AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Del Skrevet 2. november 2021 IKM er i morgen eller torsdag, men kjenner de sedvanlige krafitge mensmurringer. Har også hatt det når jeg har vært gravid, men nå er jeg livredd hver gang jeg går på do. Er det noen som har kjent kraftige mensmurringer og hatt følelsen av av mensen kommer, men så er det bare utflod og du var gravid? Hvordan var det i så fall annerledes enn da du ikke var gravid? Som sagt klare jeg ikke å gjenkalle den følelsen selv, så husker ikke om jeg kjente det annerledes da jeg var gravid selv om jeg trodde mensen kom. 😣 Anonymkode: 792ca...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #2 Del Skrevet 2. november 2021 Helt umulig å vite. De er pinefulle de siste dagene der mot IKM, men du må nok bare holde ut litt til. Evt kan du jo prøve en tidligtest? 😊 Anonymkode: ab667...63b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt umulig å vite. De er pinefulle de siste dagene der mot IKM, men du må nok bare holde ut litt til. Evt kan du jo prøve en tidligtest? 😊 Anonymkode: ab667...63b Jeg er for pysete til å test meg før IKM dessverre 🥴 Men ja, er pinefulle dager dette. Spesielt når jeg er på jobb, og vet jeg kommer til å bli så lei meg om mensen kommer. Prøver å overbevise meg selv om at jeg ønsker at mensen skal komme, så skuffelsen blir mindre. Hjelper ikke det heller. Kjenner litt vondt nederst i magen, som ved mensen, er det kun PMS-symptom eller kan det også være graviditet? Anonymkode: 792ca...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå