AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 …hvordan gjør dere det, når dyna osv gjerne skal ristes og luftes? Med naboer på alle kanter vil man nødig bestøve de med andres skit 😳😅 Anonymkode: c1956...09c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #2 Skrevet 7. november 2021 Da går jeg ut i tunet der vi har bankestativ for tepper. Anonymkode: 8bbdc...719 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #3 Skrevet 7. november 2021 Har ikke tenkt på at den må luftes og ristes en gang Men nå skjønner jeg hvordan dyna til naboen to etasjer over har havna på verandaen min to ganger. Hvis naboen hadde vært her og kunne svare deg: Bare bestøv naboene dine, det går fint. Men pass på å holde godt tak. Anonymkode: ba633...ebd 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har ikke tenkt på at den må luftes og ristes en gang Men nå skjønner jeg hvordan dyna til naboen to etasjer over har havna på verandaen min to ganger. Hvis naboen hadde vært her og kunne svare deg: Bare bestøv naboene dine, det går fint. Men pass på å holde godt tak. Anonymkode: ba633...ebd 🙈😂 Anonymkode: c1956...09c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 For å være ærlig har jeg aldri luftet og banket dynen mens jeg har bodd i blokk nå 9 år. Men jeg skifter til sommer/vinterdyne to ganger i året og da vasker og lufter moren min dyna som byttes ut Jeg har aldri sett andre i blokken lufte dyna heller. Ingen har veranda her, men hvis det var verandaer har man jo hvertfall muligheten til å lufte og banke Anonymkode: fc9e5...f5f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå