Gå til innhold

Om det hadde blitt laga Tv-serie om anleggsarbeidere og brakkeliv hadde du ville sett på?

county1174

Anbefalte innlegg

Sendte for ei tid tilbake tips for morokyld til eit tv produksjonsselskap om at det burde vore laga Tv-serie om livet på anlegg og brakkeliv.Litt av grunnen til at eg tipsa om dette er at her er mange fargerike og spennende personligheter,folk som jobba vekke på anlegg var i min barndom folk eg såg opp til og syns dette var tøffe typer med mange spinnville historier om arbeid og fest.Spesielt frå storhetstiden fra vannkraftutbygginga i norge.Hadde dette blitt sett på om det vart realitet om den moderne rallaren?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

county1174 skrev (Akkurat nå):

Sendte for ei tid tilbake tips for morokyld til eit tv produksjonsselskap om at det burde vore laga Tv-serie om livet på anlegg og brakkeliv.Litt av grunnen til at eg tipsa om dette er at her er mange fargerike og spennende personligheter,folk som jobba vekke på anlegg var i min barndom folk eg såg opp til og syns dette var tøffe typer med mange spinnville historier om arbeid og fest.Spesielt frå storhetstiden fra vannkraftutbygginga i norge.Hadde dette blitt sett på om det vart realitet om den moderne rallaren?

Absolutt, om det er de rette menneskene og litt morsomt drama. Finnes jo reality om mange arbeidsplasser. Det er de rette menneskene som skaper de interessante momentene.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo gjerne litt i samme kategori som lothepus det da.. og det var jo mange som så på, så hvorfor ikke😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

county1174 skrev (På 2.11.2021 den 20.26):

Høres litt interessant ut, selv om det minner litt om Fjorden Cowboys. Jeg hadde nok fått med meg et par episoder for å se hva slags folk dette var. Kjenner flere som har jobbet på anlegg, og har hørt mange rare historier.  👷‍♂️

Endret av NordicViking
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg har vært ufrivillig seer av dette i snart 4 år da det har vært ekstremt mye arbeid rundtom blokka mi. Men sikkert mer spennende enn 4 stjerners middag da.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...