Gå til innhold

Mann 1.62

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette går fint hvis du har god selvtillit. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Som nevnt tidligere i tråden - en mann på 1.62 får ingen likes på tinder. Så de som påstår noe annet lyver.

Anonymkode: 8e841...070

Nei, DU lyver 

Jeg møtte eksen min på Tinder og han var 162 

Ingen må skrive høyden sin i tinder profilen heller eller andre ting de ikke syns at fremmede har noe med. Jeg skriver ikke akuratt på Tinder at jeg har hemoroider lol 

Anonymkode: e5bc3...113

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du ikke skjønte at den kommentaren var troll så bør du revurdere å henge på nettet. Altså de færreste menn er over 190 i det hele tatt 😂

Ikke kom her og påstå at dette var radikalt å skrive på KG. Det er sant at 1.90 er godt over gj. snittet, men at damer har høydepreferanse er ikke særlig kontroversielt. 

Anonymkode: bc24a...f5e

• Liker 1
Skrevet

Har aldri skjønt den greia med høyde.. Hvorfor er det så sykt viktig? Kunne gjerne datet en på den høyden, jeg. Jeg er kvinne på 26 år forresten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner behovet ditt for å skive dette når noen skriver noe så teit som 190 kommentaren, men prøv å finn på en bedre sammenligning? Hva med heller å bruke at du ikke dater kvinner på over 165 eller under 160? 

Fordi vekt og høyde kan ikke sammenlignes og settes opp mot hverandre på den måten. En mann på 160 eller 190 er det ingenting ved høyden ved som betyr at er helseskadelig, 

Men når du drar inn vekt, og så lav vekt som 50kg (normalvekt for en 12 åring, ikke en voksen kvinne) så oppfordrer du til spiseforstyrrelser og underernæring. Fler jenter enn noen gang sliter med spiseforstyrrelser. Skal du absolutt bruke vekt så si i hvertfall 60 kg som er en mere sunn vekt 

Hvorfor føler du et behov for å skrive dette? Normalvekt for lave kvinner! Du er jo ikke akkurat noe bedre selv.

Anonymkode: 45bd2...8eb

Skrevet

for meg spiller det ikke noen rolle hvor høy mannen er, men ville ikke blitt sammen med noen som var lavere enn meg.

Anonymkode: 1dda9...b12

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

I mine yngre dager brydde jeg meg ikke om sånt. 

Men nå er jeg 40 og vil gjerne ha en mann som er høyere enn meg for å føle meg feminin.

Anonymkode: 68066...e2f

Rart hvordan enkelte faktisk blir mindre modne og mer overfladiske med åra.

Anonymkode: 5e491...a89

Skrevet

Jeg har ingen høydepreferanser. Har datet menn fra 160 cm og opp til 201 cm. 

Er selv 156 cm. Og er nå sammen med sistenevnte. Visste faktisk ikke høyden til hverandre før vi møttes (traff hverandre på nett) og jeg må innrømme at jeg fikk litt sjokk. Praktisk passer vi ikke sammen i det hele tatt. Konstant vond nakke. Synes det er veldig tungt når han legger armen rundt skuldrene mine i sofaen feks. Og noen ganger våkner jeg av at jeg nesten kveles av at han har lagt armer og bein rundt meg i søvne.

Så jeg har mange ganger ønsket at han var litt lavere. Han på 160 var egentlig helt perfekt størrelse for meg 😊

Men jeg og kjempen er så perfekte for hverandre ellers at jeg ville ikke byttet han ut for noe😊 så får det bare være at folk synes vi ser rare ut sammen eller synes jeg ser ut som et barn i forhold til han (i følge noen her). Kjærligheten kan man ikke styre😊

Anonymkode: 48f6d...581

Skrevet

jeg syns de søteste og kjekkeste gutta er de som er under 170 cm. :rodmer: Er 164 selv.

Anonymkode: 2a853...d43

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.11.2021 den 22.57):

Nei aldri i livet. Jeg er 1.60 selv og dater ikke menn under 190.

Anonymkode: 5123a...87c

Apropos ting som ser rart ut, så er dette et av de.

Anonymkode: 5e784...ffd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.11.2021 den 22.12):

Hvis du som kvinne var 1.66, kunne du data en mann på 1.62?

Vil det se rart ut? Jeg er så usikker. 

Anonymkode: 17111...7bf

Jeg ser helst at mannen er høyere enn meg. Føler meg evig klein når jeg er «større» enn han, og tar jeg på meg høye hæler så er det plutselig helt krise. 

Men hey, a little confidence goes a long way. Se på Stordalen og Gunnhild, f.eks. De/han fikk det jo til.

Skrevet

Jeg er lavere enn 166, men kunne aldri datet en mann på 162. Han er jo 2 cm fra å være dverg(eller kortvokst). Har aldri datet noen under 185 cm og vil neppe gjøre det heller.

Anonymkode: f70fa...5fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...