AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #1 Del Skrevet 2. november 2021 Skal starte infert.utredning og skal ta prøve helst i dag (Mensdag 4) glemte meg helt og spise et eple i 8-tiden! Betyr det at jeg må vente til kl.14 med prøven? Evt i morgen? Hva ville dere gjort? Anonymkode: 963b7...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #2 Del Skrevet 3. november 2021 Ja du må faste. Jeg drakk knapt vann. Et eple ødelegger fasten så sa må du flytte timen din. Anonymkode: fbdb8...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #3 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja du må faste. Jeg drakk knapt vann. Et eple ødelegger fasten så sa må du flytte timen din. Anonymkode: fbdb8...471 Trenger ikke time til blodprøve. Og vann har ingenting å si Anonymkode: add09...275 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #4 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trenger ikke time til blodprøve. Og vann har ingenting å si Anonymkode: add09...275 Autist autist! Godt å se vi er flere 🥰 Anonymkode: e83ec...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #5 Del Skrevet 3. november 2021 Om du skal ta på mensdag 4 så er det sikkert AMH de er ute etter (tas på dag 3 eller 4) så da er det kanskje for sent i morgen, men du må heller vente på neste syklus? Anonymkode: 2389a...46c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå