrevet

Jeg liker hverken juice eller melk, allikevel måtte jeg smake... :roll:

Og det ble én slurk, og resten gikk i vasken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...