AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #41 Del Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jobber på klesbutikk så slik går jeg kled på beina i dag. Skifter fra joggesko til disse når jeg ankommer jobb❤️ Anonymkode: 3d12b...188 Joggesko er milevis penere og eventuelt mer sexy enn de ultratantete der. Anonymkode: 8e516...8a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #42 Del Skrevet 9. november 2021 Kommer vel ann på hvordan negler og føtter ser ut. Men i helsevesenet er åpne sko ofte forbudt (uniformsreglement). Har hatt kollegaer som har neglesopp og går i åpne sandaler.. æsj! Anonymkode: 63c1c...564 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 10. november 2021 #43 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jobber på klesbutikk så slik går jeg kled på beina i dag. Skifter fra joggesko til disse når jeg ankommer jobb❤️ Anonymkode: 3d12b...188 Syns dette var pent jeg, du kan trygt gå slik, deilig å få luft mellom tærne 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 10. november 2021 #44 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kommer vel ann på hvordan negler og føtter ser ut. Men i helsevesenet er åpne sko ofte forbudt (uniformsreglement). Har hatt kollegaer som har neglesopp og går i åpne sandaler.. æsj! Anonymkode: 63c1c...564 Spesielt 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #45 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (På 4.11.2021 den 7.55): En portør på sykehuset hvor jeg jobber går alltid strømpeløs i sandaler på sommerstid...synes ikke det hjelper at tærne er velstelte, jeg synes det er ganske heslig når man jobber på et sykehus at man går uten strømper i sandaler. Anonymkode: f1288...db0 Som ansatt i helse skal man ikke gå barbeint i sandaler. Det blir regnet som uhygienisk. Uavhenging av hvor velstelte føtter man har. Anonymkode: c52ba...672 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 11. november 2021 #46 Del Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (På 10.11.2021 den 7.15): Som ansatt i helse skal man ikke gå barbeint i sandaler. Det blir regnet som uhygienisk. Uavhenging av hvor velstelte føtter man har. Anonymkode: c52ba...672 Jeg vet at dette stemmer, men jeg synes det er en merkelig regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #47 Del Skrevet 11. november 2021 Kan forstå det i sommerhalvåret, men på denne tiden av året?? Herregud jeg fryser på beina enda jeg har på tjukksokker og varme vintersko nå! Anonymkode: 7b09a...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 11. november 2021 #48 Del Skrevet 11. november 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #49 Del Skrevet 26. juni 2024 Jeg synes ikke det er innafor. Folk hos oss gjør noen det (kontorjobb), men jeg synes det er veldig uformelt og uprofesjonelt å vise føttene til alle og enhver. Det samme gjelder singleter med stropper/ ermer som viser armhulen. Ikke veldig profesjonelt. Anonymkode: a082a...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 26. juni 2024 #50 Del Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 4.11.2021 den 20.29): Er jo forskjell på sandaler også da... Er stor forskjell på disse og disse Anonymkode: f0157...9b4 De øverste er helt forferdelig å gå i, Du har jo ingen støtte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå