Guest_user Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Jeg har 2 barn og er singel. Og lykkelig! Kan virkelig ikke se for meg at jeg noen gang skal ha lyst til å få meg kjæreste/samboer. Savner det ikke i det hele tatt. Om jeg ønsker å være sosial, er jeg sosial. Om jeg ikke ønsker å være sosial, er jeg ikke sosial. Digger å slippe å irritere meg over en partner, og digger å ha full kontroll og styring over mitt eget liv. Føler det er tabu å si det høyt. Jeg er singel. Og jeg er lykkelig! Flere? 12
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Misunnelig! Anonymkode: 93bf1...048 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Jeg har det akkurat på samme måte! Mine tre barn er i slutten av tenårene, jeg har vært skilt i mange år og trives med å være frivillig enslig. Det er deilig å være økonomisk uavhengig og jeg savner ikke en partner. Jeg stortrives i eget selskap. Anonymkode: 33967...208 7
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Guest_user skrev (3 minutter siden): Jeg har 2 barn og er singel. Og lykkelig! Kan virkelig ikke se for meg at jeg noen gang skal ha lyst til å få meg kjæreste/samboer. Savner det ikke i det hele tatt. Om jeg ønsker å være sosial, er jeg sosial. Om jeg ikke ønsker å være sosial, er jeg ikke sosial. Digger å slippe å irritere meg over en partner, og digger å ha full kontroll og styring over mitt eget liv. Føler det er tabu å si det høyt. Jeg er singel. Og jeg er lykkelig! Flere? Kjøper ikke denne altså🙈 Nok en «prøver å hardt å innbille meg at jeg er lykkelig som singel’ tråd»😂 Sorry, men denne kjøper jeg ikke! Selvfølgelig liker du å være med noen, samt ha noen å dele økonomen med slik at du slipper å bekymre deg for regninger og huslån som er beintøft å betale ned på alene. Mennesker er sosiale vesner. Men ikke alle klarer å være i forhold, eller får en kjæreste. Du finner noen til slutt❤️ Anonymkode: 7f2f7...29d 3
AnonymBruker 42 Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Guest_user skrev (3 minutter siden): Føler det er tabu å si det høyt. Jeg er singel. Og jeg er lykkelig! Flere? Ikke i det hele tatt, men når man har behov for å "si det høyt", så tenker jeg som regel at det er noe som skurrer litt Bare en tanke, og min mening altså... Alle de tingene du nevner som "drawbÆcks" kan like så godt oppnås i forhold som singel, btw... Du må bare treffe ganske så rett når du velger partner... 5
Guest_user Skrevet 6. november 2021 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kjøper ikke denne altså🙈 Nok en «prøver å hardt å innbille meg at jeg er lykkelig som singel’ tråd»😂 Sorry, men denne kjøper jeg ikke! Selvfølgelig liker du å være med noen, samt ha noen å dele økonomen med slik at du slipper å bekymre deg for regninger og huslån som er beintøft å betale ned på alene. Mennesker er sosiale vesner. Men ikke alle klarer å være i forhold, eller får en kjæreste. Du finner noen til slutt❤️ Anonymkode: 7f2f7...29d Haha, jeg går jo ikke rundt og roper at jeg er singel og lykkelig 😄 Mulig jeg er annerledes enn det som blir ansett som «normalt». Trives veldig godt i eget selskap. Kanskje litt for godt. Men hovedsaken er jo at man har det bra. Det er jo nettopp slikt som du skriver man som regel blir møtt med om man sier at man har det bra alene og ikke ønsker noe forhold. Man blir ikke trodd, og folk er skeptiske siden man tydeligvis ikke kan være lykkelig alene. Normen er jo at man skal være samboere eller gift. Jeg har kontroll over økonomien og bekymrer meg ikke for den. Forstår det økonomiske aspektet dersom det er trange tider og man ikke får pengene til å strekke til. Har vært det selv. Men kan ikke akkurat si at det var bedre å være samboer på den økonomiske fronten. Det var en stor kilde til diskusjon, uenigheter og dårlig stemning. Jeg har valgt å bo alene og trives utrolig godt med det fortsatt etter ca 5 år 😊 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Jeg er ufrivillig singel. Damer er så kresne i disse tider og velger bare chad… Hvordan skal oss vanlige menn få fitte? Anonymkode: a932c...28c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 Guest_user skrev (30 minutter siden): Jeg har 2 barn og er singel. Og lykkelig! Kan virkelig ikke se for meg at jeg noen gang skal ha lyst til å få meg kjæreste/samboer. Savner det ikke i det hele tatt. Om jeg ønsker å være sosial, er jeg sosial. Om jeg ikke ønsker å være sosial, er jeg ikke sosial. Digger å slippe å irritere meg over en partner, og digger å ha full kontroll og styring over mitt eget liv. Føler det er tabu å si det høyt. Jeg er singel. Og jeg er lykkelig! Flere? Fint at du har det bra nå. Men det går over skal du se. Anonymkode: c3c29...711 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ufrivillig singel. Damer er så kresne i disse tider og velger bare chad… Hvordan skal oss vanlige menn få fitte? Anonymkode: a932c...28c Kanskje ikke se på damer som kun en fitte... Anonymkode: 45871...05b 9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #10 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er ufrivillig singel. Damer er så kresne i disse tider og velger bare chad… Hvordan skal oss vanlige menn få fitte? Anonymkode: a932c...28c Du må late som at fitte er det siste du tenker på. Da kommer du inn kjøkkenveien. Anonymkode: c3c29...711
Guest_user Skrevet 6. november 2021 Forfatter #11 Skrevet 6. november 2021 Beeblebrox skrev (21 minutter siden): Ikke i det hele tatt, men når man har behov for å "si det høyt", så tenker jeg som regel at det er noe som skurrer litt Bare en tanke, og min mening altså... Alle de tingene du nevner som "drawbÆcks" kan like så godt oppnås i forhold som singel, btw... Du må bare treffe ganske så rett når du velger partner... Ikke ta det så bokstavelig da 😂 Det er noe som kan komme fram i samtaler av og til. Noen lurer for eksempel på om jeg ikke skal finne meg noen å dele livet med. Og når svaret mitt da er jeg trives best med å bo alene, så er det liksom ikke godtatt. Det er ikke et «bra nok» svar. For det er kanskje meningen at man skal være ulykkelig om man har valgt å ikke være i et forhold? 4
Guest_user Skrevet 6. november 2021 Forfatter #12 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har det akkurat på samme måte! Mine tre barn er i slutten av tenårene, jeg har vært skilt i mange år og trives med å være frivillig enslig. Det er deilig å være økonomisk uavhengig og jeg savner ikke en partner. Jeg stortrives i eget selskap. Anonymkode: 33967...208 Har det likt som deg. Og trives med det 😊 4
Guest_user Skrevet 6. november 2021 Forfatter #13 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ufrivillig singel. Damer er så kresne i disse tider og velger bare chad… Hvordan skal oss vanlige menn få fitte? Anonymkode: a932c...28c Litt off topic dette da, men. Man kan da bo alene og fortsatt få seg noe. Jeg er frivillig singel. Saken er en annen dersom man er ufrivillig singel. 2
Guest_user Skrevet 6. november 2021 Forfatter #14 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fint at du har det bra nå. Men det går over skal du se. Anonymkode: c3c29...711 Det kan selvfølgelig hende. Men det kan likeså godt være at man kan være lykkelig som enslig hele livet også. 2
MapleSirup Skrevet 6. november 2021 #15 Skrevet 6. november 2021 Hva man trives med vil gå i bølger gjennom livet. Det var da en tid du var lykkelig i parforhold også ettersom du fikk barn. Du er ikke spesiell kun fordi du har det fint i livet akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #16 Skrevet 6. november 2021 Jeg er helt enig med deg. Jeg storkoser meg som singel og har gjort det i mange år. Anonymkode: 3bd14...2f9 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #17 Skrevet 6. november 2021 Lykkelig singel her også. Har forhold og samboerskap bak meg og konklusjonen er at jeg har det mye bedre alene. Nå må det også nevnes at jeg er veldig introvert og stortrives i eget selskap i tillegg. Nå bare avslår jeg alle som ber meg ute, gidder ikke å kaste bort tid og energi på menn lenger. Livet er for kort! Anonymkode: 1dfee...1fd 4
Guest_user Skrevet 6. november 2021 Forfatter #18 Skrevet 6. november 2021 MapleSirup skrev (1 minutt siden): Hva man trives med vil gå i bølger gjennom livet. Det var da en tid du var lykkelig i parforhold også ettersom du fikk barn. Du er ikke spesiell kun fordi du har det fint i livet akkurat nå. Jeg har da vel aldri påstått at jeg er spesiell fordi jeg har det bra alene. Hvorfor skal det være mer sosialt akseptert å si at man er ulykkelig i livet? 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #19 Skrevet 6. november 2021 3 minutter siden, Guest_user said: Litt off topic dette da, men. Man kan da bo alene og fortsatt få seg noe. Jeg er frivillig singel. Saken er en annen dersom man er ufrivillig singel. Ikke mulig når damene har bestemt seg at du ikke skal få fitte. Ser helt gjennomsnittlig ut, god kontroll på økonomien og en snill mann. Men er ikke godt nok. Anonymkode: a932c...28c
Guest_user Skrevet 6. november 2021 Forfatter #20 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke mulig når damene har bestemt seg at du ikke skal få fitte. Ser helt gjennomsnittlig ut, god kontroll på økonomien og en snill mann. Men er ikke godt nok. Anonymkode: a932c...28c De som ikke vil gi deg noe er ikke noe å satse på uansett, kjære deg. Men som sagt tidligere så er det forskjell på frivillig og ufrivillig singel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå