AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #21 Skrevet 6. november 2021 Guest_user skrev (Akkurat nå): Jeg har da vel aldri påstått at jeg er spesiell fordi jeg har det bra alene. Hvorfor skal det være mer sosialt akseptert å si at man er ulykkelig i livet? Fordi den typiske normen her i livet er at alle vil han mann, barn og stasjonsvogn. Går man mot normen så er det selvfølgelig noe galt, tenker noen da. Med tanke på at mesteparten av forhold ender før eller siden så syntes jeg det er rart ikke flere blir frivillig single egentlig. Anonymkode: 1dfee...1fd 2
Hero1 Skrevet 6. november 2021 #22 Skrevet 6. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kjøper ikke denne altså🙈 Nok en «prøver å hardt å innbille meg at jeg er lykkelig som singel’ tråd»😂 Sorry, men denne kjøper jeg ikke! Selvfølgelig liker du å være med noen, samt ha noen å dele økonomen med slik at du slipper å bekymre deg for regninger og huslån som er beintøft å betale ned på alene. Mennesker er sosiale vesner. Men ikke alle klarer å være i forhold, eller får en kjæreste. Du finner noen til slutt❤️ Anonymkode: 7f2f7...29d Dette går mer på hvordan man styrer økonomien sin. Jeg sitter igjen med 13 000 etter at mat, lån og andre regninger er betalt. Ikke vanskelig i det hele tatt. Endret 6. november 2021 av Hero1 1
miss summers Skrevet 6. november 2021 #23 Skrevet 6. november 2021 Klarer meg helt fint og har mye å glede meg over. Men å være singel gjør meg ikke lykkelig, det gjør i grunn litt vondt.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #24 Skrevet 6. november 2021 Dette var trist lesning, og meget tvilsomt. Alle trenger nærhet. Du hadde jo en partner også siden du har barn, ikke sant? Du har fortsatt de følelsene - å lengte etter noen, å ha noen som elsker deg og som du kan elske, snakke med, gjennomgå alt på godt og vondt. Du finner ham nok igjen. Lykke til! ❤️ Anonymkode: 9ed7c...e85 1
AnonymBruker 42 Skrevet 6. november 2021 #25 Skrevet 6. november 2021 (endret) Guest_user skrev (17 minutter siden): Ikke ta det så bokstavelig da 😂 Det er noe som kan komme fram i samtaler av og til. Noen lurer for eksempel på om jeg ikke skal finne meg noen å dele livet med. Og når svaret mitt da er jeg trives best med å bo alene, så er det liksom ikke godtatt. Det er ikke et «bra nok» svar. For det er kanskje meningen at man skal være ulykkelig om man har valgt å ikke være i et forhold? Må jo nesten ta det "bokstavelig" mtp, at det er den formen for kåmmunikasjån vi har her på KG, men når du presiserer det "slik", så er jeg jo til dels enig. Å være singel er ikke det samme som å være ulykkelig, like mye som det å være i forhold ikke betyr at man er lykkelig, lizm... Om det var det du mente da... Jeg har bare den erfaringen at de som "snakker høyt" om hvor bra de har det i forhold, eller hvor lykkelige de er som single stort sett er de som er veldig usikre på om egen påstand er sann, og ønsker litt bekreftelse på omatte... Endret 6. november 2021 av Beeblebrox
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #26 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Kjøper ikke denne altså🙈 Nok en «prøver å hardt å innbille meg at jeg er lykkelig som singel’ tråd»😂 Sorry, men denne kjøper jeg ikke! Selvfølgelig liker du å være med noen, samt ha noen å dele økonomen med slik at du slipper å bekymre deg for regninger og huslån som er beintøft å betale ned på alene. Mennesker er sosiale vesner. Men ikke alle klarer å være i forhold, eller får en kjæreste. Du finner noen til slutt❤️ Anonymkode: 7f2f7...29d Jeg er kvinne og har faktisk kun dårlig erfaring med å dele økonomi med menn. Vet du hva? Jeg fikk rett og slett dårligere råd av det! Mens som singel kan jeg bruke penger på meg selv, spare og ha full kontroll på økonomien. Jeg eier mitt eget også og slipper det stresset der å eie med noen hvis det blir slutt. Vi lever forøvrig i 2021 og jeg trodde vi var ferdige med å være økonomisk avhengige av menn. Anonymkode: 1dfee...1fd 6
NiceOrNothing Skrevet 6. november 2021 #27 Skrevet 6. november 2021 Guest_user skrev (47 minutter siden): Jeg har 2 barn og er singel. Og lykkelig! Kan virkelig ikke se for meg at jeg noen gang skal ha lyst til å få meg kjæreste/samboer. Savner det ikke i det hele tatt. Om jeg ønsker å være sosial, er jeg sosial. Om jeg ikke ønsker å være sosial, er jeg ikke sosial. Digger å slippe å irritere meg over en partner, og digger å ha full kontroll og styring over mitt eget liv. Føler det er tabu å si det høyt. Jeg er singel. Og jeg er lykkelig! Flere? 🙌👏❤️ Samme her. Enorm frihetsfølelse , å kan ikke se for meg en ny samboer , vertfall ikke mens barna bor hjemme . Føles som om folk ikke tror på meg , når jeg sier jeg har d super -digg 😂❤️ 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #28 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette var trist lesning, og meget tvilsomt. Alle trenger nærhet. Du hadde jo en partner også siden du har barn, ikke sant? Du har fortsatt de følelsene - å lengte etter noen, å ha noen som elsker deg og som du kan elske, snakke med, gjennomgå alt på godt og vondt. Du finner ham nok igjen. Lykke til! ❤️ Anonymkode: 9ed7c...e85 Hvorfor skal vi mennesker på død og liv finne noen? Hvor mange blir ikke før eller siden skilt? Anonymkode: 1dfee...1fd 4
Guest_user Skrevet 6. november 2021 Forfatter #29 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette var trist lesning, og meget tvilsomt. Alle trenger nærhet. Du hadde jo en partner også siden du har barn, ikke sant? Du har fortsatt de følelsene - å lengte etter noen, å ha noen som elsker deg og som du kan elske, snakke med, gjennomgå alt på godt og vondt. Du finner ham nok igjen. Lykke til! ❤️ Anonymkode: 9ed7c...e85 Ja, jeg hadde en partner. Men vil ikke si at jeg var mer lykkelig i et samliv. Det var ikke noe for meg. Det var først etter et jeg ble singel at jeg ble lykkelig. 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #30 Skrevet 6. november 2021 NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): 🙌👏❤️ Samme her. Enorm frihetsfølelse , å kan ikke se for meg en ny samboer , vertfall ikke mens barna bor hjemme . Føles som om folk ikke tror på meg , når jeg sier jeg har d super -digg 😂❤️ Jeg har faktisk opptatte venninner som misunner meg. Anonymkode: 1dfee...1fd 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #31 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er ufrivillig singel. Damer er så kresne i disse tider og velger bare chad… Hvordan skal oss vanlige menn få fitte? Anonymkode: a932c...28c Vel, menn som går rundt og lurer på hvordan de skal få fitte, er totalt uinteressant for meg og mine venninner🙄 Anonymkode: 5582f...3fb 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #32 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke mulig når damene har bestemt seg at du ikke skal få fitte. Ser helt gjennomsnittlig ut, god kontroll på økonomien og en snill mann. Men er ikke godt nok. Anonymkode: a932c...28c 🤦🏻♀️ Sikkert vanskelig når du kun ser fitte når du snakker/er sammen med en dame. Og da ser vi kun en dick... Anonymkode: 45871...05b 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #33 Skrevet 6. november 2021 Hvorfor er det tabu og si høyt? Jeg sier det høyt innimellom om noen spør, men har aldri opplevd det som noe tabu å si. Selvsagt er det en og annen som ikke kan skjønne det, og prøver å fortelle meg alle godene med en partner eller kommer med ideer om hvordan jeg skal finne meg mann. Jeg tror det handler om vaner. I starten, da jeg ble singel, ønsket jeg å ha noen der. Men jo lengre jeg var singel, og jo mer jeg fant tilbake til meg selv og den er faktisk er uten partner, jo mer liker jeg å være i mitt eget selskap. Så jeg har det veldig fint uten kjæreste, liker å bestemme hva jeg skal fylle dagene mine med selv, hva jeg skal se på tv/film, vil jeg være alene kan jeg det, vil jeg være sosial kan jeg det. Trenger jeg noen å prate med kan jeg ringe venner eller familie. Men det er jo klart jeg ser fordeler i å være par også, som økonomisk, noen som kan lage mat til meg og når jeg er sammen med familien min (hvor alle har ektefelle/samboer/kjæreste) og det blir masse spørsmål og mas om at jeg og må få meg mann. Men jeg er lykkelig som singel. Anonymkode: 9bcab...7c7 3
Guest_user Skrevet 6. november 2021 Forfatter #34 Skrevet 6. november 2021 NiceOrNothing skrev (1 minutt siden): 🙌👏❤️ Samme her. Enorm frihetsfølelse , å kan ikke se for meg en ny samboer , vertfall ikke mens barna bor hjemme . Føles som om folk ikke tror på meg , når jeg sier jeg har d super -digg 😂❤️ Ja, jeg også føler at jeg ikke blir trodd. Men det er jo sant! Jeg har det bra og er lykkelig i livet 😄 2
NiceOrNothing Skrevet 6. november 2021 #35 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel, menn som går rundt og lurer på hvordan de skal få fitte, er totalt uinteressant for meg og mine venninner🙄 Anonymkode: 5582f...3fb Tenker vi sier han er frivillig singel . Han burde vite at sånne holdninger er turn off big time 🤮 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #36 Skrevet 6. november 2021 Jeg er ufrivillig singel. Ønsker så gjerne å finne en partner, men det må virkelig klaffe og føles bra på alle måter. Jeg tror dere som er lykkelige single har dekket behovet for nære relasjoner på andre måter? Nære venninner man ofte ser? Og har man barn, så har man også nære relasjoner i dem. Hvis man er singel og barnløs, og har venninner som er så opptatt med sin egen mann og egne barn, så tilbringer man veldig mye tid alene. Har ingen å være spontan med, ingen å spise måltider med, diskutere dagen med, snakke med om både hverdagslige tanker og det som er mer vanskelig, ingen som er der, ingen som ser deg, ingen bestevenn. Det er først og fremst bestevennen i et parforhold jeg savner, og det noe så veldig også. En å dele alt med, oppleve ting med osv. Anonymkode: 5582f...3fb
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #37 Skrevet 6. november 2021 Jeg er også lykkelig singel! Den som sier at "det er noe jeg bare prøver å innbille meg" tar feil. Tvert imot, så har jeg i mange år prøvd iherdig å innbille meg at jeg måtte ha kjæreste/samboer/ektefelle for å være "komplett". Selv om jeg innerst inne alltid har visst at jeg ville trivs best alene. Var samboer i 4 år, og selv om vi var glad i hverandre, og det ikke var et dårlig forhold, så lengtet jeg allerede da etter å bo for meg selv. Syns alltid det var så befriende når han var på reise og jeg hadde huset for meg selv 😅 Etter det ble slutt var jeg rett på Tinder fordi alle sa at det var bare sånn det skulle være. Tosomhet er normen, å være singel er "avvikende". Så jeg prøvde i mange år før jeg slo meg til ro med det jeg innerst inne alltid har følt. Jeg trivs best alene. Folk er forskjellige. Anonymkode: 42135...772 8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #38 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Kjøper ikke denne altså🙈 Nok en «prøver å hardt å innbille meg at jeg er lykkelig som singel’ tråd»😂 Sorry, men denne kjøper jeg ikke! Selvfølgelig liker du å være med noen, samt ha noen å dele økonomen med slik at du slipper å bekymre deg for regninger og huslån som er beintøft å betale ned på alene. Mennesker er sosiale vesner. Men ikke alle klarer å være i forhold, eller får en kjæreste. Du finner noen til slutt❤️ Anonymkode: 7f2f7...29d Så nedlatende holdning du har til dem som trives som singel. Hva vet du om vedkommende "selvfølgelig liker å være med noen"? Er det utenkelig for deg at single folk har god økonomi? Selv har jeg nedbetalt bolig og bil og masse penger på bok. Anonymkode: 3bd14...2f9 7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #39 Skrevet 6. november 2021 Frivillig singel her 👋 Ser ikke for meg å være i et forhold igjen. Er temmelig lei av spørsmål om ‘hvordan går det med kjærligheten?’ Osv osv. Også har du de mennene som tror de har en tryllestav mellom beina… jeg må jo bare få den rette så vil holdningen min endre seg 🙄 Nei takk. Anonymkode: 1a1e7...a47 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #40 Skrevet 6. november 2021 Guest_user skrev (10 minutter siden): Ja, jeg hadde en partner. Men vil ikke si at jeg var mer lykkelig i et samliv. Det var ikke noe for meg. Det var først etter et jeg ble singel at jeg ble lykkelig. Det sa jeg også da jeg var sammen med feil person. Og jeg var også lykkelig og følte meg fri da jeg slo opp med denne personen jeg ikke passet sammen med. La det gå en viss tid, så skal du se at du begynner å savne en. Anonymkode: 9ed7c...e85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå