AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #41 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor blir jeg avvist når jeg badet de jeg elsket med oppmerksomhet og komplimenter? Anonymkode: 83dd1...cbf Det kan bli for mye også... Ikke alle liker å "bade" i oppmerksomhet eller komplimenter. Meg selv inkludert. Føler meg fort kvalt og tenker at den personen virker enkel, intens, avhengig av meg, e.l. Tilbake til TS; Jeg skjønner hvor vondt dette må være, for jeg har bare opplevd å bli dumpet helt plutselig av en mann jeg ikke var interessert i en gang. Og jeg gikk rundt knust i 4mnd bare pga avvisningen og sjokket. Jeg trodde vi hadde det fint, men så feil kan man ta. Å gå fra å ha det dritfint (selv om jeg ikke var forelsket) til å plutselig en dag bli dumpet var helt grusom. Hadde jeg hatt følelser for mannen i tillegg vet jeg ikke hva jeg hadde gjort!! Men det eneste du kan gjøre er å ikke kontakte han mer og se fremover. Jeg hadde ikke blokkert eller slettet han, for jeg ville hatt mulighet til å få meldingen hvis han prøvde å sende en. Men det eneste som hjalp for meg var å finne på ting og holde meg gående. Trene mye. Få tanken over på noe annet. Høre hvordan andre har taklet lignende. Snakke litt dritt om fyren til venninner. Ønsker deg all lykke til! Anonymkode: 93fae...7f3
Rosatoast Skrevet 3. november 2021 #42 Skrevet 3. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (19 timer siden): Datet en jeg møtte på nettet i ca. 4.mnd. I løpet av denne tiden klarte han å få meg til å stole på han mer enn nødvendig. Han skjemte meg bort med blomster hver gang vi møttes, gave, middager og mange (tomme) men fine løfter om framtiden vår sammen. Han oppførte seg helt som forelskede personer. Bildet mitt var alltid bakgrunnen på telefonen hans. Vi snakket i tlf hver natt før vi skulle legge oss. Han mente livet blir vanskelig uten meg og bekymret seg noen ganger om at jeg en dag skulle forlate han. sist gang vi møtte hverandre var hos meg. Han hadde med blomsterbukett som vanlig, jeg lagde lunsj. Vi spiste lunsj sammen. Hadde sex etterpå (ikke vår første gang), koste oss og alt føltes bra. etter at han dro fra meg den dagen ble han aldri den samme personen. Han åpnet ikke snappen min på flere timer. Vi hadde avtale om å ringes på kvelden, men det gjorde han heller ikke. Jeg ringte han et par ganger for jeg ble bekymret da dette var ikke likt han. Han svarte ikke men sendte meg en snap der han viser at han er med kompiser og koser seg. etter to dager uten å høre noe mer fra han ringte jeg han for å høre hva som har skjedd i stedet for å gå rundt å være bekymret for oss. Han nektet at han ignorerte meg og mente han kommer aldri til å forlate meg. Han latet som ingenting. etter noen flere dager uten kontakt skjønte jeg at han ikke har lyst mer å ha kontakt. Jeg skrev han en mld der jeg ba han ringe meg for siste gang bare for å gi en forklaring på hva som har skjedd og etter det skal jeg aldri plage han mer. Han så meldingen uten å gi svar. ringte han senere flere ganger uten å få svar. jeg ble ganske såret og skrev igjen til han at det han gjør nå er ikke greit og at han krenker meg. Jeg tålte ikke mer og bare blokkerte han for å gå videre og glemme han. problemet nå er at jeg kan ikke gå over hva han gjorde mot meg. Føler han brukte meg fysisk og psykisk. Vet ikke om følelsene han hadde for meg og han pratet om var sant eller ei. Vet ikke om dette kan kalles en type krenkelse eller manipulering ? hva ville dere gjort? noe grunn jeg kan anmelde han for? til slutt: jeg er veldig usikker om jeg vil gjøre noe mot han pga. alle de fine dager vi hadde sammen men samt. føler meg så liten som ble behandlet på denne måten. Anonymkode: 53932...6b8 Ehh, anmelde han? 😂 For hva da, for å knuse hjertet ditt å utnytte deg? Du har ikke hatt mye motgang i livet, skjønner jeg. Det er mange mannfolk som dette ute å rår, og beklageligvis så sier dem akkurat det du vil høre - og får akkurat det de vil. Hadde dette vært meg så hadde jeg sett faresignalene og blitt redd for mannen, ingen som "overøser med komplimenter, gir gaver og blomster og prater om fremtiden" på SÅ kort tid... Tenker at han sikkert ikke mente å såre deg så mye som han har gjort, men han har sikkert ikke så mye innsikt eller kunnskap om relasjoner eller følelser. Trist at du opplevde dette, men du må rett og slett komme deg videre, og akseptere at dette skjedde Noe mer enn det kan du ikke gjøre, jeg vet ikke hvor gammel du er - uavhengig av det, så anbefaler jeg deg å la det ligge. Ikke skrive masse på sosiale medier om hvem han er, eller hva han har gjort.. For selv om han gjorde dette mot deg, betyr ikke at han kommer til å gjøre det mot andre. Vet ikke om du hadde som intensjon å utlevere han, men siden du nevner at du vil "anmelde" han, så kan jeg tenke meg at du sitter igjen ganske bitter og sur - og da er det enkelt å handle i affekt. Endret 3. november 2021 av Rosatoast 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #43 Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): jeg ble ganske såret og skrev igjen til han at det han gjør nå er ikke greit og at han krenker meg. Jeg tålte ikke mer og bare blokkerte han for å gå videre og glemme han. problemet nå er at jeg kan ikke gå over hva han gjorde mot meg. Føler han brukte meg fysisk og psykisk. Vet ikke om følelsene han hadde for meg og han pratet om var sant eller ei. Vet ikke om dette kan kalles en type krenkelse eller manipulering ? Anonymkode: 53932...6b8 Denne blokkeringsmanien mange har... er det for å signalisere til den man blokkerer at man virkelig ikke vil ha noen med vedkommende å gjøre? Uten å si at det er tilfelle her så virker det som om det er mer en demonstrasjon enn noe man gjør for å forhindre kontakt. I dette tilfellet var jo til og med problemet at han ikke tok kontakt. Ok, ts; dersom du ønsker å få vite hva han tenkte så ville jeg i hvert fall ikke blokkert. Da hindrer du jo han i å forklare seg. Anonymkode: 71f1a...217
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #44 Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (På 2.11.2021 den 15.33): Datet en jeg møtte på nettet i ca. 4.mnd. I løpet av denne tiden klarte han å få meg til å stole på han mer enn nødvendig. Han skjemte meg bort med blomster hver gang vi møttes, gave, middager og mange (tomme) men fine løfter om framtiden vår sammen. Han oppførte seg helt som forelskede personer. Bildet mitt var alltid bakgrunnen på telefonen hans. Vi snakket i tlf hver natt før vi skulle legge oss. Han mente livet blir vanskelig uten meg og bekymret seg noen ganger om at jeg en dag skulle forlate han. sist gang vi møtte hverandre var hos meg. Han hadde med blomsterbukett som vanlig, jeg lagde lunsj. Vi spiste lunsj sammen. Hadde sex etterpå (ikke vår første gang), koste oss og alt føltes bra. etter at han dro fra meg den dagen ble han aldri den samme personen. Han åpnet ikke snappen min på flere timer. Vi hadde avtale om å ringes på kvelden, men det gjorde han heller ikke. Jeg ringte han et par ganger for jeg ble bekymret da dette var ikke likt han. Han svarte ikke men sendte meg en snap der han viser at han er med kompiser og koser seg. etter to dager uten å høre noe mer fra han ringte jeg han for å høre hva som har skjedd i stedet for å gå rundt å være bekymret for oss. Han nektet at han ignorerte meg og mente han kommer aldri til å forlate meg. Han latet som ingenting. etter noen flere dager uten kontakt skjønte jeg at han ikke har lyst mer å ha kontakt. Jeg skrev han en mld der jeg ba han ringe meg for siste gang bare for å gi en forklaring på hva som har skjedd og etter det skal jeg aldri plage han mer. Han så meldingen uten å gi svar. ringte han senere flere ganger uten å få svar. jeg ble ganske såret og skrev igjen til han at det han gjør nå er ikke greit og at han krenker meg. Jeg tålte ikke mer og bare blokkerte han for å gå videre og glemme han. problemet nå er at jeg kan ikke gå over hva han gjorde mot meg. Føler han brukte meg fysisk og psykisk. Vet ikke om følelsene han hadde for meg og han pratet om var sant eller ei. Vet ikke om dette kan kalles en type krenkelse eller manipulering ? hva ville dere gjort? noe grunn jeg kan anmelde han for? til slutt: jeg er veldig usikker om jeg vil gjøre noe mot han pga. alle de fine dager vi hadde sammen men samt. føler meg så liten som ble behandlet på denne måten. Anonymkode: 53932...6b8 At noe ikke går greit er i kjærlighetslivet, eller at han ikke er interessert er dessverre ikke en kriminell handling, men noe som kan oppstå i en relasjon. Tror nok den saken blir henlagt nokså fort. Take the L and move on. Anonymkode: 80aac...41c
Jr.Garcon Skrevet 5. november 2021 #45 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (På 2.11.2021 den 15.33): Datet en jeg møtte på nettet i ca. 4.mnd. I løpet av denne tiden klarte han å få meg til å stole på han mer enn nødvendig. Han skjemte meg bort med blomster hver gang vi møttes, gave, middager og mange (tomme) men fine løfter om framtiden vår sammen. Han oppførte seg helt som forelskede personer. Bildet mitt var alltid bakgrunnen på telefonen hans. Vi snakket i tlf hver natt før vi skulle legge oss. Han mente livet blir vanskelig uten meg og bekymret seg noen ganger om at jeg en dag skulle forlate han. sist gang vi møtte hverandre var hos meg. Han hadde med blomsterbukett som vanlig, jeg lagde lunsj. Vi spiste lunsj sammen. Hadde sex etterpå (ikke vår første gang), koste oss og alt føltes bra. etter at han dro fra meg den dagen ble han aldri den samme personen. Han åpnet ikke snappen min på flere timer. Vi hadde avtale om å ringes på kvelden, men det gjorde han heller ikke. Jeg ringte han et par ganger for jeg ble bekymret da dette var ikke likt han. Han svarte ikke men sendte meg en snap der han viser at han er med kompiser og koser seg. etter to dager uten å høre noe mer fra han ringte jeg han for å høre hva som har skjedd i stedet for å gå rundt å være bekymret for oss. Han nektet at han ignorerte meg og mente han kommer aldri til å forlate meg. Han latet som ingenting. etter noen flere dager uten kontakt skjønte jeg at han ikke har lyst mer å ha kontakt. Jeg skrev han en mld der jeg ba han ringe meg for siste gang bare for å gi en forklaring på hva som har skjedd og etter det skal jeg aldri plage han mer. Han så meldingen uten å gi svar. ringte han senere flere ganger uten å få svar. jeg ble ganske såret og skrev igjen til han at det han gjør nå er ikke greit og at han krenker meg. Jeg tålte ikke mer og bare blokkerte han for å gå videre og glemme han. problemet nå er at jeg kan ikke gå over hva han gjorde mot meg. Føler han brukte meg fysisk og psykisk. Vet ikke om følelsene han hadde for meg og han pratet om var sant eller ei. Vet ikke om dette kan kalles en type krenkelse eller manipulering ? hva ville dere gjort? noe grunn jeg kan anmelde han for? til slutt: jeg er veldig usikker om jeg vil gjøre noe mot han pga. alle de fine dager vi hadde sammen men samt. føler meg så liten som ble behandlet på denne måten. Anonymkode: 53932...6b8 Høres ut som en klassisk drittsekk. Veldig slemt gjort av han. Store ord og gaver bør man ikke la seg blende av. Det er en persons handlinger over tid som viser hvem han eller hun er. Blir man overøst med gaver og "kan ikke leve uten deg" fra date nr.1 så er det et stort rødt flagg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå