Gå til innhold

Hjelp, er dette en skyggestrek?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk ikke til å laste opp bilde i tolkning av graviditetstester tråden. 

Er dette en skyggestrek? Ser en svak strek, ser dere det? Ny prøver så har lite erfaring. Test et kjøpt på apoteket, rfsu test ofte. 

6524EA20-39E3-41A2-9E62-2E933CCE2DFE.jpeg

Anonymkode: 3ea99...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den er positiv - gratulerer så mye! :)

Anonymkode: e50e0...3ab

Er du sikker? Synes streken var veldig svak. Men hatt mye menssmerter i helgen så synes det var veldig rart. Det har gitt seg nå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dager etter eggløsning er du?

Testen ser ut som en helt normal positiv test tatt tidlig i svangerskap 😊 Skyggestrek er så og si umulig å fange på kamera og denne ser vi godt! Ta en digital i morgen så er det lettere å tro på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Testen ser ut som en helt normal positiv test tatt tidlig i svangerskap 😊 Skyggestrek er så og si umulig å fange på kamera og denne ser vi godt! Ta en digital i morgen så er det lettere å tro på.

Vet ikke helt når eggløsning var men beregnet mens var på mandag. Men den kan ha vært senere også. Hadde ganske høy temp idag og, ikke tempet men sjekket og den på på 36,8 i munnen. 

tusen takk for svar, trur ikke på det selv en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (7 timer siden):

Negativ test på ettermiddag. Kan det være noe feil med testen, skyggestrek eller bare er det normalt å få negativ test så tidlig på morgenen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Negativ test på ettermiddag. Kan det være noe feil med testen, skyggestrek eller bare er det normalt å få negativ test så tidlig på morgenen? 

Det er veldig normalt flere dager før IKM. Da har urinkonsentrasjon alt å si. Forsøk igjen imorgen og prøv å drikk lite før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (38 minutter siden):

Det er veldig normalt flere dager før IKM. Da har urinkonsentrasjon alt å si. Forsøk igjen imorgen og prøv å drikk lite før. 

Men IKM skulle vel vært ca mandag. Det vil si at jeg er over tiden. skal gi det litt tid å teste igjen men blir jo full av følelser når det er så uklart. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men IKM skulle vel vært ca mandag. Det vil si at jeg er over tiden. skal gi det litt tid å teste igjen men blir jo full av følelser når det er så uklart. 

ts

Ah beklager, trodde du hadde IKM på mandagen som kommer. Da er jeg enig i at testen du fikk var litt rar. Burde ha vist positivt uansett når på døgnet nå... Men ville uansett beholdt håpet litt, og helt klart testet med en annen type test! Helst clearblue. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde akkurat samme opplevelsen med sammen typen test i forrige måned. Fikk også beskjed her på forumet at den nok var positiv, men fikk aldri resultat på andre tester. 

Bruker aldri rfsu igjen i alle fall 

Anonymkode: 0daab...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer❤️❤️❤️ Den er jo positiv den!

grunnen til at man kan få svak positiv tidlig er at det rekker å feste seg å produsere litt hcg før det bestemmer seg for å bli en menstruasjon likevel. Ville ikke testet for tidlig pga det. 

Anonymkode: cae4e...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Gratulerer❤️❤️❤️ Den er jo positiv den!

grunnen til at man kan få svak positiv tidlig er at det rekker å feste seg å produsere litt hcg før det bestemmer seg for å bli en menstruasjon likevel. Ville ikke testet for tidlig pga det. 

Anonymkode: cae4e...dad

Har du lest innleggene? Hun er jo etter antatt IKM, det må jo være fullt og helt innafor å teste etter antatt IKM. Optimalt så skulle ingen ha testet før 5+0, det er eneste mulighet for å ikke catche en kjemisk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (På 3.11.2021 den 19.33):

Optimalt så skulle ingen ha testet før 5+0, det er eneste mulighet for å ikke catche en kjemisk 

Man catcher det jo uansett, da, siden mensen kommer tydelig forsinket. 

Anonymkode: 7dc65...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Man catcher det jo uansett, da, siden mensen kommer tydelig forsinket. 

Det er jo ikke alltid sånn at hvis mensen er forsinket så er det ensbetydende med at man er gravid. Mensen kan være forsinket av flere årsaker 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine så slik ut begge svangerskap. Jeg fikk aldri sånn strek når jeg ikke var gravid, og jeg testet ofte. Gratulerer! 

Anonymkode: 0bff3...46f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (5 timer siden):

Det er jo ikke alltid sånn at hvis mensen er forsinket så er det ensbetydende med at man er gravid. Mensen kan være forsinket av flere årsaker 

Som aktiv prøver er det den mest sannsynlige årsaken. Hvertfall for oss med veldig stabil syklus. Og man merker det jo også på at blødningen er større, men det gjelder kanskje bare hvis man ikke har så mye mensblødning til vanlig. Uansett, jeg hadde ikke trengt de positive testene for å vite at det var kjemisk de gangene jeg har hatt det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. 
Fikk negativ test dagen etterpå. Men enda ingen mens. Føles som den kommer nå men det har det gjort flere dager. Får bare vent å se om den kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...