AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #61 Del Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror man blir «sær» når man blir eldre og har vært singel i mange år, eller kanskje aldri hatt samboer. Anonymkode: 17efc...c70 Mulig du har rett i det. Eller, jeg er nok ikke en sær type, men tillegger meg en del sære vaner og rutiner som langtidssingle. Vaner og uvaner som jeg ikke er så villig til å endre på for noen Anonymkode: ab88b...716 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #62 Del Skrevet 6. november 2021 Mine grunner er; - jeg er for lite ute blant folk & er rett og slett for lite synlig blant menn (drømmemannen banker sjelden på døra ut av det blå) - jeg synes nettdating er kleint (men prøver litt innimellom) - jeg treffer sjelden noen jeg virkelig har kjemi med/blir forelsket i, og vil heller at det skal være rett enn å bare «ta til takke» - jeg har barn og det har tatt mye tid osv de siste årene Singel i 7 år, men jeg har ikke gitt opp håpet av den grunn! Anonymkode: f337e...58d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #63 Del Skrevet 6. november 2021 Fordi vi vil Jeg syns forhold kan være vondere enn å være singel, dessuten trives jeg veldig godt i mitt eget selskap og er glad jeg slipper å irritere meg over en mann som går rundt å promper og slenger skitne boxere overalt Anonymkode: 7eb3c...ec2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #64 Del Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dette var en enorm overforenkling. Men enkle folk kommer gjerne med enkle utsagn. Selv er jeg single fordi jeg ikke orker tanken på noen ny mann i livet mitt. Det siste forholdet jeg var i, sugde det siste lille fnugg av interesse for menn, rett ut av meg. Etter å ha levd som seriemonogamist i 25 år, har jeg - helt frivillig - fjernet meg fra partnermarkedet. Det betyr ikke at jeg ikke har tilbud, men at jeg ikke er interessert i de jeg får tilbud fra. Hyggelige, oppegående, morsomme menn, men jeg orker ikke bruke mer energi på noe som etter all sannsynlighet kommer til å tilføre livet mitt stress, mas og krav. Mye bedre å være alene. Anonymkode: ab88b...716 100% spot on. Tenker akkurat likt som deg. Bortsett fra at jeg er mann 43. Stress, mas, kav er nøkkelord her. Anonymkode: fd867...185 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #65 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (På 6.11.2021 den 14.11): Jeg tenker at det du beskriver, er noe annet enn det TS spør om. Å være singel fra du f eks er 16 år til de blir 24 år er ikke sammenligningsbart med å bli singel når du f eks er 40 år. Og det å være alene, slik du beskriver at du elsker, er heller ikke noe problem når du vet at det er en som venter på deg der hjemme når to vil ha tosomhet igjen. Jeg er 52 år, ble skilt for 12 år siden, og fortsatt singel. Jeg er sosial, godt likt, men de menn som har vist interesse, har jeg ikke funnet interessante nok til å være mer enn venner med. Jeg er veldig glad for at jeg har to voksne barn som jeg har god kontakt med, og håper at de blir boende i nærheten. For om de flytter, da blir jeg ensom på en trist måte. Nå er jeg enslig, men ikke ensom. Anonymkode: b2290...bfa Enig. Ungdomskjæreste er noe annet og er lettere (på flere) måter å komme seg videre. Anonymkode: 4663b...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 13. november 2021 #66 Del Skrevet 13. november 2021 Jeg har vært ufrivillig singel hele livet (minus 26 dager, men det teller nesten ikke), men jeg lever et godt liv, kan ha fjernkontrollen i fred og jeg styrer hva jeg vil spise selv. Jeg er medlem av en del datingsider av den grunn at om jeg ikke der så kan kanskje ikke "han" finne meg. Jeg har fremdeles håp selv om jeg har bikket halvveis til 90 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #67 Del Skrevet 13. november 2021 Jeg er singel på 11. året nå helt frivillig. Jeg har kommet til den konklusjonen at det kreves en helt ekstremt bra mann for å være bedre enn ingen mann. Det å være singel er såpass bra og jeg trives såpass godt alene at den mannen som skulle kommet inn og endret på det nå tror jeg nesten ikje finnes, og det er helt ok. Anonymkode: 3ef26...343 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 13. november 2021 #68 Del Skrevet 13. november 2021 Kanskje man har angst? Vanskelig å finne noen om man feks. Har sosial angst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #69 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er singel på 11. året nå helt frivillig. Jeg har kommet til den konklusjonen at det kreves en helt ekstremt bra mann for å være bedre enn ingen mann. Det å være singel er såpass bra og jeg trives såpass godt alene at den mannen som skulle kommet inn og endret på det nå tror jeg nesten ikje finnes, og det er helt ok. Anonymkode: 3ef26...343 Enig, menn i dag mangler romantisk sans og er altfor egoistiske så da har man det mye bedre alene enn med en mann Anonymkode: 7eb3c...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #70 Del Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Enig, menn i dag mangler romantisk sans og er altfor egoistiske så da har man det mye bedre alene enn med en mann Anonymkode: 7eb3c...ec2 Eller er det bare du som ikke får disse privilegiene? Anonymkode: ae994...68a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #71 Del Skrevet 15. november 2021 Kanskje fordi noen foretrekker å være singel. Anonymkode: 43b9a...711 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2021 #72 Del Skrevet 15. november 2021 Har vært singel siden jeg var 19 år, nå 42 år. Hvofor? Fordi jeg har liten penis og mye kroppshår. Anonymkode: 32ce8...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #73 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har vært singel siden jeg var 19 år, nå 42 år. Hvofor? Fordi jeg har liten penis og mye kroppshår. Anonymkode: 32ce8...17e Det er ikke derfor du er singel. Kvinner har forskjellige preferanser. Kroppshår er bare et pluss på menn. Anonymkode: eebc4...51a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #74 Del Skrevet 16. november 2021 For min del er årsaken enkel, det er mangel på tilbud. Var på noen dater i 2019 og 2020 der det var nære på å bli noe med hun ene, men det siste halvannet året har det vært null interesse å spore fra landets kvinner. Helt dødt på både Sukker og apper i år, dessverre. Synes selv jeg er ganske attraktiv, men tallenes tale er jo ganske klar og peker i en annen retning. Anonymkode: 03965...c29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #75 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg er singel av egen fri vilje. Kunne lett vært i et forhold om jeg ønsket det. Men jeg har selv valgt å ha fullt fokus på barna jeg er 100% alene med. Jeg tenker at de er barn èn gang, og når kabalen skal gå opp med kun èn forelder må den oppgaven prioriteres over forhold nå. Anonymkode: 3fec5...f49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #76 Del Skrevet 16. november 2021 Etter ca 10 år i et forhold har jeg nå vært singel i over 4 år. En av grunnene er at de to første årene var jeg ikke interessert i å møte noen. Jeg klarte det ikke. Måtte finne meg selv igjen osv. Den andre grunnen er at jeg er 100% alene med et barn og bare det i seg selv setter jo litt stopper for å dra ut og date eller gjøre ting som fører til at man møter på mennesker.. Jeg jobber også mye i tillegg. Nå er jeg singel på fjerde året og har øyne åpne og er interessert i å møte en flott mann som kanskje kan bli min make. Endelig har jeg begynt å kjenne på savn etter å ha noen der. En kjæreste. Det tok lang tid før jeg kom hit... Jeg har jo i mellomtiden datet litt, et par menn, men har ikke fått følelser eller noe for de, selv om to av de var veldig flotte og alt det.. Men jeg kjente at det ikke var rett bare.. Nå er jeg hodestups forelsket i en som jeg kanskje aldri kan få. Typisk 😅😅 Anonymkode: 64f2c...ebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #77 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg er singel fordi jeg er ufør, det er nok hvertfall den største årsaken. Hadde det gått veien i livet så tror jeg nok det hadde vært annerledes. Har også levd alene hele livet. Hadde nok vært en god mann for mange kvinner og har mange gode kvaliteter. Før jeg ble ufør hadde jeg både endel kvinner som var interesserte og hadde en potensielt lovende fremtid, men etter at jeg ble ufør har jeg knapt kastet et blikk på en kvinne, det er veldig enkelt å tenke at de fortjener bedre. Nå har jeg fjernet meg helt fra dating-scenen og regner med å gå gjennom livet alene. Anonymkode: 7a5f2...1a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #78 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg er singel fordi jeg har en del issues som må fikses oppi først. Har tatt skade etter mine siste 2 forhold som endte dårlig og nå har jeg trust isses som saboterer alt, må lære meg å våge å vise meg svak og sårbar og stole på at jeg overlever å ikke bli valgt. Anonymkode: 6b846...fe9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #79 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg er singel fordi ingen mann vil ha meg. Var hatet av menn som ungdom, i 20-årene og i dag som 40-åring. Har prøvd Tinder men alle hater meg. Er dsv ikke der at jeg drar til Thailand eller Tyrkia for å finne meg noen, det har jeg ikke penger heller. Tror de hater meg der og. Anonymkode: cd3a8...f93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #80 Del Skrevet 21. november 2021 Vært singel i 5 år nå. Hadde ikke hatt noe imot å treffe en, men jobber heller ikke for det. Vil ikke bruke dating-apper og det er sjeldent man treffer nye mennesker som voksen med barn (starten av 30 årene). Så lenge man ikke fester, har en stor omgangskrets hvor man treffer venner av venner eller dater folk fra tinder, så virker det ganske håpløst. Anonymkode: 2df27...81f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå