Gå til innhold

Cycklogest - erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på dag 6 etter innsett og går på cyclogest morgen og kveld. Jeg har fått mange gravidaktige symptomer akkurat slik som klinikken informerte meg om.

Er dette symptomer som vedvarer så lenge jeg tar dem, eller roer det seg etter noen dager?

Anonymkode: a4c5b...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en del erfaring 😅 Hvilke symptomer kjenner du på? 

Anonymkode: 6f39f...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har en del erfaring 😅 Hvilke symptomer kjenner du på? 

Ømme bryster, trøtt, stiv i sidene og i livmoren... mest av alt veldig trøtt, men det kan jo forklares med hormonkurer og prosessen i seg selv ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er akkurat det jeg tenkte på at mange av disse bivirkningene kan like godt komme av el og hormonkurer. Jeg har kjent på alt det du kjenner på over her og alle har vedvart hos meg, men jeg ble jo også gravid så det er igjen vanskelig å skille hva som kommer av hva. Da jeg ikke ble gravid så stoppet symptomene etter endt bruk. Nå skal jeg gå på de i mange uker.. Kjente også på mye murringer, det har avtatt litt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ja, det er akkurat det jeg tenkte på at mange av disse bivirkningene kan like godt komme av el og hormonkurer. Jeg har kjent på alt det du kjenner på over her og alle har vedvart hos meg, men jeg ble jo også gravid så det er igjen vanskelig å skille hva som kommer av hva. Da jeg ikke ble gravid så stoppet symptomene etter endt bruk. Nå skal jeg gå på de i mange uker.. Kjente også på mye murringer, det har avtatt litt.. 

Takk for svar ❤️

Prøver du på en nr 2 nå? :)

Vi prøver på nr 1 og har nettopp hatt første runde med IVF. Har derfor ingen erfaring og jeg syns at ventetiden er helt forferdelig! Prøver å ikke legge så mye i symptomene jeg kjenner, men det er vanskelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Takk for svar ❤️

Prøver du på en nr 2 nå? :)

Vi prøver på nr 1 og har nettopp hatt første runde med IVF. Har derfor ingen erfaring og jeg syns at ventetiden er helt forferdelig! Prøver å ikke legge så mye i symptomene jeg kjenner, men det er vanskelig :) 

Nei, dette er vår første, men jeg har hatt mange forsøk 😅 Har opplevd murringer gjennom alle forsøkene. Men har absolutt kjent mest på ferskforsøkene, og det har vel mer hormonene å gjøre. Spennende tid med første forsøk 🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sniker - for jeg skal ta det neste mnd dersom det blir fryse forsøk på oss 🤞🏼🙈 Hvilke CD begynte du med dem? 

Anonymkode: b6d35...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er på dag 6 etter innsett og går på cyclogest morgen og kveld. Jeg har fått mange gravidaktige symptomer akkurat slik som klinikken informerte meg om.

Er dette symptomer som vedvarer så lenge jeg tar dem, eller roer det seg etter noen dager?

Jeg er på dag 7 etter innsett og går på lutinus 3 ganger om dagen. Hadde symptomer de 4 første dagene men ingen merkbare symptomer nå de siste dagene. Litt stressa nå som jeg ikke kjenner noe særlig, er kun litt trøtt. Ventetiden er noe helt forferdelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...