Gå til innhold

Hvorfor er noen single i åresvis?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Faren min var psykopat, og alt moren min fant seg i.... Jeg lovte meg selv at jeg alltid skulle være singel og klare meg selv. 

Jeg opplevde å bli voldtatt i begynnelsen av 20-årene, og har vært singel fram til nå. Er 40. 

Vet ikke om jeg takler å være sammen med noen i det hele tatt. 

Anonymkode: 85bb8...69d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Faren min var psykopat, og alt moren min fant seg i.... Jeg lovte meg selv at jeg alltid skulle være singel og klare meg selv. 

Jeg opplevde å bli voldtatt i begynnelsen av 20-årene, og har vært singel fram til nå. Er 40. 

Vet ikke om jeg takler å være sammen med noen i det hele tatt. 

Anonymkode: 85bb8...69d

Du kan ha et godt liv alene også. Noen har det faktisk bedre når de lever alene enn når man er i et forhold ❤️

Anonymkode: eebc4...51a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (På 4.11.2021 den 10.27):

Det frykter jeg virkelig.. Hører noen har vært single i 10år etter et brudd, noen hele livet. Jeg tenker hjelp, hvis det skjer meg vil jeg føle meg utrolig ensom.

Jeg tenker nesten motsatt. Jeg skulle ønske jeg hadde hatt en lengre periode på fem-seks år eller lengre hvor jeg var single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (14 timer siden):

Jeg tenker nesten motsatt. Jeg skulle ønske jeg hadde hatt en lengre periode på fem-seks år eller lengre hvor jeg var single.

Hvorfor tenker du motsatt?

Anonymkode: f337e...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor tenker du motsatt?

Anonymkode: f337e...58d

Jeg tenker at alle har godt av en lengre periode hvor de alene har ansvar for sitt eget liv. Det står for meg som en god metode for å bli godt kjent med seg selv.

Jeg mener ikke nødvendigvis at dette er en resept for alle, men jeg tror jeg ville hatt godt av en slik periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter min mening er svaret på dette spørsmålet enkelt: Noen er mer skeptiske av natur. De er single lenger. De som ser det gode i andre mennesker møter nye mennesker lettere.

Anonymkode: bfa1f...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Alterego666 said:

Hvorfor ikke bare gjøre det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke bare gjøre det da?

Fordi jeg elsker partneren min?

Jeg ser ikke poenget med å ha en partner for å ha en partner, men jeg ønsker ikke å leve uten akkurat henne.

Det har jeg forøvrig gjort i mange år, så jeg vet at med er bedre enn uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.11.2021 den 6.47):
AnonymBruker skrev (På 15.11.2021 den 23.30):

Har vært singel siden jeg var 19 år, nå 42 år. Hvofor? Fordi jeg har liten penis og mye kroppshår.  

Anonymkode: 32ce8...17e

Det er ikke derfor du er singel. Kvinner har forskjellige preferanser. Kroppshår er bare et pluss på menn. 

Eh, nei. Mye kroppshår og liten penis er ikke verdt noe for en kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.11.2021 den 18.51):

Før jeg ble ufør hadde jeg både endel kvinner som var interesserte og hadde en potensielt lovende fremtid, men etter at jeg ble ufør har jeg knapt kastet et blikk på en kvinne, det er veldig enkelt å tenke at de fortjener bedre. Nå har jeg fjernet meg helt fra dating-scenen og regner med å gå gjennom livet alene.

Det gjør du helt rett i. Uføre og skavanker i buksen gjør at disse stiller bakerst i køen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 21.22):

Jeg er singel fordi ingen mann vil ha meg. Var hatet av menn som ungdom, i 20-årene og i dag som 40-åring. Har prøvd Tinder men alle hater meg. Er dsv ikke der at jeg drar til Thailand eller Tyrkia for å finne meg noen, det har jeg ikke penger heller. Tror de hater meg der og. 

Anonymkode: cd3a8...f93

Enten har du urealistiske krav til menn, eller så har du klippet håret kort og er overvektig?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Singel hva er det?

En kan jo ha ff og FWB og kalle seg singel.

Eller ligge rundt med noen her og der

Eller ha litt useriøse sex forhold

Ha en elsker eller være noens elsker

Eller ha sex ons engang i året

Eller ikke ha sex

Eller rett og slett være uattraktiv. For meg var det slik og det gikk over da jeg satte ned krava og kom meg på internettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Eh, nei. Mye kroppshår og liten penis er ikke verdt noe for en kvinne.

Jo noen kvinner liker kroppshår på menn og liten penis. Vi er forskjellige alle sammen. 

Anonymkode: eebc4...51a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at drømmedama skal banke på døra eller komme ridende på en hest og ta meg med storm 🥰

Anonymkode: 96bfe...eb6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
On 11/6/2021 at 8:38 PM, AnonymBruker said:

Mulig du har rett i det. Eller, jeg er nok ikke en sær type, men tillegger meg en del sære vaner og rutiner som langtidssingle. Vaner og uvaner som jeg ikke er så villig til å endre på for noen :P 

Anonymkode: ab88b...716

Hvis du ikke kan tilpasse deg bør du unngå samboerskap

Anonymkode: fc4ec...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/21/2021 at 3:36 AM, AnonymBruker said:

Vært singel i 5 år nå. Hadde ikke hatt noe imot å treffe en, men jobber heller ikke for det. Vil ikke bruke dating-apper og det er sjeldent man treffer nye mennesker som voksen med barn (starten av 30 årene). Så lenge man ikke fester, har en stor omgangskrets hvor man treffer venner av venner eller dater folk fra tinder, så virker det ganske håpløst. 

Anonymkode: 2df27...81f

Ja enig, etter mine nærmeste venninner fikk barn som 30 hele hurven har jeg ingen å dra ut med lenger og det vil derfor ikke være mulig å treffe en kjæreste. De er aldri ute av huset lenger. Tinder er noe møkk med halvpsykopatiske menn så den appen er slettet. Jobber bare med kvinner og èn gift mann, eneste stedet jeg er blant menn er på t-banen så det er håpløst 😅 dratt ut alene noen ganger og blir da raskt huket tak i fra menn som inviterer meg til bordet deres og det er jo hyggelig, men flaut å dra ut alene hver gang.

Anonymkode: fc4ec...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/16/2021 at 2:15 PM, AnonymBruker said:

For min del er årsaken enkel, det er mangel på tilbud. Var på noen dater i 2019 og 2020 der det var nære på å bli noe med hun ene, men det siste halvannet året har det vært null interesse å spore fra landets kvinner. Helt dødt på både Sukker og apper i år, dessverre. Synes selv jeg er ganske attraktiv, men tallenes tale er jo ganske klar og peker i en annen retning.

Anonymkode: 03965...c29

Det siste halvannet året har det vært noe som heter "covid" og det har lagt en kraftig demper på alt mulig av normal sosial aktivitet. Dette er hverken din eller kvinnenes skyld.

Anonymkode: 7ad6c...db9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det siste halvannet året har det vært noe som heter "covid" og det har lagt en kraftig demper på alt mulig av normal sosial aktivitet. Dette er hverken din eller kvinnenes skyld.

Anonymkode: 7ad6c...db9

Det er vel ikke relevant på nettet skulle man tro. Det var Covid for halvannet år siden også, men da var det greit med aktivitet. Ser ikke for meg at folk ønsker å være single i årevis kun pga. Covid, men det kan vel hende.

Anonymkode: 03965...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...