Gå til innhold

Hvorfor er tråden min om *fullvaksinerte legges inn* borte???

knulleGuden666

Anbefalte innlegg

Hvorfor er tråden min med link til vg tatt bort fra koronarommet? Er det kun de vaksinefrelste som får si og dele hva faen de vil mens de av oss som ikke er vaksinemotstandere men heller ikke stoler på denne koronavakdinen skal ties ihjel?? 

det er jo helt tydelig mange som har fått skader og død pga vaksinen, det er også flest fullvaksinerte som blir innlagt, hvorfor skal det tas bort herfra?

er vg en avis kg ikke vil assosieres med også? 

og nei, jeg er ikke vaksinemotstander, jeg har tatt mange vaksiner, men er skeptisk til denne koronavaksinen pr dags dato og har blitt mer skeptisk så lenge tiden går og nye fakta dukker opp om vaksinen. Jeg har ikke tatt den og kommer heller ikke til å ta den slik det ser ut nå, jeg har fremdeles svineinfluensavaksinen friskt i minne.

og til sist, jeg mener vaksinen bør være 100% valgfri uten noen form for press hverken den ene eller andre siden, men å dele og si det negative og positive om vaksinen bør og skal være greit!

jeg har nå vært utestengt fra kg mange ganger, og det er nok pga vaksinen alle gangene, hvis ikke denne linken er lovlig å legge ut her kan dere bare utestenge meg for godt da jeg ikke får slettet min bruker pga advarselpoeng!! 

her er linken jeg la ut på koronarommet, fra vg 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/9K817d/fhi-flere-fullvaksinerte-legges-inn-skjer-raskere-enn-forventet?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg la merke til at den var slettet jeg også. 

Man skal tydeligvis ikke få lov til å ytre skepsis mot denne vaksinen. 🤔

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrum skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg la merke til at den var slettet jeg også. 

Man skal tydeligvis ikke få lov til å ytre skepsis mot denne vaksinen. 🤔

Nei dessverre, og det hjelper hvertfall ikke mot mindre skepsis på oss som ikke stoler på den, men det forstår de tydeligvis ikke. Hvis det ikke er noe mygel med vaksinen hadde de ikke behøvd å tie alt ned

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (1 minutt siden):

Nei dessverre, og det hjelper hvertfall ikke mot mindre skepsis på oss som ikke stoler på den, men det forstår de tydeligvis ikke. Hvis det ikke er noe mygel med vaksinen hadde de ikke behøvd å tie alt ned

Helt enig. Når man ikke får stille kritiske spørsmål, eller komme med fakta som taler imot, så blir man ikke mindre skeptisk.  Det er mye ny informasjon fra "nye studier" i avisen igjen i dag. Det jeg leser  der, gjør heller ikke sitt til at jeg blir mer positiv til å ta den. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Det handler ikke om innholdet i linken, men hvordan dette blir tolket og også videre spekulasjoner og brudd på retningslinjene på korona-rommet videre i tråden.

Elaine Marley, mod.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elaine Marley skrev (1 time siden):

Hei,

Det handler ikke om innholdet i linken, men hvordan dette blir tolket og også videre spekulasjoner og brudd på retningslinjene på korona-rommet videre i tråden.

Elaine Marley, mod.

Kom jeg med noen brudd eller andre brukere? Hvorfor da ikke moderere bort de som evnt har brudd istedenfor å ta bort slik viktig informasjon som dette faktisk er? Er utrolig mange her i landet og over hele verden som har blitt ødelagt og har omkommet pga vaksinen. Det må komme frem i lyset og ikke ties ihjel, samme med de som blir alvorlig skadet og dør av selve viruset, men slik press som det er for at folk skal vaksinere seg mener heg er helt feil, ingen skal føle tvang for å ta vaksinen. 

jeg har vært utestengt flere ganger, og samtlige av gangene er nok hvertfall noe pga korona, har de som kommer med skremselspropaganda og som skremmer folk til å vaksinere seg også blitt utestengt eller er det kun slike som meg som kommer med det dere kaller spekulasjoner som blir straffet?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke helt problemet - må du på død og liv poste det på Kvinneguiden da?

Er det ikke andre forum som tillater dette, som du heller kan poste på og få det gehøret du er ute etter? Med mindre du har en agenda du er ute etter å spre, så finnes det nok av andre forum du kan poste dette på.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. Husk at denne tråden er for spørsmål rundt modereringen og ikke for å diskutere vaksinen.

Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...