Djækklåsst Skrevet 3. november 2021 #1 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) Hei, for tiden slettes det innlegg over en lav sko, som det er vanskelig å skjønne at bryter ned noen regler. At folk er uenige og diskuterer saken, etterspør argumenter for synspunkter, bør tillates i langt sterke grad enn nå. Modereringen p.t. kveler all debatt, og er noe jeg ikke har sett noe lignende til i trådens mangeårige levetid. Jeg har vel aldri før hatt reaksjoner på modereringen på KG, men dette fremstår bare som helt uforståelig. Om det er noen som driver og klager på innlegg er min anbefaling å ikke slette på autopilot uten å foreta en selvstendig, kritisk vurdering. Endret 3. november 2021 av Djækklåsst 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet 4. november 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 4. november 2021 Må si jeg skjønner ikke helt greia med å stenge tråden i nesten hele dag. Mange innlegg i dag, flere brukere som åpenbart er uenige, uten at det var spesielt ufin stemning. Her tenker jeg takhøyden bør heves noe. Absolutt en aktuell sak som bør kunne debatteres, og det bør tillates uenighet uten at alt mulig skal tolkes som «brukerdebatt» eller «brukerhets». 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lomvi Skrevet 4. november 2021 #3 Del Skrevet 4. november 2021 Hei, innlegg med regelbrudd og innlegg som svarer på regelbrudd blir fjernet. Uenigheter er ikke nødvendigvis regelbrudd, men man skal debattere saken og ikke hverandre. Lomvi, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå