Ariana807 Skrevet 4. november 2021 #21 Del Skrevet 4. november 2021 Hvorfor jeg enda er singel: Jeg ønsker meg en partner, men dating er jeg lei, har gått på for mange 1. dater, og er lei av å treffe noen nye hele tiden. Hjelper ikke at jeg elsker tiden jeg har alene, bare meg, hjemme, der jeg kan gjøre hva jeg vil, når jeg vil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #22 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er du ung eller midt i livet? Som regel er det en årsak til at man velger å være singel. Anonymkode: 4663b...cd8 Har nettopp skrevet hvorfor jeg har valgt å være singel… Anonymkode: 9ccfc...d05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #23 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): har sex når vi har lyst Hvordan ?!! Jeg vil gjerne vite sånn at jeg kan oppleve det. Anonymkode: c9223...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Somo16 Skrevet 4. november 2021 #24 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det frykter jeg virkelig.. Hører noen har vært single i 10år etter et brudd, noen hele livet. Jeg tenker hjelp, hvis det skjer meg vil jeg føle meg utrolig ensom. Har allerede vært singel i ett år nå etter 12år med samboer. Jeg har barn med han. Jeg ser noen finner kjærligheten nr man minst aner det. Rob på farmen fant kona si i london, hvor hun kun var med ei venninne for en helg. Venninnen snublet over ei bro de gikk over og han kom og hjalp til. Tenk hvor tilfeldig dette var? Kan det være en mening med kjærligheten? Jeg har troa på kjærligheten igjen. Spes når jeg er så te etter å finne den. Kanskje det er en far til en i klassen til sønnen min? Kanskje en far i idretten hans? 😊 Anonymkode: 4663b...cd8 Det kan være redsler. Kan være lurt å snakke med en psykolog i så fall. Kan åsså være at man vil være singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #25 Del Skrevet 4. november 2021 Jeg har vært singel i åtte år. Jeg vet jeg ikke ser ut som et fruktfat, og antar at det er hovedproblemet. Men så er jeg også reservert, så hva skal man gjøre da? Jeg tiltrekker meg mye rart, mye macho og gubbete som jeg overhodet ikke er interessert i. Dessverre er jeg litt for snill og godtar mye, og dette har jeg innsett kan bli et problem. Jeg ønsker ikke å bli brukt, og jeg vil heller ikke la noen få den posisjonen uten at de selv har valgt det, dvs at jeg får frem sider hos folk de normalt sett ikke ser stort til, fordi vanlige damer i det minste har litt bein i nesa. Jeg har bein jeg også, men jeg er altfor ofte etterpåklok. Har også slitt med langvarige kjærlighetssorger. Det tar tid, så jeg skjermer meg selv litt. Har ikke helt troen på at noen kan finne meg verdig som kjærestemateriale. Kun de som ville tatt hva som helst og som ser på meg som en drømmedame fordi jeg er så "høflig" (kuet), og derfor også tror jeg er supersnill. Anonymkode: a2a8c...adb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #26 Del Skrevet 4. november 2021 Her er en god forklaring av noen kvinner om hvorfor de er single selv trass at de leter etter den store kjærligheten: https://www.youtube.com/watch?v=iUlvAmzOOac Anonymkode: 2f995...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #27 Del Skrevet 4. november 2021 Ts her... Jeg merker at menn vil ga meg. Og jeg har datet nå 2 menn som det utrolig bra ut, mørke kjekke menn, men det blir bare med sexen. Ingen forhold. Så jeg lurer på om det rett og slett er vanskeligere å finne kjærligheten om man ser litt over gjennomsnittlig pen ut, blir mer sexrelstert og useriøst? Jeg mener ikke det om meg selv, men har fått kommentar og ser jo draget opp igjennom. Heldigvis har vi ulik smak, så jeg kan lett si det at jeg har blitt avvist også flere ganger. Anonymkode: 4663b...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #28 Del Skrevet 4. november 2021 Jeg har vært singel i årevis fordi jeg ikke orker dagens dateingkultur. Jeg har prøvd, men jeg opplevde det som så kunstig og rart at jeg kommer ikke til å gjøre det igjen. Da jeg møtte siste samboer bodde jeg i en større by, og det var helt naturlig at jeg møtte mange mennesker både gjennom jobb og på fritiden. For noen år siden fikk jeg drømmejobben, og med det flyttet jeg til et mye mindre sted, og jeg må bare innse at sannsynligheten for å finne noen her uten å bruke nettdating er ekstremt liten. Jeg vil faktisk ikke si at sannsynligheten er 0, den er mindre enn det, på minussiden et sted. Det hjelper ikke at jeg er søt, sjarmerende og at det er behagelig å være rundt meg, når jeg har så få å velge mellom, og er i et miljø hvor jeg hele tiden møter de samme menneskene. Ingen tilknytningsproblemer eller angst eller andre vanskeligheter, bare en introvert som ikke orker å bruke nettdateing og har veldig begrenset utvalg i virkeligheten. Men nå har jeg aldri vært redd for å være alene da, det var en del av regnestykket da jeg flyttet hit. Singel er ikke nødvendigvis det samme som ensom. Anonymkode: 6d114...e4f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 4. november 2021 #29 Del Skrevet 4. november 2021 Jeg har vært ut og inn av forhold siden jeg var 14 år. Nå er jeg 34 år og konklusjonen er at jeg har det best alene. Nå må det sies at jeg har vært i dårlige forhold som har gått utover både selvtillit og økonomi. Det siste forholdet jeg var i gikk skikkelig på helsa løs og nå bare nyter jeg å være singel. Mine erfaringer har gjort at jeg ser på dating og forhold som totalt bortkastet. Hvorfor være miserabel sammen med noen når man kan være lykkelig alene? Jeg føler meg overhodet ikke ensom heller, får det jeg trenger sosialt av familie og venner, i tillegg har jeg hund. Hvis jeg noengang skal innlede et forhold igjen så må det være med en veldig snill mann for å si det sånn! Men det blir uansett ikke med det første, nå skal jeg nyte egentid! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #30 Del Skrevet 4. november 2021 Egentlig er jeg lykkeligere som singel, kan arbeide så mye jeg vil, spise så mye jeg vil, rote så mye jeg vil hjemme,, konsentrere meg mer om barn og familieliv, bestemme mer osv. Jeg finner datere i massevis om jeg vil, men de er ikke seriøs nok, smart nok, kjekk nok, u-bitre nok, frigjort nok fra eksdama, ungdommelig nok, glade nok osv. Jeg er en mann når det gjelder utseendefiksering dessverre, jeg liker ikke stygge menn. Nå som jeg er over 40 år er det langt mellom godbitene. De bor ofte milevis unna, og menn over 40 har stort sett gitt opp og blitt forfyllede, tjukke og livsleie gubber. Jeg firer nok på kravene om jeg skulle bli desperat etter en kjæreste, og er villig til å tilby mer selv enn jeg krever. Anonymkode: bdfbd...0de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #31 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): er villig til å tilby mer selv enn jeg krever. Villig ja, men kan du? Innlegget oser av bitterhet ….. Anonymkode: 57a76...dbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #32 Del Skrevet 4. november 2021 Menn er nok ofte evig single fordi ingen vil ha dem, kvinner fordi de ikke vil ha mennene de kan få. Og har heller sex med mennene de ikke kan få. Det koker nok i stor grad ned til utseende Anonymkode: c4cde...963 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #33 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor tror du det? Vi er mange som rett og slett ikke vil ha forpliktende forhold. Jeg får dekket behovet for nærhet gjennom mindre forpliktende men langvarige relasjoner og omtaler meg som singel. Du er nok litt snever i tankegangen hvis du tror at alle single er ensomme, har problemer med å binde seg etc. Helt i orden at du vil leve livet i tosomhet slik samfunnet legger opp til så klart, men jeg kan feks si at dere er uselvstendige, normative og avhengige av andre for å klare livet. På samme nedlatende og trangsynte måte som du omtaler andre. 🙂 Anonymkode: a1272...391 Dette. Anonymkode: 9e542...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #34 Del Skrevet 4. november 2021 Single og barnløs. GO MGTOW! Anonymkode: b0dc1...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #35 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvorfor tror du det? Vi er mange som rett og slett ikke vil ha forpliktende forhold. Jeg får dekket behovet for nærhet gjennom mindre forpliktende men langvarige relasjoner og omtaler meg som singel. Du er nok litt snever i tankegangen hvis du tror at alle single er ensomme, har problemer med å binde seg etc. Helt i orden at du vil leve livet i tosomhet slik samfunnet legger opp til så klart, men jeg kan feks si at dere er uselvstendige, normative og avhengige av andre for å klare livet. På samme nedlatende og trangsynte måte som du omtaler andre. 🙂 Anonymkode: a1272...391 TS spurte hvorfor folk var alene i 10 år fordi HUN ikke ville ende opp alene i 10 år. Jeg svarer ut i fra det. Om noen ønsker å være singel er en annen sak, ikke hvorfor noen er singel i 10 år som i utgangspunktet ikke ønsker å være alene. Hvorfor du er så nærtagende må gudene vite. Anonymkode: 7d901...f93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #36 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts her... Jeg merker at menn vil ga meg. Og jeg har datet nå 2 menn som det utrolig bra ut, mørke kjekke menn, men det blir bare med sexen. Ingen forhold. Så jeg lurer på om det rett og slett er vanskeligere å finne kjærligheten om man ser litt over gjennomsnittlig pen ut, blir mer sexrelstert og useriøst? Jeg mener ikke det om meg selv, men har fått kommentar og ser jo draget opp igjennom. Heldigvis har vi ulik smak, så jeg kan lett si det at jeg har blitt avvist også flere ganger. Anonymkode: 4663b...cd8 Dette beskriver bra hvorfor jeg er singel. Anonymkode: 17696...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #37 Del Skrevet 4. november 2021 Jeg er 44 år og vært singel siden 1999, de første 10 årene veldig selvvalgt, når jeg begynte å tenke at ja ja det hadde vel ikke vært så ille med en kjæreste traff jeg ikke så mange aktuelle, datet ikke aktivt heller. For 5 år siden traff jeg en som har blitt min faste sexpartner og det trives jeg godt med, nå har jeg blitt sær og "gammel" og trives best alene og kan ikke tenke meg noe som helst annet enn særbo maks. Anonymkode: 8da43...128 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #38 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan ?!! Jeg vil gjerne vite sånn at jeg kan oppleve det. Anonymkode: c9223...be2 Vær slank, attraktiv og sjarmerende. Det er hvordan man skal få til DET som er vanskelig. Anonymkode: c208c...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #39 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Huff, jeg får nesten angst av tanken. Jeg liker å ha noen å komme hjem til. En å dele alt med igjen. Ts Anonymkode: 4663b...cd8 Jeg får angst av det du skriver at du foretrekker 🤣 Noen mennesker passer bare ikke til å være i et forhold. Anonymkode: 752d9...04e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #40 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Menn er nok ofte evig single fordi ingen vil ha dem, kvinner fordi de ikke vil ha mennene de kan få. Og har heller sex med mennene de ikke kan få. Det koker nok i stor grad ned til utseende Anonymkode: c4cde...963 Veldig riktig dessverre. Jeg TS har hatt sex med flere deilige menn, sånn wow utseende, gitt meg mye oppmerksomhet og god sex. Gjerne litt eldre (40årene), men om de vil mer? Nope. Håpløst. Anonymkode: 4663b...cd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå