Gå til innhold

Ble dumpet uten forklaring

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Kvinner hater jo sånn oppførsel. Alle ganger jeg har hat sånne følelser har jeg blitt avvist. 

Så ja kvinner fortjener å bli ghostet etter dette siden de avviser alle som har ektefølte følelser. Du gikk for han pga utseende. Synd. 

Anonymkode: 83dd1...cbf

Tror du alle kvinner oppfører seg likt og derfor fortjener samme reaksjon...? Ingen avviser noen fordi den andre har ektefølte følelser, men fordi de selv ikke har ektefølte følelser. Og Ts er jo i denne sammenhengen den som faktisk HAR følelser, så dette var en rimelig uforståelig kommentar... 

Anonymkode: 87ab9...48c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk lov å ombestemme seg om et forhold man er i. Man er ikke forpliktet å bli i et forhold om man ikke vil (uansett hva grunnen er). Kanskje er det ikke en spesifikk grunn heller? Kanskje han bare ikke vil være i det forholdet nå? Alt det er lov og gjør ikke han til en dårlig person. Måten han gjorde det på var dum. 

du kan legge fra deg å få et «godt» svar. Uansett om du får et svar feks at han ikke har følelser for deg mer/har møtt en annen/er lei osv så gjør det ikke bruddet lettere for deg. 

lykke til videre. Ta vare på deg selv 

Anonymkode: c3d5f...238

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner hater jo sånn oppførsel. Alle ganger jeg har hat sånne følelser har jeg blitt avvist. 

Så ja kvinner fortjener å bli ghostet etter dette siden de avviser alle som har ektefølte følelser. Du gikk for han pga utseende. Synd. 

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Kan jo anmelde for voldtekt som er standardveien for kvinner som vil ta hevn. 

Oi, bitter liten mann-alarm.

Anonymkode: 53850...a62

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Datet en jeg møtte på nettet i ca. 4.mnd. I løpet av denne tiden klarte han å få meg til å stole på han mer enn nødvendig. Han skjemte meg bort med blomster hver gang vi møttes, gave, middager og mange (tomme) men fine løfter om framtiden vår sammen. Han oppførte seg helt som forelskede personer. Bildet mitt var alltid bakgrunnen på telefonen hans. Vi snakket i tlf hver natt før vi skulle legge oss. Han mente livet blir vanskelig uten meg og bekymret seg noen ganger om at jeg en dag skulle forlate han. 

sist gang vi møtte hverandre var hos meg. Han hadde med blomsterbukett som vanlig, jeg lagde lunsj. Vi spiste lunsj sammen. Hadde sex etterpå (ikke vår første gang), koste oss og alt føltes bra. 

etter at han dro fra meg den dagen ble han aldri den samme personen. Han åpnet ikke snappen min på flere timer. Vi hadde avtale om å ringes på kvelden, men det gjorde han heller ikke. Jeg ringte han et par ganger for jeg ble bekymret da dette var ikke likt han. Han svarte ikke men sendte meg en snap der han viser at han er med kompiser og koser seg. 

etter to dager uten å høre noe mer fra han ringte jeg han for å høre hva som har skjedd i stedet for å gå rundt å være bekymret for oss.  Han nektet at han ignorerte meg og mente han kommer aldri til å forlate meg. Han latet som ingenting. 

etter noen flere dager uten kontakt skjønte jeg at han ikke har lyst mer å ha kontakt. Jeg skrev han en mld der jeg ba han ringe meg for siste gang bare for å gi en forklaring på hva som har skjedd og etter det skal jeg aldri plage han mer. Han så meldingen uten å gi svar. 
ringte han senere flere ganger uten å få svar. 
jeg ble ganske såret og skrev igjen til han at det han gjør nå er ikke greit og at han krenker meg. Jeg tålte ikke mer og bare blokkerte han for å gå videre og glemme han. 

problemet nå er at jeg kan ikke gå over hva han gjorde mot meg. Føler han brukte meg fysisk og psykisk. Vet ikke om følelsene han hadde for meg og han pratet om var sant eller ei. Vet ikke om dette kan kalles en type krenkelse eller manipulering ? 

hva ville dere gjort? 
noe grunn jeg kan anmelde han for?

til slutt: jeg er veldig usikker om jeg vil gjøre noe mot han pga. alle de fine dager vi hadde sammen men samt. føler meg så liten som ble behandlet på denne måten. 

Anonymkode: 53932...6b8

Det er nok ikke noe å anmelde, men jeg forstår utrolig godt at dette føles svært vondt og at du føler deg brukt. Jeg synes han rett og slett virker som en liten empatisk person. Det er skikkelig dårlig oppførsel mot et annet menneske å ghoste, og verre er det jo mer man har hatt kontakt. Jeg skjønner altså at du føler deg veldig sviktet - men det er ikke noe å anmelde. Det som er viktig framover er heller å ta vare på deg selv, være snill med deg selv, akseptere det som har skjedd og at det ikke er din feil, men at det er han som har gjort noe galt, og prøve å tenke på andre ting. Det vil bli bedre ❤️

Anonymkode: 34806...c85

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er det du sier nå? Du generaliserer alle kvinner og sier at vi fortjener å bli ghostet? 

• Liker 1
Skrevet

Dette høres kjent ut - og det gjør så vondt! Trøsten, ts, er at du får det fint igjen, men det tar tid.

Ble selv "ghostet" av kjæreste/ barnefar. Det tok meg flere år å komme over det enorme sviket jeg opplevde og det at han kunne gjøre sånt mot eget barn. 

Anonymkode: c19eb...868

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner at dette oppleves veldig tungt for deg, og det er særdeles dårlig gjort av ham å ikke gi deg noen form for forklaring rundt hva som har skjedd. Det beste du kan gjøre for deg selv er likevel å gå videre med hevet hode, og å forsøke å ikke bruke mer energi på å finne ut «hva som gikk galt». Det funka ikke, end of story. Kanskje har han møtt noen andre, kanskje har han et enormt rusproblem han skjulte fra deg, kanskje brukte han deg kun for sex - saken er at uansett årsak så funka det ikke, og du er fri til å leve livet ditt videre og å potensielt møte noen du kan bli lykkelig med. Det er fort gjort å bli for opphengt i «closure», men det er et falskt premiss for lykke. Du blir ikke nødvendigvis mer lykkelig av å vite at han ikke likte deg likevel. Gi deg litt tid til å sørge, også må du bare se framover.

Anonymkode: be96f...751

Enig i en del, men selv om lykke kanskje ikke er rett ord, så kan det å få closure ha ganske mye å si for hvordan man føler seg. I alle fall er det sånn for meg, å bli ghostet føles som å bli behandlet uten respekt rett og slett, som om man står og snakker med en person som plutselig blir kald og ikke svarer. Det gjør vondt på et helt annet nivå enn det å bli avvist eller slått opp med, med respekt.

Samtidig er jeg enig i at det å gjøre sitt beste for å ikke bruke mer energi på dette er smart. Det er lettere sagt enn gjort, men hun kommer jo ikke til å få noen closure og da må man prøve å gjøre det beste ut av det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva er det du sier nå? Du generaliserer alle kvinner og sier at vi fortjener å bli ghostet? 

Hvorfor blir jeg avvist når jeg badet de jeg elsket  med oppmerksomhet og komplimenter? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor blir jeg avvist når jeg badet de jeg elsket  med oppmerksomhet og komplimenter? 

Det vet vel ikke jeg? 

Men denne tråden handler om TS sin situasjon. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan jo anmelde for voldtekt som er standardveien for kvinner som vil ta hevn. 

Nei, det er jo bare ondskapsfullt og kriminelt å gjøre. Jeg er kvinne, og ble anmeldt for voldtekt av en ekstremt hevngjerrig FF for noen år siden. Det er sykt.

TS: Bare blokker fyren og gå videre. Det er nok det sunneste for deg.

Anonymkode: 23e5a...be7

Skrevet

4 mnd, og han skjemte deg bort med blomster, gaver og prat om fremtiden?

Helt ærlig, du dodged a bullet, som man sier på engelsk. Dette er god gammeldags love bombing.

Forstår det er vondt. Men, nå vet du hvem han EGENTLIG er, og der er ikke en fyr du er interessert i. Bra du har blokkert han 👍

Anonymkode: f66dc...564

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er faktisk lov å ombestemme seg om et forhold man er i. Man er ikke forpliktet å bli i et forhold om man ikke vil (uansett hva grunnen er). Kanskje er det ikke en spesifikk grunn heller? Kanskje han bare ikke vil være i det forholdet nå? Alt det er lov og gjør ikke han til en dårlig person. Måten han gjorde det på var dum. 

du kan legge fra deg å få et «godt» svar. Uansett om du får et svar feks at han ikke har følelser for deg mer/har møtt en annen/er lei osv så gjør det ikke bruddet lettere for deg. 

lykke til videre. Ta vare på deg selv 

Anonymkode: c3d5f...238

Helt enig. Det er sånt som skjer, behøver ikke ligge noe vondt bak. Kanskje han hadde følelser med oppdaget at de ikke var sterke nok, kanskje noen døde, kan ha hendt mye og langt fra sikkert at han forsvant fordi han ville være slem. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette høres kjent ut - og det gjør så vondt! Trøsten, ts, er at du får det fint igjen, men det tar tid.

Ble selv "ghostet" av kjæreste/ barnefar. Det tok meg flere år å komme over det enorme sviket jeg opplevde og det at han kunne gjøre sånt mot eget barn. 

Anonymkode: c19eb...868

Har også opplevd det, når sannheten kom frem viste det seg å være en annen som ventet på ham. Hun var viktigere enn barnet. 

Anonymkode: 4bd72...5fa

Skrevet

Farlig når man forveksler avhengighet og kjærlighet. 

Det du kjenner på, er at du angrer deg. Men husk at ingen respons er respons i seg selv. 

Vær mer kritisk neste gang og ikke gi mer enn du tåler å miste. Klassisk tøm og røm oppførsel. 

Anonymkode: 0c301...950

Skrevet

Han høres ut som en drittsekk, men utifra det du skriver virker det ikke som det har skjedd noe kriminelt. Det er derfor ikke noe å anmelde. Når det er sagt, det virker som han har noe sketchy personlighet. Lovebombing, så brutalt forkastet. Jeg tror du skal være glad du er kvitt han. Ikke sikkert han var så god som han gav seg ut for å være… bare noen tanker.

• Liker 1
Skrevet

fyren er en dott. drit i ham. du er gull, han er ikke. gå videre. 

• Liker 2
Skrevet

Fokuser på å komme deg videre. Ikke bruk mer kapasitet på han.
Han får du ikke gjort noe med, kun deg selv. 
Skjønner dette er skikkelig vondt for deg. Dessverre ofte en del av dating gamet. Men man må ta sjanser i livet. 

Anonymkode: 3ea64...496

Skrevet

Du ble utsatt for en manipulator.

898CE5BC-ED1A-4D67-AF57-6BC1D41FA12C.jpeg

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

😄😅🤣

Anonymkode: a368e...225

Skrevet

anmelde faktisk 😂 Er du ei slik som roper voldtekt etter sex du angrer på også?

Anonymkode: ba255...af6

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

anmelde faktisk 😂 Er du ei slik som roper voldtekt etter sex du angrer på også?

Anonymkode: ba255...af6

Hvor mange ganger skal dere gjentas? Ts har vel korrigert utsagnet allerede?

Gjentagende problem her på KG, alle disse hoverende personlighetene som gjemmer seg bak AB for å være drittsekker.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...