Gå til innhold

Positivtest så tidlig ??

Gjest wify90

Anbefalte innlegg

Jeg hadde innsett Torsdag 28. oktober 3 dagers egg. Har testet siden for å teste ut eggløsningssprøyte vært negativ hverdag frem til i dag. Tok to rett etter hverandre  20 min siden. kan dette stemme er den positiv? kan man få positiv så tidlig? 

75F98A31-A702-4B0B-89EC-801173234236.jpeg

Endret av wify90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!🥰 trodde man ofte fikk tidligere positiv test ved innsett? For hvis det befruktede egget var 3 dager gammelt når du satt det inn, så er du nå egentlig 10 dpo? Eller misforstår jeg?

Anonymkode: d3241...9e0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var 3 dagers egg den 28.oktober så er du idag 11 dpo og da er der jo mange som tester positiv, så det er fult mulig å få sånne streker 11 dpo 🥰 gratulerer! 

Anonymkode: 7895d...413

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg regnet helt feil! 😀

kan dette være en kjemisk graviditet , eller kan jeg ro meg ned med en positiv graviditetstest? 

Tusen hjertelig takk for respons! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemisk vil si at graviditeten avsluttes før uke 5. det har ingenting med tester å gjøre :) 

Anonymkode: deab8...5d3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for informasjon. Det er første gang jeg har lest om det.  Nervepirrende det her håper den holder ut hele veien❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle graviditeter er kjemiske fram til uke 5. Det vil si at graviditeten kun kan spores kjemisk - gjennom test, og ikke på ul. 

Du er i alle fall gravid nå, og sannsynligheten er da stor for at du vil fortsette å være det. For hver dag som går, øker denne sannsynligheten :) Så det er bare å håpe, og kanskje tørre å la seg feire litt i alle fall. Å få en positiv test er et stort steg på veien :) I alle fall om man ikke har fått det før, eller det var lenge siden sist.

Gratulerer! (Hilsen 5+2, som teller dagene :P )

Anonymkode: 532d0...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alle graviditeter er kjemiske fram til uke 5. Det vil si at graviditeten kun kan spores kjemisk - gjennom test, og ikke på ul. 

Du er i alle fall gravid nå, og sannsynligheten er da stor for at du vil fortsette å være det. For hver dag som går, øker denne sannsynligheten :) Så det er bare å håpe, og kanskje tørre å la seg feire litt i alle fall. Å få en positiv test er et stort steg på veien :) I alle fall om man ikke har fått det før, eller det var lenge siden sist.

Gratulerer! (Hilsen 5+2, som teller dagene :P )

Hvordan teller man uker når det er gjennom ivf?🙈Har ikke sett positiv test på fleeeere år, 9 år siden sist. Det var gutten min det❤️ Gratulerer masse til deg også! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wify90 skrev (23 timer siden):

Hvordan teller man uker når det er gjennom ivf?🙈Har ikke sett positiv test på fleeeere år, 9 år siden sist. Det var gutten min det❤️ Gratulerer masse til deg også! :))

Takk❤️ viktig å la seg kjenne litt positive følelser oppi vanskelig prøving! Gratulerer!! Ikke sikker på det med ivf og dager, men det burde ligge mye info om det på nett, spesielt om du søker på engelsk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...