AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #21 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Veldig svensk! Fint navn. Syns det står best alene, det er tross alt allerede 3 stavelser. Anonymkode: c664b...eca 4 stavelser; A-LI-CI-A Anonymkode: 223f5...b2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 5. november 2021 #22 Del Skrevet 5. november 2021 Jeg syns også Alice er finere ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 5. november 2021 #23 Del Skrevet 5. november 2021 Alisia helt klart. Kjempefint navn, med S. C blir dumt og pretensiøst i Norge. Velg et kort mellomnavn i tillegg, bedre med for mange, enn for få navn. Lee var et fint forslag men høres litt amerikansk ut. Et kort mellomnavn på tre bokstaver ville passet tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #24 Del Skrevet 5. november 2021 Alicia 🌸 Så vakkert! Anonymkode: 55325...a46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #25 Del Skrevet 5. november 2021 Paramount skrev (2 minutter siden): Alisia helt klart. Kjempefint navn, med S. C blir dumt og pretensiøst i Norge. Velg et kort mellomnavn i tillegg, bedre med for mange, enn for få navn. Lee var et fint forslag men høres litt amerikansk ut. Et kort mellomnavn på tre bokstaver ville passet tror jeg. Linn i stedet for Lee kan funke. Alisia Linn Anonymkode: 0cf7b...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 5. november 2021 #26 Del Skrevet 5. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Linn i stedet for Lee kan funke. Alisia Linn Anonymkode: 0cf7b...091 Linn er et supert navn. Bokstavene L og i er fine i jentenavn. Veldig feminine og typisk for jenter, dersom du ikke har problemer med å være konservativ da. Forresten, hvorfor ikke Lin, for å være litt spesiell. Endret 5. november 2021 av Paramount Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #27 Del Skrevet 5. november 2021 Alisia med S isåfall. Alicia er for amerikansk. Liker det ikke. Anonymkode: 95d5b...001 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 6. november 2021 #28 Del Skrevet 6. november 2021 Blir ikke Alisia med s litt rart? Sånn som Sesilie istedenfor Cecilie? Litt uvant iallfall. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #29 Del Skrevet 9. november 2021 Ville skrevet Alicia. Synes det høres veldig amerikansk ut, blir litt harry på norsk. Anonymkode: 345b1...005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #30 Del Skrevet 19. november 2021 Ville skrevet det med c selv om jeg generelt ikke er så glad i pyntebokstaver, men her virker det mest naturlig. Synes navnet er fint, men litt jålete. Alicia Linn var fint. Alicia Isabel synes jeg fungerte dårlig fordi det blir is-is to ganger og tungt å si. Alicia Noor ? Alicia Marie Alicia Naomi Alicia Mathilde Alicia Mille Anonymkode: be87e...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #31 Del Skrevet 19. november 2021 Kjenner en pensjonist som heter Alisia. Hun liker navnet sitt men er lei av at folk skriver navnet hennes feil. Alt fra myndigheter til private. Jeg selv glemmer alltid om hun skriver med S eller C. Anonymkode: 23e55...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2021 #32 Del Skrevet 19. november 2021 Pent navn. Alicia med c foretrekkes. Anonymkode: c774a...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå