Silva Pluvialis Skrevet 2. november 2021 #21 Del Skrevet 2. november 2021 (endret) Trist at man blir latterliggjort bare fordi man har sett, hørt eller følt noe som ikke kan bevises. Det finnes mer mellom himmel og jord enn noe annet sted. Jeg tror deg ts. Din opplevelse kan ingen ta fra deg. Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #22 Del Skrevet 2. november 2021 Du fanger det opp og andre ikke, fordi du er overtroisk og tillegger det den betydningen. Jeg har hatt drømmer hvor jeg helt levende har hørt lyder og sett skygger, har våknet og vært helt lam og følt helt levende at det var folk i rommet. Bodd i gamle hus hvor det knirker og smeller overalt, hadde et bord som bare sprakk i to med et gigantisk smell en dag. Men i stedet for å tro jeg er et sanselig begavet menneske som er omringet av døde folk hele tiden, så ser jeg alt for hva det er, helt naturlige fenomener og hjernen som spiller en et puss iblant. Anonymkode: fb65a...397 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #23 Del Skrevet 2. november 2021 Jeg tror ikke at det nødvendigvis er de som har dødd der du merker. Det kan være energi fra andre som har hatt tilknytning til stedet tidligere. Energien kan jo også følge med ting, sies det. Men det er ingen grunn til å være redd, er lite tvilsomt at de vil noe vondt. Blir det for mye bråk, så får du si at de får dempe seg. Og dette sier jeg ikke på tull eller for å gjøre narr av deg. Anonymkode: 06779...68d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #24 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jobber natt på et sykehjem hvor flere har tatt sitt siste åndedrag i sengen. Ettersom jeg har opplevd mye i mitt 30årige lange liv mtp at de døde går igjen, så merker jeg ekstremt mye her. I natt sov jeg i et kollektiv, kun meg i dette huset. Bygd tidlig 1900 tallet. Her sies det at det går igjen folk. Det merkes... Inatt ble jeg våknet av rasling/gåing i gangene, det var så høyt og var helt opp til døren hvor jeg sov. Jeg fikk filmet dette. Skjedde kl 03. Vi er tre kollegaer som merker endel, de andre ikke. Hvorfor fanger jeg opp dette? Og andre ikke? Jeg er kvalm hver natt der og antar at det har noe med dette å gjøre. Kan noen komme med konstruktive svar? (Nytter kanskje ikke på KG) Anonymkode: 4e1ac...b36 Kanskje du kan jobbe med balansen i deg selv? At det kan hjelpe på å unngå slike opplevelser: https://www.youtube.com/watch?v=hOmIPcVnCXE&t=11s Anonymkode: dd109...d48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The High Priestess Skrevet 3. november 2021 #25 Del Skrevet 3. november 2021 Det er åpenbart ikke overtroiske som er ekstremt ømfintlige, for her var det mange som hisset seg opp ser jeg! TS, vi er flere som tror på deg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 3. november 2021 #26 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jobber natt på et sykehjem hvor flere har tatt sitt siste åndedrag i sengen. Ettersom jeg har opplevd mye i mitt 30årige lange liv mtp at de døde går igjen, så merker jeg ekstremt mye her. I natt sov jeg i et kollektiv, kun meg i dette huset. Bygd tidlig 1900 tallet. Her sies det at det går igjen folk. Det merkes... Inatt ble jeg våknet av rasling/gåing i gangene, det var så høyt og var helt opp til døren hvor jeg sov. Jeg fikk filmet dette. Skjedde kl 03. Vi er tre kollegaer som merker endel, de andre ikke. Hvorfor fanger jeg opp dette? Og andre ikke? Jeg er kvalm hver natt der og antar at det har noe med dette å gjøre. Kan noen komme med konstruktive svar? (Nytter kanskje ikke på KG) Anonymkode: 4e1ac...b36 Fordi du er åpen, sterkt intuitiv og muligens har egne evner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #27 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er onde ånder som går, og de utgir seg for å være avdøde mennesker. Når et menneske dør så dør kroppen og sjelen og ånden går opp i himmelen. De døde vet ikke noe om hva som skjer her på jorden. Men onde ånder kontakter mennesker og lager bare grusomheter og plager mennesker. Anonymkode: e7ad0...4a9 Nei. Tydelig at du ikke vet noe som helst. De døde har full mulighet til å gjøre seg bemerket fra den andre siden. Anonymkode: 3904f...902 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #28 Del Skrevet 3. november 2021 Jeg jobber på sykehjem, det er omtrent 20 år siden det åpnet, og hvert år dør det 40-50 stykker. Hvis alle de skal gå igjen blir det "livat". Har aldri hørt at noen har merket noe faktisk. Anonymkode: 6e018...ca7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #29 Del Skrevet 3. november 2021 Cisne skrev (11 minutter siden): Fordi du er åpen, sterkt intuitiv og muligens har egne evner. Egne evner som? Interessant. 😊ts Anonymkode: 4e1ac...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #30 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er nok dine egne tanker og følelser du merker, ikke spøkelser. Andre mennesker merker disse følelsene på innsiden, du merker dem på utsiden. Lydene du hører er ditt eget sinn som forsøker bearbeide inntrykkene du har hatt i løpet av dagen. Litt sånn som drømmer noen ganger jobber gjneom inntrykkene vi har hatt den dagen Anonymkode: a537e...d28 Så kjedelig å være et så lukket menneske som deg Anonymkode: a7f9b...9ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 3. november 2021 #31 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg jobber på sykehjem, det er omtrent 20 år siden det åpnet, og hvert år dør det 40-50 stykker. Hvis alle de skal gå igjen blir det "livat". Har aldri hørt at noen har merket noe faktisk. Anonymkode: 6e018...ca7 De er i transition i 30 dager, ikke alle er det samtidig… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 3. november 2021 #32 Del Skrevet 3. november 2021 Dette er ikke frekt ment. Dere som tror eller har disse evnene som dere sier, går dere ikke rundt og er livredde hele tiden? Jeg kjenner jeg er superglad jeg ikke tror( eller er lukket). Jeg hadde ikke fiksa det rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #33 Del Skrevet 3. november 2021 Alterego666 skrev (6 timer siden): Jeg vil ha masse av det du røyker! Hvor står det at det blir røyket noe? 🙄 Anonymkode: 861cf...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #34 Del Skrevet 3. november 2021 "30 år langt liv"... kanskje omformulere til kort.... også kalt uerfaren, lite livserfaring, blir lett påvirket, ( pga. lite livserfaring ), lett manipulerbar, osv. osv.... Anonymkode: 861cf...2a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 3. november 2021 #35 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor står det at det blir røyket noe? 🙄 Anonymkode: 861cf...2a0 Det ligger som en eim over hele tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #36 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så kjedelig å være et så lukket menneske som deg Anonymkode: a7f9b...9ab Enig😄 Anonymkode: 4e1ac...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #37 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): "30 år langt liv"... kanskje omformulere til kort.... også kalt uerfaren, lite livserfaring, blir lett påvirket, ( pga. lite livserfaring ), lett manipulerbar, osv. osv.... Anonymkode: 861cf...2a0 Begynner å dra på årene vel..😉 Anonymkode: 4e1ac...b36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #38 Del Skrevet 3. november 2021 Macro skrev (11 timer siden): Dette er ikke frekt ment. Dere som tror eller har disse evnene som dere sier, går dere ikke rundt og er livredde hele tiden? Jeg kjenner jeg er superglad jeg ikke tror( eller er lukket). Jeg hadde ikke fiksa det rett og slett. Nei, er blitt så vant med det. Igår måtte jeg høyt og tydelig si "jeg vil være i fred" , og hørte ikke et kvekk den natten. Ja jeg følte meg litt rar når jeg gjør det, men jammen hjelper det også. Anonymkode: 4e1ac...b36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #39 Del Skrevet 3. november 2021 Innimellom de som skriver innlegg og stempler oss som tror på dette her, som psykotiske, så var det et innlegg jeg er enig i her spesielt: Be de om å la deg være i fred! Evt. bruk englene/hjelperne dine. Be de om å løfte energien, be de om å slutte å være i din nærhet. "jeg vil at alle rundt meg fra åndeverden om å trekke seg unna" f.eks. Som AB...b36 sier jeg også ifra "la meg være i fred" For noen år siden fikk jeg ikke fred da jeg skulle legge meg og ble lei. Jeg sa bare ifra da jeg gikk for å legge meg "soverommet er off limit, her er jeg alene." Anonymkode: 754d0...21d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #40 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Innimellom de som skriver innlegg og stempler oss som tror på dette her, som psykotiske, så var det et innlegg jeg er enig i her spesielt: Be de om å la deg være i fred! Evt. bruk englene/hjelperne dine. Be de om å løfte energien, be de om å slutte å være i din nærhet. "jeg vil at alle rundt meg fra åndeverden om å trekke seg unna" f.eks. Som AB...b36 sier jeg også ifra "la meg være i fred" For noen år siden fikk jeg ikke fred da jeg skulle legge meg og ble lei. Jeg sa bare ifra da jeg gikk for å legge meg "soverommet er off limit, her er jeg alene." Anonymkode: 754d0...21d Det er stor forskjell på å merke energier/ha en spesiell aura, eller ha evner til å se forutse ting som kan skje og psykose kjære deg. Psykose er noe helt annet og veldig alvorlig. De hører gjerne stemmer, ser demoner og har vrangforestillinger. Når vi sitter 3stk fra jobb og ser på en skygge som går forbi oss på sykehjemmet, mener du da at vi alle er i en psykose? 🤨 ts Anonymkode: 4e1ac...b36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå