AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #81 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor i all verden skal du IKKE vise frem det du har?? Fatter ikke denne tankegangen. Om du er 18 eller 68 og er fornøyd med beina dine og liker å vise de frem, hvilken faens rolle spiller det? Kan dere som mener vi over 30 skal gå i burka forklare, fordi det har ingen logikk overhodet! Skal en mann som har fin/trent/slank overkropp slutte å bruke slimfit-skjorter bare fordi han er 42? Eller skal han slutte å gå i shorts når han runder 35? Hvorfor er det greit at menn i alle aldre viser beina sine?? Anonymkode: 95a2e...ff8 AMEN! Anonymkode: 2c8ce...f88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #82 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mens jeg høster misunnelige blikk fra mine langt yngre medsøstre. Helt greit for meg. 😂 Anonymkode: 95a2e...ff8 Okay.. Anonymkode: 2c8ce...f88 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #83 Del Skrevet 3. november 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Mens jeg høster misunnelige blikk fra mine langt yngre medsøstre. Helt greit for meg. 😂 Anonymkode: 95a2e...ff8 Du får sikkert rare blikk. Men om du velger å tolke det som misunnelige blikk, be my guest. Anonymkode: f70a6...20d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #84 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du får sikkert rare blikk. Men om du velger å tolke det som misunnelige blikk, be my guest. Anonymkode: f70a6...20d Om du velger å være misunnelig på andre, be my guest....må være sårt. 😪 Anonymkode: 95a2e...ff8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #85 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du velger å være misunnelig på andre, be my guest....må være sårt. 😪 Anonymkode: 95a2e...ff8 Jeg er fornøyd med meg selv. Anonymkode: 2c8ce...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #86 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er fornøyd med meg selv. Anonymkode: 2c8ce...f88 Det virker ikke sånn. Anonymkode: 95a2e...ff8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #87 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det virker ikke sånn. Anonymkode: 95a2e...ff8 OK. Anonymkode: 2c8ce...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #88 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): OK. Anonymkode: 2c8ce...f88 Har ertet på meg noen "Karens" her. Gøy. Anonymkode: 95a2e...ff8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #89 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ertet på meg noen "Karens" her. Gøy. Anonymkode: 95a2e...ff8 OK. Anonymkode: 2c8ce...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 4. november 2021 #90 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 23.29): Hva med denne? https://www.vakrevene.no/products/malena-micro-vintage-dark-sapphire Anonymkode: b1a19...8ae Du må gjerne gå i cordfløyelsesjeans på julebord hvis du vil det, men for meg er jeans for uformelt. Jeg syns det passer bedre når man skal ta en drink etter jobb, eller på en uformell kveld med venner. Julebord er en av de få anledningene hvor jeg opplever at er innafor å dra på litt i klesveien, og den anledningen vil i alle fall jeg benytte meg av! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 4. november 2021 #91 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (På 1.11.2021 den 21.05): Det må du bare synes-det er IKKE fint med kule mage. Og det gjelder det meste av antrekk Anonymkode: 2c8ce...f88 Det motsatte av å være tynn er ikke å ha kulemage, så forstår ikke helt det argumentet. Det finnes plenty med tjukke folk som har fin (timeglass-)figur, og som hadde rocket en jumpsuit. Jeg vil derfor påstå for at det ikke er BMIen det kommer an på, men kroppsfasongen og ikke minst selvtilliten som avgjør hvorvidt et plagg er kledelig eller ikke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #92 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor i all verden skal du IKKE vise frem det du har?? Fatter ikke denne tankegangen. Om du er 18 eller 68 og er fornøyd med beina dine og liker å vise de frem, hvilken faens rolle spiller det? Kan dere som mener vi over 30 skal gå i burka forklare, fordi det har ingen logikk overhodet! Skal en mann som har fin/trent/slank overkropp slutte å bruke slimfit-skjorter bare fordi han er 42? Eller skal han slutte å gå i shorts når han runder 35? Hvorfor er det greit at menn i alle aldre viser beina sine?? Anonymkode: 95a2e...ff8 Helt enig 👏👏 Det som er så flott med å passere 40 år er at man er trygg på seg selv og ikke bryr seg om hva usikre og misunnelige surpomper mener. Men det er faktisk skremmende og trist at damer rakker ned på og hetser andre damer for å få dem til å føle seg usikre og mindre verdt. Anonymkode: dbe54...3fa 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #93 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt enig 👏👏 Det som er så flott med å passere 40 år er at man er trygg på seg selv og ikke bryr seg om hva usikre og misunnelige surpomper mener. Men det er faktisk skremmende og trist at damer rakker ned på og hetser andre damer for å få dem til å føle seg usikre og mindre verdt. Anonymkode: dbe54...3fa Helt enig! La oss slutte med det! Slutt med skal ta alt negativt og men og likevel også slutte å ta alt i verste mening. En sier at man må kle seg seg etter sin kropp fasong eller en sier etter 33 år kan man ikke gå med korte kjoler hvorfor er det er okay å? Mot jumpsuit burde man være tynn? Man sier jo det samme på en annen måte. La oss være snille mot være slutte personangrep og navnekalling og hetsing og jakte etter den personen side etter side. Alle har forskjellige smak og men som sagt la oss ikke tro det verste. La oss tro på også kvinners forklaring og ikke overse de! Enkelte folk burde å tenke over sin oppførsel i denne tråden. Anonymkode: 2c8ce...f88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #94 Del Skrevet 4. november 2021 Tripptrapp1 skrev (6 timer siden): Det motsatte av å være tynn er ikke å ha kulemage, så forstår ikke helt det argumentet. Det finnes plenty med tjukke folk som har fin (timeglass-)figur, og som hadde rocket en jumpsuit. Jeg vil derfor påstå for at det ikke er BMIen det kommer an på, men kroppsfasongen og ikke minst selvtilliten som avgjør hvorvidt et plagg er kledelig eller ikke. Jeg gidder ikke mer. Nå holder det. Har du ikke noe bedre enn å gå etter folk? Anonymkode: 2c8ce...f88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #95 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gidder ikke mer. Nå holder det. Har du ikke noe bedre enn å gå etter folk? Anonymkode: 2c8ce...f88 $gjøre. Anonymkode: 2c8ce...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #96 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg gidder ikke mer. Nå holder det. Har du ikke noe bedre enn å gå etter folk? Anonymkode: 2c8ce...f88 Nå må du gi deg. Denne personen har ikke gått etter folk. Anonymkode: dbe54...3fa 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #97 Del Skrevet 4. november 2021 Jo. Den bruker pluss ett par andre har gjort det nå ett par dager. Dere har hengt dere opp i et innlegg og oversett alt det andre som har blitt skrevet, det holder nå. Anonymkode: 2c8ce...f88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 4. november 2021 #98 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg gidder ikke mer. Nå holder det. Har du ikke noe bedre enn å gå etter folk? Anonymkode: 2c8ce...f88 Det er helt fascinerende hvor feil du tolker det andre her inne skriver. Hva av det jeg har skrevet er det du mener at er å «gå etter folk»? Jeg har bare vært uenig i opinionen din, som jeg syns at er oversimplifisert og dømmende i og med at den ekskluderer alle over en viss BMI fra å ikle seg enkelte klesplagg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #99 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo. Den bruker pluss ett par andre har gjort det nå ett par dager. Dere har hengt dere opp i et innlegg og oversett alt det andre som har blitt skrevet, det holder nå. Anonymkode: 2c8ce...f88 Nei. Vedkommende svarte saklig og uten personangrep. Anonymkode: dbe54...3fa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 4. november 2021 #100 Del Skrevet 4. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo. Den bruker pluss ett par andre har gjort det nå ett par dager. Dere har hengt dere opp i et innlegg og oversett alt det andre som har blitt skrevet, det holder nå. Anonymkode: 2c8ce...f88 En idé kan være å få deg et brukernavn slik at innleggene dine ikke drukner i alle andre AnonymBrukeres innlegg. Forøvrig er det ravende likegyldig for meg hva du har skrevet siden forrige gang du siterte meg; det er diskusjknen mellom meg og deg jeg agerer på og ikke 2-3 sider med frem og tilbake-skriving mellom ymse AnonymBrukere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå