Gå til innhold

Mann 1.62

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Peanut skrev (9 timer siden):

Jeg er 168. Var på flyplassen i Chania på Kreta og ble forbigått av en kjempe på nærmere to meter. Jeg så jo ut som et lite barn i forhold :sjokkbla: 

(Passer fint sammen med samboer på 178 jeg ^^, )

Bare sånn av ren nysgjerrighet: Hva er galt med 1,68 og "kjempe på nærmere to meter"…?

Endret av ClausSaus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1.69, sammen med en på 1.71, synes det er veldig fint å være på ca samme høyde😊 Kan låne turklær og lignende, veldig praktisk. Og så liker jeg at han ikke kan spise mye mer enn meg uten å legge på seg😂 Kunne lett data en på 1.66, men ville foretrukket om vedkommende ikke var altfor spinkel.

Anonymkode: f598b...134

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er 1.69, sammen med en på 1.71, synes det er veldig fint å være på ca samme høyde😊 Kan låne turklær og lignende, veldig praktisk. Og så liker jeg at han ikke kan spise mye mer enn meg uten å legge på seg😂 Kunne lett data en på 1.66, men ville foretrukket om vedkommende ikke var altfor spinkel.

Sorry, 1.62 mente jeg!😊

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Og der ligger mange kvinners problemer med mange lave menn. De maser jo om kompleksene sine i ett sett!

Så menn har større komplekser enn kvinner når det kommer til høyde liksom 😏 Det er da langt vanligere med høye kvinner som er besatt av dette 

Anonymkode: 8e841...070

• Liker 3
Skrevet

Hvis høyden er det som holder en igjen når alt annet klaffer har man det kanskje bedre alene? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes at det må være greit å date enn mann som er ca like høy som meg selv (er 1.55 selv, så det er få av dem) - men jeg setter grensa ved å date en mann som veier mindre enn meg. Men hvis jeg møtte en jevnhøy mann med litt muskler og "pappakropp" så kunne det gått greit. 

Anonymkode: 70022...5b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Så menn har større komplekser enn kvinner når det kommer til høyde liksom 😏 Det er da langt vanligere med høye kvinner som er besatt av dette 

Det er da fullstendig irrelevant hvem som har størst komplekser!

Kommentaren gikk på hva som gjorde lave menn uaktuelle som partner. Og det er ofte ikke den manglende høyden, men de idiotiske kompleksene.

Sikkert mange kvinner med usjarmerende komplekser også, og det er nok mange av dem som ikke skjønner at det er kompleksene og ikke den innbilte skavanken som gjør dem lite attraktive. Om det er like mange, flere eller færre har jeg ikke noen formening om da jeg ikke intereserer meg for kvinner.

Anonymkode: d66de...2ed

Skrevet
2 hours ago, ClausSaus said:

Bare sånn av ren nysgjerrighet: Hva er galt med 1,68 og "kjempe på nærmere to meter"…?

Det er jo en høydeforskjell på 30 cm?  O_o 

Man vil jo se mindre ut selv om man er med en som er så mye høyere. 

Jeg så et annet par på flyplassen i Chania. En mann på ca 170 sammen med ei på ca samme høyde. De hadde tre sønner i begynnelsen av tenårene som alle tre raget over foreldrene. Du verden o_O

Skrevet
Beeblebrox skrev (12 timer siden):

Det var jo ikke "ukoslig" heller, akkurat...  Du har vel sikkert lagt merke til at lave damer ofte dater langt over gjennomsnittlig "høye" menn...  

Hva er det du er "usikker" på, da?  Regner med at du ikke kjenner noen menn eller kvinner som ikke bryr seg om noen er høyere, lavere, større eller sterkere - sånn på tvers av hvordan "ting burde være"?  For om du hadde gjort det, så hadde du antageligvis plukket opp at de gjerne har noen egenskaper som er ganske sjeldne, og høyst beundringsverdig? 

edit - det gjelder spesielt damer - - -

Jeg er usikker for jeg vil ikke bli ledd av eller stirret på hvis vi hadde gått ute sammen. 

Anonymkode: 17111...7bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er usikker for jeg vil ikke bli ledd av eller stirret på hvis vi hadde gått ute sammen. 

Om du går på ungdomskulen så kan det jo tenkes at slikt kan hende, men om itte - så kan du trygt slutte å bekymre deg for slikt... 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

MANGE LAVE MENN MED STORT UTSTYR. Anbefaler de fra midt østen. Typen min er lav, men utstyret stort. 

Anonymkode: c8a58...9c0

HahHha! Nei, Sorry, men har såpss erfaring at menn i den høyden ikke kan late som. De ser underutviklet ut. 

Anonymkode: 1d5f4...4f0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.11.2021 den 22.12):

Hvis du som kvinne var 1.66, kunne du data en mann på 1.62?

Vil det se rart ut? Jeg er så usikker. 

heisann.

jeg er 1.80.

Ene eksen min var 1.75. Han var altså lavere enn meg, å det var ikke noe problem. vi hadde det veldig fint sammen.

Anonymkode: 1ae6c...82e

Skrevet
On 11/4/2021 at 10:57 PM, AnonymBruker said:

Nei aldri i livet. Jeg er 1.60 selv og dater ikke menn under 190.

Anonymkode: 5123a...87c

Og jeg dater ikke kvinner over 50kg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.11.2021 den 22.57):

Nei aldri i livet. Jeg er 1.60 selv og dater ikke menn under 190.

Anonymkode: 5123a...87c

Der bekreftet du nettopp så mange kvinners fordommer mot lave menn, gratulerer! 

Anonymkode: bc24a...f5e

Skrevet

Ja det kunne jeg så lenge alt annet mellom oss matchet. Det siste jeg bekymrer meg om hvis jeg liker noen er hva andre vil tenke om det, så du burde ikke bry deg om det ser rart ut! Har en ex som var lavere enn meg og det var sjeldent jeg tenkte over det, eneste det var til hindring for var at han ikke kunne knulle meg oppå vaskemaskinen fordi han var for lav men vi fant nok av andre steder å ha sex hehe! 

Anonymkode: e5bc3...113

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Der bekreftet du nettopp så mange kvinners fordommer mot lave menn, gratulerer! 

Anonymkode: bc24a...f5e

Hvis du ikke skjønte at den kommentaren var troll så bør du revurdere å henge på nettet. Altså de færreste menn er over 190 i det hele tatt 😂

• Liker 2
Skrevet
Carrot skrev (På 5.11.2021 den 10.39):

Hvis høyden er det som holder en igjen når alt annet klaffer har man det kanskje bedre alene? 

Word. Jeg kjenner for øvrig en god del ekte- og samboerpar som er nokså jevnhøye. Ser ikke ut til at det er noe problem akkurat. 

Anonymkode: 8f43d...8e2

• Liker 1
Skrevet
Enterprises skrev (5 timer siden):

Og jeg dater ikke kvinner over 50kg

Skjønner behovet ditt for å skive dette når noen skriver noe så teit som 190 kommentaren, men prøv å finn på en bedre sammenligning? Hva med heller å bruke at du ikke dater kvinner på over 165 eller under 160? 

Fordi vekt og høyde kan ikke sammenlignes og settes opp mot hverandre på den måten. En mann på 160 eller 190 er det ingenting ved høyden ved som betyr at er helseskadelig, 

Men når du drar inn vekt, og så lav vekt som 50kg (normalvekt for en 12 åring, ikke en voksen kvinne) så oppfordrer du til spiseforstyrrelser og underernæring. Fler jenter enn noen gang sliter med spiseforstyrrelser. Skal du absolutt bruke vekt så si i hvertfall 60 kg som er en mere sunn vekt 

Skrevet

Som nevnt tidligere i tråden - en mann på 1.62 får ingen likes på tinder. Så de som påstår noe annet lyver.

Skrevet

I mine yngre dager brydde jeg meg ikke om sånt. 

Men nå er jeg 40 og vil gjerne ha en mann som er høyere enn meg for å føle meg feminin.

Anonymkode: 68066...e2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...