Gå til innhold

Lego til store og små

Mhmjadda

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe lego i julegave. Hva er ditt drømmesett, hvis du kunne valgt fritt uten tanke for pris og om det er tilgjengelig? :)

Jeg ønsker meg Middelaldersmed, Pepperkakehus og Smånissenes klubbhus :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte lego technic lamborghini til broren min, for en stund siden. Jeg er ikke så glad i Lego engang, men den er skikkelig kul. 😎

Anonymkode: da70c...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg husene i Creator Expert serien. Mest bokhandelen eller parisisk restaurant. 

Anonymkode: a3505...8a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min bygger settene fra Nat Geo, han elsker alt som har med hav å gjøre. Han liker også disney, har sett fra Frozen, Moana, og  Raya and the last dragon. Kjøpte ett billig sett med Den Lille Havfruen, viste seg at det var Jiego, ikke Lego. Made in China😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/2/2021 at 5:03 PM, AnonymBruker said:

Jeg ønsker meg husene i Creator Expert serien. Mest bokhandelen eller parisisk restaurant. 

Restauranten har jeg selv, men problemet med denne serien er at verdien synker rimelig mange hakk i verdi i samme øyeblikk som man åpner esken, så jeg kan ikke si å ha så stor glede av disse settene selv om jeg i utgangspunktet har muligheten til å åpne dem.

Men vil jeg noen sinne våge å gjøre det ...?

Neppe, særlig hvis det er snakk om sett som har gått ut av produksjon.

Anonymkode: fddf9...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg Smånissens klubbhus som skal være julepynt i år samtidig som jeg får kost meg med byggingen :) 

Ellers holder jeg på med Volkswagen T2. Kunne tenkt meg Slottet fra Harry Potter, men det tror jeg må vente litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Restauranten har jeg selv, men problemet med denne serien er at verdien synker rimelig mange hakk i verdi i samme øyeblikk som man åpner esken, så jeg kan ikke si å ha så stor glede av disse settene selv om jeg i utgangspunktet har muligheten til å åpne dem.

Men vil jeg noen sinne våge å gjøre det ...?

Neppe, særlig hvis det er snakk om sett som har gått ut av produksjon.

Anonymkode: fddf9...199

For min del ligger hele verdien i å bygge dem og kanskje ha dem stående og se på dem. Jeg har litt hoardertendenser, så jeg ville nok ikke solgt det uansett, iallfall ikke hvis det har gått ut av produksjon. 

Disse er også "fine" nok til at jeg er komfortabel med å ha dem stående i bokhylla i stua f.eks. Og så kan jeg krase dem ned i eska igjen når jeg er lei, og kanskje bygge dem på nytt igjen om 10-15 år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...