AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #21 Del Skrevet 1. november 2021 AliceNextDoor skrev (5 minutter siden): Nå synes jeg man skal ta seg litt sammen. Om TS har tanker om å bli sammen med en person så har TS selvfølgelig anledning til å ta litt stikk i hvordan motpartens helse er. Om det faktisk er slik at TS ikke er komfortabel med å være i et forhold med den og slik sykdom eller tilstand, så er det helt greit å forhøre seg om man får anelse om noe som ikke er greit. Hvis dialog i begynnelsen av et forhold eller på veg inn i et forhold er forbudt, så er kanskje ikke dette personen du kan forvente særlig mer av i et forhold. Jeg antar at TS har satt ord på noe her som hun oppfatter som unormalt, da er det litt spesielt å begynne anta om feilaktigheten i hva TS faktisk har observert. Takk for at du forstår. Det er ikke snakk om å bare være litt tynn, men såppas undervektig at jeg lurer på om det ligger noe helsemessig bak. Anonymkode: 6aedf...70e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #22 Del Skrevet 1. november 2021 Dersom det oppdages at en kvinne er vid ved sex, er det da greit for en mann å spørre om dette dersom han ønsker at hun var trangere? Eller er det best å bare gå videre? Hilsen en tynn mann. Anonymkode: 2a3e2...eee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #23 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for at du forstår. Det er ikke snakk om å bare være litt tynn, men såppas undervektig at jeg lurer på om det ligger noe helsemessig bak. Anonymkode: 6aedf...70e Men hvis han er så tynn, så er det jo veldig merkelig at du ikke la merke til det første gangen dere møttes? Anonymkode: a7fc5...d75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #24 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dersom det oppdages at en kvinne er vid ved sex, er det da greit for en mann å spørre om dette dersom han ønsker at hun var trangere? Eller er det best å bare gå videre? Hilsen en tynn mann. Anonymkode: 2a3e2...eee Det måtte jo selvfølgelig vris over til kvinnelige kjønnsorgan dette også Anonymkode: 6aedf...70e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #25 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvis han er så tynn, så er det jo veldig merkelig at du ikke la merke til det første gangen dere møttes? Anonymkode: a7fc5...d75 Som jeg skrev i HI så så jeg at han var tynn første gangen også, men ikke like godt pga ytterklær. Nå var det date med overnatting, og så da naturlig nok litt mer. Anonymkode: 6aedf...70e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #26 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hvis han er så tynn, så er det jo veldig merkelig at du ikke la merke til det første gangen dere møttes? Anonymkode: a7fc5...d75 Hvorfor det? Ser at det var overnatting på daten i helga, mener du at han ikke spiste noe hverken til kvelds eller frokost? Er du glad i mat, lage mat, sunn mat, spise ute etc så er det helt greitt å ta opp temaet mat via det. Spør om han liker å lage mat, hva slags mat han liker best og hva han absolutt ikke liker. Hvis man er veldig ulik i matveien kan det by på litt utfordinger og skulle det vise seg at han har litt større problemer med mat så bør han tenke at det er relevant for deg å vite noe om. Anonymkode: 759c9...583 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #27 Del Skrevet 1. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er veldig viktig for meg at mannen er større enn meg, og ble lei meg og ønsker ikke å såre han heller. Kan jeg spørre om hvorfor? For eksempel at dersom du legger på deg, så må han legge på seg mer? La han nå få være tynn hvis han har det bra som tynn - eller er det snakk om å være sykelig tynn her? Anonymkode: fb94e...59e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #28 Del Skrevet 1. november 2021 Jeg skjønner godt hva du mener, siden jeg er høy og har trent mye er jeg ofte like tung eller tyngre enn menn, selvom fettprosenten er lav, føler jeg meg stor og komisk. Da jeg var helt ung hadde jeg en kjæreste som veide ca 15 kg mindre enn meg, det føltes ikke helt bra. Det er den seksuelle seleksjonen som slår inn, den vi ikke styrer. ; Professor i evolusjonsbiologi Eivin Røskaft ved NTNU forteller klikk.no at normalforholdet mellom menn og kvinner i gjennomsnitt er rundt 15 centimeter (lengde) og 15 kilo (tyngde). Og at nettopp derfor vil de fleste kvinner finne en partner som er større enn seg selv. - Fra naturens side er menn både lengre og tyngre enn kvinner. Bak dette fenomenet er det en drivkraft som heter seksuell seleksjon. Hos de fleste dyr, inkludert mennesket, har det vært en kamp mellom hankjønn om å få gunst hos hunnene, sier han. https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/2014/01/28/192224/derfor-vil-kvinner-ha-hoye-menn?redirect=true Anonymkode: 4f4c9...981 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #29 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? Ser at det var overnatting på daten i helga, mener du at han ikke spiste noe hverken til kvelds eller frokost? Er du glad i mat, lage mat, sunn mat, spise ute etc så er det helt greitt å ta opp temaet mat via det. Spør om han liker å lage mat, hva slags mat han liker best og hva han absolutt ikke liker. Hvis man er veldig ulik i matveien kan det by på litt utfordinger og skulle det vise seg at han har litt større problemer med mat så bør han tenke at det er relevant for deg å vite noe om. Anonymkode: 759c9...583 Fordi hvis en person faktisk er sykelig undervektig så synes det selv med klær, med mindre man har på seg mange lag med klær. Anonymkode: a7fc5...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #30 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor det? Ser at det var overnatting på daten i helga, mener du at han ikke spiste noe hverken til kvelds eller frokost? Er du glad i mat, lage mat, sunn mat, spise ute etc så er det helt greitt å ta opp temaet mat via det. Spør om han liker å lage mat, hva slags mat han liker best og hva han absolutt ikke liker. Hvis man er veldig ulik i matveien kan det by på litt utfordinger og skulle det vise seg at han har litt større problemer med mat så bør han tenke at det er relevant for deg å vite noe om. Anonymkode: 759c9...583 Var der et helt døgn, og så ikke at han spiste noe. Sa han hadde spist før jeg kom den kvelden og dro ut for å kjøpe mat til oss dagen etter, og da sa han at han hadde spist ute før han kom med mat til meg. Derfor jeg i ettertid fikk tanken om spiseforstyrrelse. Anonymkode: 6aedf...70e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #31 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Var der et helt døgn, og så ikke at han spiste noe. Sa han hadde spist før jeg kom den kvelden og dro ut for å kjøpe mat til oss dagen etter, og da sa han at han hadde spist ute før han kom med mat til meg. Derfor jeg i ettertid fikk tanken om spiseforstyrrelse. Anonymkode: 6aedf...70e Det høres veldig rart ut at han ikke spiste noe som helst. Anonymkode: 529d2...089 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #32 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Var der et helt døgn, og så ikke at han spiste noe. Sa han hadde spist før jeg kom den kvelden og dro ut for å kjøpe mat til oss dagen etter, og da sa han at han hadde spist ute før han kom med mat til meg. Derfor jeg i ettertid fikk tanken om spiseforstyrrelse. Anonymkode: 6aedf...70e Kan være så enkelt at han ikke liker å spise foran noen, og derfor spiste ute som han sa. Uansett synes jeg ikke det er din business å ta opp vekten hans. For alt du vet har han slitt med vekta hele livet uten å klare å legge på seg. Jeg synes du skal la han gå, vi alle fortjener noen som liker oss for den vi er nå, ikke den vi potensielt kan bli i fremtiden. Anonymkode: a7fc5...d75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #33 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det høres veldig rart ut at han ikke spiste noe som helst. Anonymkode: 529d2...089 Ja er det jeg synes også, i tillegg til å være så undervektig. Siden jeg liker han så godt på andre måter, så hadde jeg derfor satt pris på om han var åpen om evt problemer. Anonymkode: 6aedf...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #34 Del Skrevet 1. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja er det jeg synes også, i tillegg til å være så undervektig. Siden jeg liker han så godt på andre måter, så hadde jeg derfor satt pris på om han var åpen om evt problemer. Anonymkode: 6aedf...70e Det høres ut som at du er berettiget til å tenke det du tenker. Det virker som han skjuler noe. Anonymkode: fb94e...59e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #35 Del Skrevet 1. november 2021 Syntes det er helt innafor at du stusser ts. Vekt har mye med helse å gjøre, og det at han ikke spiste på et døgn er litt spesielt. Mat handle rikke bare om ernæring men det sosiale også. Ville ikke gjort noe annet på dette stadiet enn å se det ann videre. Inviter ham på middag feks. Blir en naturlig setting for å snakke om mat og vaner. Anonymkode: 50e43...932 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #36 Del Skrevet 1. november 2021 Hvor tynn snakker vi om? Om du skulle gjette høyde og vekt. Anonymkode: abdad...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #37 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg skjønner godt hva du mener, siden jeg er høy og har trent mye er jeg ofte like tung eller tyngre enn menn, selvom fettprosenten er lav, føler jeg meg stor og komisk. Da jeg var helt ung hadde jeg en kjæreste som veide ca 15 kg mindre enn meg, det føltes ikke helt bra. Det er den seksuelle seleksjonen som slår inn, den vi ikke styrer. ; Professor i evolusjonsbiologi Eivin Røskaft ved NTNU forteller klikk.no at normalforholdet mellom menn og kvinner i gjennomsnitt er rundt 15 centimeter (lengde) og 15 kilo (tyngde). Og at nettopp derfor vil de fleste kvinner finne en partner som er større enn seg selv. - Fra naturens side er menn både lengre og tyngre enn kvinner. Bak dette fenomenet er det en drivkraft som heter seksuell seleksjon. Hos de fleste dyr, inkludert mennesket, har det vært en kamp mellom hankjønn om å få gunst hos hunnene, sier han. https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/2014/01/28/192224/derfor-vil-kvinner-ha-hoye-menn?redirect=true Anonymkode: 4f4c9...981 Høye menn er greit nok, slik har det vært siden tidenes morgen, men resten av det du skriver er sludder og pølseprat!! Selv er jeg 180cm høy og driver med motbakke og ultraløp. Hvordan tror du jeg ser ut under oppkjøring til sesong?? Min erfaring er at kvinner er mer opptatt av at du har mål og mening i livet enn vekten din!! De få kvinnene som deg, har nok mer komplekset rundt sin egen person især når det kommer til seksuell seleksjon som du skriver. Anonymkode: 2a3e2...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #38 Del Skrevet 1. november 2021 Uansett hva det gjelder, så er det jo neppe en god date om man føler seg lei seg i etterkant. Da er nok kanskje ikke dette den rette personen for deg og dere fortjener begge å finne noen som faktisk føler seg glad etter en date. Anonymkode: 0f332...1e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #39 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for at du forstår. Det er ikke snakk om å bare være litt tynn, men såppas undervektig at jeg lurer på om det ligger noe helsemessig bak. Anonymkode: 6aedf...70e Hvorfor så du ikke dette på første date da? Anonymkode: 4a327...bae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2021 #40 Del Skrevet 1. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som jeg skrev i HI så så jeg at han var tynn første gangen også, men ikke like godt pga ytterklær. Nå var det date med overnatting, og så da naturlig nok litt mer. Anonymkode: 6aedf...70e Så tynn kunne han ikke være da tenker jeg. Anonymkode: 4a327...bae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå