Mallisa Skrevet 2. mars 2022 Forfatter #121 Del Skrevet 2. mars 2022 Prøver2021 skrev (1 time siden): Ah, så kjedelig!! Du er sikker på du ikke er gravid da? Kanskje du hadde eggløsning når du hadde en høy måling 😬 Ja, har tatt tester 😔 Er 13 dpo utfra første high og 5 dpo ut fra andre high, men ingen av de ble jo egentlig positive og nivåene tuller fortsatt rundt 0.60 så er ganske sikker på at el ikke har skjedd i det hele tatt, da burde den jo ha sunket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 2. mars 2022 #122 Del Skrevet 2. mars 2022 Mallisa skrev (1 time siden): Ja, har tatt tester 😔 Er 13 dpo utfra første high og 5 dpo ut fra andre high, men ingen av de ble jo egentlig positive og nivåene tuller fortsatt rundt 0.60 så er ganske sikker på at el ikke har skjedd i det hele tatt, da burde den jo ha sunket Så rart!! Håper syklusen ordner seg snart 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 2. mars 2022 #123 Del Skrevet 2. mars 2022 Åå så kjedelig!! 😰 Veldig kjipt! Kroppen lever sitt eget liv altså 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 3. mars 2022 Forfatter #124 Del Skrevet 3. mars 2022 Prøver2021 skrev (5 timer siden): Så rart!! Håper syklusen ordner seg snart 💕 Takk ❤️ Katrin94 skrev (4 timer siden): Åå så kjedelig!! 😰 Veldig kjipt! Kroppen lever sitt eget liv altså 🤔 Ja det er noe dritt ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 10. mars 2022 #125 Del Skrevet 10. mars 2022 Så kjedelig at EL-testene aldri nådde noen "topp" 😔 hvordan går det nå da? Fått positiv EL-test eller mensen? 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 12. mars 2022 Forfatter #126 Del Skrevet 12. mars 2022 Elise93 skrev (På 3/10/2022 den 19.21): Så kjedelig at EL-testene aldri nådde noen "topp" 😔 hvordan går det nå da? Fått positiv EL-test eller mensen? 💕 Takk som spør 💞 Fikk mensen 05.03, CD 34. Fikk ikke noen tydeligere EL-test før mensen kom, men testene ble veldig svake rett før, så mistenker det ikke ble noen EL i det hele tatt. ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 12. mars 2022 #127 Del Skrevet 12. mars 2022 Godt å høre at mensen kom - da kommer plutselig dagene for en ny mulighet. Vi ligger helt likt. Blir spennende å følge deg!! Kanskje får vi begge et lite julemirakel i slutten av året? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 12. mars 2022 Forfatter #128 Del Skrevet 12. mars 2022 Prøver2021 skrev (2 timer siden): Godt å høre at mensen kom - da kommer plutselig dagene for en ny mulighet. Vi ligger helt likt. Blir spennende å følge deg!! Kanskje får vi begge et lite julemirakel i slutten av året? 🥰 Takk i like måte ❤️ Vi får håpe det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 13. mars 2022 #129 Del Skrevet 13. mars 2022 Mallisa skrev (På 12.3.2022 den 1.09): Takk som spør 💞 Fikk mensen 05.03, CD 34. Fikk ikke noen tydeligere EL-test før mensen kom, men testene ble veldig svake rett før, så mistenker det ikke ble noen EL i det hele tatt. ☹️ Så kjedelig 😔 da får vi satse på at det er mars det skjer! 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 19. mars 2022 #130 Del Skrevet 19. mars 2022 Hvordan går det med deg? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 19. mars 2022 Forfatter #131 Del Skrevet 19. mars 2022 Prøver2021 skrev (1 time siden): Hvordan går det med deg? 🥰 Takk som spør ❤️❤️ Er litt stille her for tiden for det skjer jo ikke noe og jeg er litt demotivert og nedenfor. Idag er det faktisk EL-dag da! Og det på CD 15(!!!🤩) Har fått lagt inn aksjer igår, idag og forhåpentligvis imorra så da satser jeg på at PP4 er den som skal sitte. 🤞 Hvordan går det med deg? ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver2021 Skrevet 19. mars 2022 #132 Del Skrevet 19. mars 2022 Mallisa skrev (4 timer siden): Takk som spør ❤️❤️ Er litt stille her for tiden for det skjer jo ikke noe og jeg er litt demotivert og nedenfor. Idag er det faktisk EL-dag da! Og det på CD 15(!!!🤩) Har fått lagt inn aksjer igår, idag og forhåpentligvis imorra så da satser jeg på at PP4 er den som skal sitte. 🤞 Hvordan går det med deg? ❤️ Så spennende!! Høres ut som dere har fått lagt inn perfekte aksjer ✨ Jeg venter fortsatt på eggløsning. Blir spennende å se om det skjer noe de neste dagene!! Krysser fingrene for oss begge ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 19. mars 2022 Forfatter #133 Del Skrevet 19. mars 2022 Prøver2021 skrev (32 minutter siden): Så spennende!! Høres ut som dere har fått lagt inn perfekte aksjer ✨ Jeg venter fortsatt på eggløsning. Blir spennende å se om det skjer noe de neste dagene!! Krysser fingrene for oss begge ❤️ Får håpe det 🤞🤞 Håper din også kommer snart ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 22. mars 2022 Forfatter #134 Del Skrevet 22. mars 2022 4 PP, 3 DPO. Har etter EL hatt så sykt såre brystvorter. Kan ikke huske å ha hatt det tidligere, men denne mnd fikk jeg jo skikkelig(!!) utslag på EL-testene så det er kanskje litt mer hormoner i sving i kroppen? 🤷🏼♀️ Håper det er et godt tegn! Vi fikk lagt aksjer både dagen før EL, EL og begge dagene etter 😂 Så her bør det absolutt være mulig å plukke en fin sædcelle! 🥚 Søsteren min har termin nå, og det er så surrealistisk at vi for noen mnd siden snakket om at det hadde vært gøy om jeg annonserte graviditeten for foreldrene våre når hun hadde født. Men da tullet vi med at det ble alt for lenge for meg å vente med å si det til de. Hadde ikke trodd jeg skulle sitte her idag og ikke være gravid i det hele tatt. ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 22. mars 2022 #135 Del Skrevet 22. mars 2022 Håper det er et bra tegn! 🥳❤️ Høres ut som dere fikk lagt inn mer enn nok aksjer hvertfall 🥳 Det er trist hvordan ting plutselig kan endre seg ja ☹️ men får håpe du er gravid igjen snart (forhåpentligvis om noen dager!!) ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 25. mars 2022 #136 Del Skrevet 25. mars 2022 Åj, så spennende! Virker som dere har truffet bra! ☺️Hvordan går det nå da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 26. mars 2022 Forfatter #137 Del Skrevet 26. mars 2022 Katrin94 skrev (22 timer siden): Åj, så spennende! Virker som dere har truffet bra! ☺️Hvordan går det nå da? Det skjer veldig lite. Er 7 DPO idag. Litt usikker på om jeg skal teste imorra eller la være, har ikke lyst til å bli skuffa 😅 Hvordan går det med deg? Nærmer seg TUL med stormskritt? 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 26. mars 2022 #138 Del Skrevet 26. mars 2022 (endret) Test når du føler deg klar for å takle resultatet (uansett hva det er) 💗 Ja, TUL mandag. Grugleder meg veldig. Hadde vært fantastisk å få se om noe lever der inne, men har en vond følelse av at det skal avsløre det motsatte 😢😢 Endret 26. mars 2022 av Katrin94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisa Skrevet 26. mars 2022 Forfatter #139 Del Skrevet 26. mars 2022 Katrin94 skrev (4 timer siden): Test når du føler deg klar for å takle resultatet (uansett hva det er) 💗 Ja, TUL mandag. Grugleder meg veldig. Hadde vært fantastisk å få se om noe lever der inne, men har en vond følelse av at det skal avsløre det motsatte 😢😢 Så gøy!!! Det blir nok bare hyggelig! 😍 Er det noen grunn til at du har en dårlig følelse? 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrin94 Skrevet 26. mars 2022 #140 Del Skrevet 26. mars 2022 Mallisa skrev (25 minutter siden): Så gøy!!! Det blir nok bare hyggelig! 😍 Er det noen grunn til at du har en dårlig følelse? 😕 Ikke egentlig. Bare nervøs 😞 Krysser fingrene 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå