Gå til innhold

Band som du likte men som skuffet deg? Som ble dårligere og uinteressante?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dio er mulig den mest legendariske av alle heavyvokalister med en helt ufattelig stemme. Det vil neppe komme noen av hans like ever. Mulig Dickinson, som har en enorm kraft i stemmen og en gudsbenådet vibrato. Dessverre er stemmen på hell, nå er det mye hyling og skriking på de høye tonene. Men for all del, det drar enda:-)

Anonymkode: 8b227...4cc

Ja stemmen til Dio var helt uslåelig. Både i Rainbow og i Sabbath var han utrolig bra. Har ikke helt samme forhold til ham som soloartist selv om Holy Diver (både plate og sang) er genialt såklart.

Dickinson er nok min favoritt, men ja han drar på åra, har vel hatt kreft også så vidt jeg vet, så jeg er i grunnen fornøyd med at stemmen hans fortsatt er ok 😅

Litt hyling og skriking er ikke noe problem, jeg liker Mercyful Fate 😁 (og King Diamond forsåvidt 😆)

Det er vel også et par band som det gikk litt nedoverbakke med, ihvertfall King Diamond men det skulle mye til for å toppe Abigail-plata (Them og voodooplata er også ok da)

Endret av Entern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (15 timer siden):

Ja stemmen til Dio var helt uslåelig. Både i Rainbow og i Sabbath var han utrolig bra. Har ikke helt samme forhold til ham som soloartist selv om Holy Diver (både plate og sang) er genialt såklart.

Dickinson er nok min favoritt, men ja han drar på åra, har vel hatt kreft også så vidt jeg vet, så jeg er i grunnen fornøyd med at stemmen hans fortsatt er ok 😅

Litt hyling og skriking er ikke noe problem, jeg liker Mercyful Fate 😁 (og King Diamond forsåvidt 😆)

Det er vel også et par band som det gikk litt nedoverbakke med, ihvertfall King Diamond men det skulle mye til for å toppe Abigail-plata (Them og voodooplata er også ok da)

Ok, der skiller vi virkelig lag. Jeg har forsøkt å høre på både Mercyful Fate og King Diamond, men nei. Jeg begynner faktisk å le hver gang jeg skal prøve, men det går bare ikke. Den hylingen er helt vanvittig:-)

Anonymkode: 8b227...4cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et band men artist. Madonna skuffer bare mer og mer, spiller alt for mye på sex og det er ganske lett å se at hun er operert og det som er. Dårlig forbilde.

Anonymkode: 35d47...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bli Red Hot Chili Peppers. 
Jordklodens verste band ved siden av Bob Marley and The Wailers og Postgirobygget 

Anonymkode: d5fa2...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ok, der skiller vi virkelig lag. Jeg har forsøkt å høre på både Mercyful Fate og King Diamond, men nei. Jeg begynner faktisk å le hver gang jeg skal prøve, men det går bare ikke. Den hylingen er helt vanvittig:-)

Anonymkode: 8b227...4cc

Det har jeg full forståelse for 😆

Men anbefaler Darkthrones store Mercyful Fate hyllest, den 12 minutter lange «Leave No Cross Unturned», den sangen er veldig morsom (frivillig. Tror jeg, da 😅).

Endret av Entern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kings of Leon. Var veeeldig glad i Because of the Times og Only by the Night. Men noe skjedde. Jeg har sett dem live et par ganger, og siste konserten jeg så var nedtur. Etter det dalte interessen min. De mista noe, uten at jeg kan sette fingeren på hva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...