Gå til innhold

Dus - noen som har smakt?


maiia

Anbefalte innlegg

Jeg har bare sett reklamen for Tines nye fruktdrikk, men blanding av melk og juice høres ikke spesielt godt ut. Er det noen som har smakt den og evt hva syns du om den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke smakt den jeg heller. Som deg synes jeg blandingen melk og juice høres noe merkelig ut. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt den, og synes den er veldig god. Drikker den til frokost (problemer med å få i meg mat tidlig på morgenen) og bruker den i Smoothies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen er ihvertfall latterlig dårlig

:Nikke:

Men syns ikke den ser så verst ut jeg. Har ømfintlig mage når det kommer til ren appelsinjuice, så det høres ut som noe jeg kunne hatt kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den burde iallfall hete MUS...Det er jo en blanding av melk og juice?

Endret av Månekvinnen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker kun ekte italiensk vann tappet på flaske, og rådyr champagne :sjarmor:

Jeg får det tilsendt direkte fra Milano en gang i måneden og er god som gull liggende i mitt ekslusive kjøleskap fra Gram kf 625 00 over så lang tid.

Jeg må innrømme det kjøleskapet har imponert hvert damebesøk jeg har hatt hjemme hos meg, der jeg stryker hånden over håret mitt sjenert og ydmykt over mitt "stakkarslige" kjøleskap ;) Dessuten blir jeg så fin på håret ved bruk av den gesten! :tronderbart:

Men jeg har som sagt ikke smakt Dus, nei.

Endret av Skauta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den i går. Var veldig skeptisk, men ble positivt overrasket. Kommer absolutt til å prøve den igjen. Det er mest juice smak og konsistens på den, men bare litt mildere. Herlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen er så sløkkis at jeg mister helt lysten til å smake...!  :ler:

Enig..

Med et lite forbehold, siden jeg ikke er helt sikker på hva sløkis betyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På den flaska med Dus som jeg prøvde sto det at det var 20 % juice og 20 % melk, ellers vann og sukker og div annet. Blanding av melk og juice er en lett overdrivelse, siden det ikke engang utgjør halvparten av innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...